Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם המהירות המותרת לפני הרמזור היא מעל 60 קמש או פחות?

 

תאכלס הנוסעת הייתה בסדר, טכנית, אני תמיד מסתכל במראה האמצעית, אם אני קולט שמישהו מאחוריי בא במהירות, אני ישקול לעבור בצהוב.

כמובן כל עוד אני דרוך.

 

זה סך הכל נשיקת שלום, לא קרה לה כלום, אולי קצת צבע.

פורסם

אני מסופק אם מבט במראות היה מונע את התאונה, אני מעריך שהבעיה היתה שהנהג מאחור היה לא מרוכז בנהיגה ולא בעיה של שמירת מרחק על ידי נהג ערני.

לגבי הנזק - לא נראה לי שמדובר בנשיקת שלום. היא נהדפה איזה חצי מטר קדימה, הייתי מהמר על כמה אלפי ש"ח ויומיים - שלושה במוסך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפי איך שזה נראה, שניהם האיצו כדי להספיק לעבור את הרמזור. צריך להיזהר לא להתחיל להאיץ מוקדם מדי בדיוק בגלל אידיוטים כאלה שייצמדו לתחת וינסו להידחף גם.

פורסם

אני לא רואה תאונה רק שומעים אותך מדבר...

בכל מקרה קרה לי מקרה מאוד דומה הרמזור התחלף לירוק התחילו לסוע כמה רכבים אני אחריהם הרמזור התחיל להבהב והחלטתי לעצור ולא לעבור בכתום/אדום ואז פתאום אני שומע ברקס חזק ורעשי החלקה ופתאום יש איזה נהג נחמד לידי שהבין שהוא לא צריך להיות שם וחזר הרוורס ולמקום שלו.

למזלי הוא נכנס לנתיב הנגדי במקום להיכנס בי, בקיצור צריך לשמור מרחק ברמזורים במיוחד שהרמזור מתחיל להתחלף או דולק הרבה זמן כי יש נהגים שיעברו בכתום/אדום ויש כאלה שיעצרו בירוק מהבהב.

פורסם
אני לא רואה תאונה רק שומעים אותך מדבר...

 

חכה שתשמע אותו שר.

התאונה היא מצד ימין. לא רואים אותה, רואים רק את האקסנט מתקדמת קדימה, בגלל המכה שקיבלה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
חכה שתשמע אותו שר.

התאונה היא מצד ימין. לא רואים אותה, רואים רק את האקסנט מתקדמת קדימה, בגלל המכה שקיבלה.

 

אני יודע וגם ידעתי שתגיע התגובה הזאת.

אבל את התאונה עצמה לא רואים...

פורסם

אני תמיד נכנס למין מצב של "כוננות גופנית" כאשר אני מזהה מאחור רכב שלא נוסע רגוע או לא שומר מרחק.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

לפני 11 שנה הייתה לי תאונה כזאת, רק שהסתומה מאחורי באה על 70 קמ"ש ולא בלמה.

הכניסה אותי כמו אקורדיאון בין הרכב שלה והאלפא 155 שהייתה לפני (כן, 155, זה לא היה בארץ).

 

עד היום כואב לי הצוואר.

פורסם
שלום לכולם,

אחרי הרבה זמן שלא העלתי סרטונים, אני מצרף לכם כאן לינק לסרטון שצולם היום המתעד תאונה קלה.

ניתן ללמוד מהסרטון את החשיבות של שמירת מרחק ושימוש נכון במראות לפני צומת.

 

מי שמזהה ראשון את הצומת מקבל נקודת בונוס

 

תהנו וסעו לאט (אבל בנתיב הימני)!

 

 

בפ"ת ליד רוטשילד

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
סתם מתוך סקרנות, איזה רכב נכנס בה?

וד.א. הרגת אותי עם ה "הופה יש פה תאונה" אני עד עכשיו צוחe :roflmao:

 

האמת לא התרכזתי ברכב הפוגע, אם אני לא טועה סוזוקי באלנו אבל לא 100% הנהג היה בערך בן 50.

לגבי התגובה שלי, ה"הופה" זה האינסטינקט הראשוני, "יש פה תאונה" נאמר לצופים בבית כי ידעתי שהזוית לא קלטה את הפגיעה של שני הרכבים וגם כדי להסביר לצד השני בשיחה למה אני הולך לנתק.

 

היי דרור לאיפה נעלמת לנו ? התגעגענו לקריינות שלך.

 

אני פה, אבל מתעצל להעלות כל עבירת תנועה - בהתחלה התלהבתי, עכשיו אני מחכה לדברים מעניינים יותר (תאונות וכו')

 

האם המהירות המותרת לפני הרמזור היא מעל 60 קמש או פחות?

 

זה סך הכל נשיקת שלום, לא קרה לה כלום, אולי קצת צבע.

 

זה בכביש עירוני המהירות המותרת עד 50 קמש.

לגבי הפגיעה, אכן הייתה רק שריטה לא ראיתי חלק שזז מהמקום או משהו, אני לא מאמין שיגיע לאלפי שקלים.

 

התאונה היא מצד ימין. לא רואים אותה, רואים רק את האקסנט מתקדמת קדימה, בגלל המכה שקיבלה.

 

נכון, גם ניתן לשמוע את ההתנגשות.

 

בפ"ת ליד רוטשילד

 

התעצלת לקרוא שני עמודים? כפי שחברי הפורום זיהו בזריזות, התאונה צולמה ברחובות (הרשינזון פינת הרצל)

 

Eily - העם דורש הסבר! מדוע אתה עורך את ההודעות שלך? :mm_tongue

פורסם

א. התנצלותי !

ב. לא חשבתי לקבל תגובה בשעה כזאת. ובטח לא ציטוט.

ג. בהתחלה לא נפתח אצלי הסרטון, אחר כך התשובה כבר לא היתה רלוונטית.

אבל עזוב את כל אלה, הכי חשוב שחזרת!

×
×
  • תוכן חדש...