Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2008, יד שנייה, ראשונה מליסינג

ק"מ 78- לפני טיימינג.

א. האם יש טיימינג לרכב הזה או רצועת שרשרת?

כל כמה זמן או ק"מ עושים?

 

מחירון יצחק לוי לליסינג 31500, הוא רוצה אחרי מיקוחים 28000.

יש טסטס אוטוטו וגם טיימינג אולי.

האם שווה? כמובן בהנחה שהבדיקה יוצאת תקינה.

הוא לא עשה טיפול לאוטו כבר שנה וחצי (כי עברו רק 12 אלף ק"מ לטענתו אבל ידוע לכולם שעושים 15 אלף או שנה)

 

אשמח לקבל תגובות. בעלי איתו בדרך לבדיקה

תודה

פורסם
2008, יד שנייה, ראשונה מליסינג

ק"מ 78- לפני טיימינג.

א. האם יש טיימינג לרכב הזה או רצועת שרשרת?

כל כמה זמן או ק"מ עושים?

 

מחירון יצחק לוי לליסינג 31500, הוא רוצה אחרי מיקוחים 28000.

יש טסטס אוטוטו וגם טיימינג אולי.

האם שווה? כמובן בהנחה שהבדיקה יוצאת תקינה.

הוא לא עשה טיפול לאוטו כבר שנה וחצי (כי עברו רק 12 אלף ק"מ לטענתו אבל ידוע לכולם שעושים 15 אלף או שנה)

 

אשמח לקבל תגובות. בעלי איתו בדרך לבדיקה

תודה

 

הרכב ידני ? אוטומט? עד כמה שאני זוכר מהגטס שלי טיימינג עושים ב-90 אלף .

הרכב טוחן דלק עשה לי 1-11 . שלי הייתה ידנית. ב-28 שישאיר אותה אצלו . אני מכרתי את שלי לא ממזמן .שנת 09 מחירון שלה היה 37 אחרי הפחתה של ליסינג - עם ק"מ נמוך . מכרתי אותה ב-31. הרכב היה במצב חדש . יש עשרות כאלו למכירה . תלחצו אותו לאיזור 25 .

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

ממש מוזר. לא ראיתי עשרות ואפילו לא בודדים

יש כמה אבל רובן המכריע הוא הדגם הבסיסי ללא ה ABS GLF וזה אני ממש לא רוצה.

הרכב הוא אוטומט.

×
×
  • תוכן חדש...