Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=e-cellphone&db175837=175847&db1813560=1813562&db1813563=1813564&db174230=174231

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4366504,00.html

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4328213,00.html

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4295226,00.html

 

הדרישות הן אנדרואיד בסיסי במחיר שהוא מתחת ל- 1100 ש"ח למכשיר, והשימוש יהיה רק לוואטסאפ, ווייז, מצלמה סבירה ואיכות שמע טובה עם רמקול.

הסיני מעניין אותי במיוחד.

תודה מראש.

פורסם
אף אחד מהם.

לך לבאג

 

ותפסיק לקרוא את התגובה הזאת אחרי המילים האלה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

+1.

 

גלקסי 3 מיני יהיה התמורה הטובה ביותר למחיר. 1250 ש"ח בארץ, ואם יש לך דרך להביאו מחו"ל- מחירו בארה"ב 240 דולר (לשים לב לתדרי ההפעלה! וזה תקף גם ברכישה בארץ!).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

הגלקסי 3 מיני, לא יעבוד מושלם על הרשת של הוט מובייל.

יש את הגלקסי אס הדוונס שהוא אפילו מעט יותר זול מהמיני ולא פחות טוב.

פורסם

אני משתמש עם המכשיר הזה ברשת פלאפון.

 

שמיעה טובה, מסך גדול ונוח לניווט, גם בשמש רואים בצורה טובה, עומד בתקציב שקבעת.

מגיע מחו"ל כך שמאחריות תשכח.

פורסם

ממליץ על Sony Xperia P, מראה אלגנטי בעל איכות בניה טובה מאוד מסך איכותי ומצלמה וGPS מעולים. ממליץ בחום.

אפשר להשיג בסביבות ה1100 ש"ח.

עדיף על גלקסי מיני 3.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
תודה, מאפיסטו.

אני מנסה לקלוע למחיר של מתחת ל- 1100 ש"ח. מה שאתה ממליץ עליו עולה 1700 ג'ובות.

 

תקבל עודף מ 1000 שח.

http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=14082

 

אני הייתי שם ביום שישי וקניתי לאבי MIEZU MX2 ב 2100 שח.

דווקא חנות נחמדה שאני קונה שם מתי שאני צריך.

עד היום לא היו לי בעיות.

ולגבי הטלפון (שאני קניתי ) הוא לדעתי מדהים אבל לא בתקציב שלך .

גם שחקתי קצת עם ה אקסטרימר 4 אינצ שהיה נחמד מאד וה 5 אינצ (שהיה גרוע ולכן אני לא ממליץ).

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

×
×
  • תוכן חדש...