Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אחרי הרבה זמן שלא העלתי סרטונים, אני מצרף לכם כאן לינק לסרטון שצולם היום המתעד תאונה קלה.

ניתן ללמוד מהסרטון את החשיבות של שמירת מרחק ושימוש נכון במראות לפני צומת.

 

מי שמזהה ראשון את הצומת מקבל נקודת בונוס

 

תהנו וסעו לאט (אבל בנתיב הימני)!

 

פורסם

מקרה קלאסי של חוסר שמירת מרחק ונהיגה במהירות שלא בהתאם לתנאי הדרך.

בדיוק היום שישבתי במסעדה ראיתי סיטרואן ג'אמפי שהתנגשה ב דובלו ,למרבה ההפתעה נראה שלא נגרם נזק לרכבים .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם
התאונה זה בקטנה.

השאלה החשובה באמת היא האם העמודים תומכים והאם הם מספיק קרובים?

 

:roflmao: :roflmao: תשמע, הרגת אותי פה, העמודים המדוברים בשיחה אכן היו מספיק קרובים ותומכים

 

איך תמיד יוצא לך לצלם משהו..:evil:

גם אני נוסע עם מצלמה,ועד עכשיו צילמתי "רק" שוטר עובר באדום..:|

 

זה הכל עניין של סטטיסטיקה וקצת מזל, ואני יחסית נוהג הרבה (יחסית = אני מתדלק בערך 160 ליטר סולר בחודש לפי חישוב 1:15) אז אני מניח שיש קשר גם לזה.

 

שד' הגעתון, נהריה.

 

מה עושים עם נקודת הבונוס?

 

כרגע לא עושים כלום עם נקודת הבונוס, כי זה לא צולם שם :shock:

 

מי אמר Eily הידוע (AKA) "חוש חש הבלש" ולא קיבל? :lol:

פורסם

הרשנזון פינת הרצל ברחובות :) סבתא גרה ממש שם!

אגב, הצומת הזאת התפרסמה בימים האחרונים עקב החיסול שהיה שם:evil:

איפה הבונוס שלי?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מי אמר Eily הידוע (AKA) "חוש חש הבלש" ולא קיבל? :lol:

 

שמח שחזרת!

 

הקדימו אותי. הירשנזון מאוד תלול ורק בקטע הזה. לא מצדיק אבל אולי מסביר.

 

האיביזה דיזל?

פורסם
הרשנזון פינת הרצל ברחובות :) סבתא גרה ממש שם!

אגב, הצומת הזאת התפרסמה בימים האחרונים עקב החיסול שהיה שם:evil:

איפה הבונוס שלי?

 

אתה אכן צודק! לגבי הבונוס, הוא נרשם בפרוטוקול :type::king: ואתה כרגע מוביל בנקודה על כל שאר חברי הפורום (למעט Eily)

 

 

יש לי חוסר תמיכה ביוטיוב בטלפון, ואני שמח שחזרת!

 

נהריה גם לי לא נשמע הגיוני, אתה לא מרבה להסתובב שם. מבלי לצפות בסרטון הייתי מהמר בסיכוי טוב על התשובה -הירשנזון, פעם העלית תמונה של כיכר אליפטית לא רחוק משם.

 

האיביזה דיזל?

 

אני באמת לא מרבה לטייל בנהריה.

וכן, TDI.

פורסם
מקרה קלאסי של חוסר שמירת מרחק ונהיגה במהירות שלא בהתאם לתנאי הדרך.

בדיוק היום שישבתי במסעדה ראיתי סיטרואן ג'אמפי שהתנגשה ב דובלו ,למרבה ההפתעה נראה שלא נגרם נזק לרכבים .

 

איי איזה יופי לראות שהפרופגנדה של הרשות הלאומית/אור ירוק/כל ארגון יפה נפש אחר מחלחלת...

אולי זה בגלל צמיגים זולים ו/או ללא אוויר, או בלמים זולים ו/או שחוקים ובולמי זעזועים ישנים ונוזלים...

פורסם

אחחח רציתי להיות זה שזיהה ראשון :-D

מרוב שזה מוכר לי לא האמנתי, אני גר דקה משם.

 

"לחצת ברקס ברמזור, בגלל זה התבלבלתי"

 

תשובה טובה למישהו שקורא לך אידיוט.

 

לא הצלחתי לראות את זה בסרטון, או שהוא נערך

 

עריכה: הבנתי, זה האידיוט אמר לגברת.

פורסם

סתם מתוך סקרנות, איזה רכב נכנס בה?

וד.א. הרגת אותי עם ה "הופה יש פה תאונה" אני עד עכשיו צוחק :roflmao:

EX : Chevrolet epica X 2009 2.5L

Toyota avensis 2016 1.8L

suzuki celerio 2017 1L

יש כאלה שחיים את הרגע, אני חי את הסל"ד 8)

×
×
  • תוכן חדש...