Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבר ל- infinity kappa perfct


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד לקנות מגבר לסאב

infinity kappa perfect 10 SVC

הסאב יושב בתיבת 17 ליטר אטומה

 

חשבתי על

Rockford 501bd

 

השאלה אם הוא מספיק חזק

פורסם

מה אתה צוחק?, הסאב הוא רק 200 RMS אם אני זוכר נכון.

 

501BD ידחוף אותו גם מעבר לתא המטען אם אתה רוצה.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

האינפיניטי הוא 350WRMS וMAX POWER 1400 אם האינפיניטי הואSVC אום4 המגבר הוא כ300WRMS ל4אום .הסאב די נציל 94DB אני מאמין שהמגבר יתאים PERFECT לסאב.

אבל הבעיה הוא מחיר 501BD. אם "תסתכן" ותעשה למגבר יבוא אישי תוכל לחסוך כמה מאות שקלים.

פורסם
האינפיניטי הוא 350WRMS וMAX POWER 1400 אם האינפיניטי הואSVC אום4 המגבר הוא כ300WRMS ל4אום .הסאב די נציל 94DB אני מאמין שהמגבר יתאים PERFECT לסאב.

אבל הבעיה הוא מחיר 501BD. אם "תסתכן" ותעשה למגבר יבוא אישי תוכל לחסוך כמה מאות שקלים.

אתה באמת מאמין שעדיף יבוא אישי אם כבר של המגבר הזה?

 

למה לא Kicker KX400.1 ??

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

מאוחר מדי למחשבות

 

המגבר בדרך ביבוא אישי.

 

איזה גנבים בארץ, כמה כסף רוצים עליו חבל על הזמן.

 

ואגב נכון הוא 350W RMS

פורסם
מאוחר מדי למחשבות

 

המגבר בדרך ביבוא אישי.

 

איזה גנבים בארץ, כמה כסף רוצים עליו חבל על הזמן.

 

ואגב נכון הוא 350W RMS

וואלה כל הכבוד על היוזמה, סוף סוף מישהו פה מזמין משהו...

 

עכשיו תשתף אותנו מאיפה הזמנת?

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
וואלה כל הכבוד על היוזמה, סוף סוף מישהו פה מזמין משהו...

 

עכשיו תשתף אותנו מאיפה הזמנת?

גם אני הזמנתי בזמני מגבר של רוקפורד מי חו"ל

 

הבאתי אותו דרך MUSTOP ולא במיזוודה...

פורסם

איזה רוקפורד הזמנת?

 

ואני מת כבר לראות את המגברים של רוקפורד ה1001 2001 3001 BD המונו.

 

אודי איזה מגברים מותקנים בGMC המפלצתית שלכם?

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

www.etronics.com + mustop

כבר לא פעם ראשונה שאני קונה דרכם ומרוצה.

 

אולי אודי1 (נציג אוטופרט) ירצה להסביר לי למה מגבר rockford 501bd שעולה ביבוא אישי כולל משלוח ומיסים 1950 ש"ח (מחיר משוער + -)

צריך לעלות דרך אוטופרט 4500 ש"ח (8550 ש"ח לפני הנחה), ראו לינק:

http://zap.wallashops.co.il/shopmind_sites/auto_part/product.asp?pf_id=VB005525

 

ואל תגיד לי שהאחריות שווה 2500 ש"ח, אם מתקלקל אני קונה חדש ועדיין יוצא לי יותר זול.

×
×
  • תוכן חדש...