Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במחירים האלו זה רק מכשירים דור 2

בלי מצלמה בלי בלוטוט בטח שבלי GPS ובטח שאין וואצ'אפ למכשיר זה

תאיר את עינינו ותגיד לנו בדיוק איזה דגם רכשת?

 

ברור שאין שם אפליקציות, הוא בכלל לא מחובר לרשת, זה גם לא סמאטרטפון מן הסתם, לזה בדיוק התכוונתי, הוא מכשיר סלולרי.

אין לי מושג מה המכשיר, ביקשתי נוקיה הזול ביותר, וזה מה שנתנו לי.

תחשוב מה היה לי לפני כן במשך שנים על גבי שנים שזה עוד שדרוג בשבילי:lol:

מה שכן, אם תפיל אותו ממטוס, והוא יפול לתוך חומצה, לא יקרה לו כלום 8)

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מנסה כבר כמה חודשים לשכנע את הורי לעבור לאחת החברות החדשות בעסקת "הכל כלול" של 44-49 ש"ח לחודש. התשובה שלהם היא "חשבון הסלולר שלי הוא 6 ש"ח לחודש" ולא מסוגלים לבין שהם יכולים לחסוך עוד 100 ש"ח מחשבון הטלפון הקוי במסגרת ה"הכל כלול". מבחינתם שירות הסלולר הוא עדיין שירות יקר למצבים דחופים בלבד.

 

יותר גרוע - לאמא שלי יש קו של גולן טלקום עם הכל כלול, אבל היא מתעקשת להחזיק בבית קו בזק, ואם אני לא מעיר לה, היא גם מוציאה ממנו שיחות, למרות בקו בזק משלמים לפי זמן אוויר (קו קל).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

היום כבר אין צורך בקו ביתי. אני אישית התנתקתי מהכבלים, קניתי ממיר עידן +, סרטים וסדרות אני מוריד, חסכתי כ 250 ש"ח כחודש. את קו הבזק בבית ביטלתי, שיחות אני עושה מהסלולרי דרך גולן טלקום. השלב הבא, ניתוק החשמל וקניית עשרות נרות נשמה :)

 

פורסם
היום כבר אין צורך בקו ביתי.

לא מדוייק. ההורים שלי מחזיקים קו ביתי כי א. הם לא מוכנים להתקרב לHOT עבור שום סכום בעולם.

ב. הקו הזה משמש לשיחות לחו"ל. (בלרוס , לא לכולם יש סקייפ שלא נדבר על אינטרנט)

 

מה שהכי מדהים אותי בסיפור הזה זה החזירות של חברות הסלולר , S2 ב2800 ש"ח?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

1. יש אנשים, כמוני, שמחזיקים את קו הבזק כתשתית אינטרנט. עם זאת - הצלחתי ללמד את אשתי לעבור לשיחות מהנייד (במקרה שלה - פלאפון) במסגרת תוכנית "הכל כלול"כך שאני מצפה שחשבון הבזק יצטמצם.

2. ההורים שלי לא יכולים להפרד מקו הבזק כיון שלחצן המצוקה מחייב קו כזה. עם זאת הם בהחלט יכולים להנות מביטול קו בזק שני ובעיקר מהסטת השיחות לקו סלולרי "הכל כלול" - אבל לא הצלחתי לשכנע אותם לעשות זאת.

3. בכל מקרה יש צורך בתשתית אינטרנט (בזק או הוט) כיון שהאינטרנט הסלולרי לא יכול לספק את צרכי המשפחה, הן מבחינת קצב ויציבות ובעיקר מבחינת נפח התעבורה (משחקים והורדות).

 

גביזון - כל הכבוד לך שאתה חי בשנת 2003. חלק נכבד מהאוכלוסיה נהנה מהשירותים הסלולריים הנוספים ומוכן לשלם תמורתם. הבעיה היא בקצב החלפת המכשירים.

 

מקסשר - מחיר ה-S2 באורנג' הוא 2200 ש"ח. האשה רכשה אותו ב-36 תשלומים ולכן תשלם ריבית גבוהה מאד. סביר מאוד שהיתה יכולה לחסוך אפילו אם היתה קונה ב"קרדיט" בכרטיס האשראי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

החברה שאני עובד בה היא "פלאפון".

אני לא יודע מה הולך אצל אורנג', אבל לקוח שקנה אצלי גלקסי 3 או אייפון 5 ונשבר לו המסך, עושה ביטוח באותו הרגע, משלם עלות השתתפות של 200 ש"ח בחשבונית החודשית ומבטל את הביטוח עם סיום הסייקל, כך שהוא ישלם מקסימום 230-240 ש"ח על תיקון שבחוץ יעלה לו הרבה, הרבה יותר.

ובל נשכח שבחלק מהמקרים באייפון 4 לדוגמא, נשברים גם המסך וגם המכסה האחורי.

אז זה נכלל ב200 ש"ח הללו.

 

אני כל יום נתקל בלקוחות שמעדיפים לשלם גם 5000 שקל יותר בתנאי שלא יחנקו להם את האשראי והם יקבלו מכשיר סלולרי מתקדם ב100 ש"ח לחודש ולא ב3600 שקל במכה אחת כואבת.

אני גם נתקל בלקוחות שמשלמים 600 שקל בשנה לביטוח ולא צריכים לדאוג לכלום.

 

כל אחד מחליט על עצמו. כל השירשור הזה חסר טעם.

 

חג שמח.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

אכן גם אני היום שמעתי בארוחה המשפחתית את התירוץ האידיוטי "אני מעדיף לא לשלם כמה אלפי שקלים בבת אחת" או "אני מעדיף לקנות ממקום שיש לו אבא ואמא" על רכישה של גלקסי 2 ב-69 ש"ח לחודש.

בקיצור, הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לכל מי שטוען שרק בחברות הסלולר יש 36 תשלומים, אני אומר שאם אתה במצב שאתה צריך הרבה תשלומים זה אומר שאין לך כסף ואין שום הצדקה לקניה של מותרות במצבך הנוכחי.

 

אפילו כשקניתי מוצרים ב-2000 ש"ח ופרסתי את זה ל-3 תשלומים, עשיתי את זה בזמן שהיה לי את כל ה-2000 ש"ח בחשבון ויכולתי לשלם במזומן.

 

הסיכוי היחידי שאני אקנה משהו בתשלומים בהתבסס על כסף שאין לי באותו רגע בחשבון, זה במקרה דחוף ולא במקרה של מותרות.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מסכים בהחלט, פרט לשני מצבים:

1. רכישה גדולה מאד (בעיקר דירה, אבל במצבים מסויימים גם רכב) כאשר מביאים בחשבון הכנסות עתידיות ומאידך את עלות המימון.

2. רכישות קריטיות חד פעמיות במצב של לחץ כלכלי יחסי, כאשר ברור שההכנסות העתידיות יכסו את הרכישה. למשל - רכישת ריהוט וציוד לקראת לידת ילד.

כמובן שאין שום הגיון בפריסת תשלומים תמורת קניות שגרה (למשל - מזון), ורצוי מאד איפוק בקניות לא חיוניות (כגון טלפונים ניידים, מחשבים וכו') כאשר המצב הכלכלי מכתיב צמצום.

 

לחובת חברות הסלולר אני חייב לציין כי אינן מצינות באתר את הריבית הנגבית תמורת פריסת התשלומים, אני לא בטוח שאין בכך עבירה על החוק מבחינת גילוי תנאי העסקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

אני בטוח של99% מכם זה נשמע מצחיק, אבל תנסו לחשוב עליכם לפני שהיה לכם סמאטרפון, אפשר לחיות מצויין בלי זה. ברור שזה אדיר, ויש שם וייז, וואטסאפ, אפליקציות מדליקות, ולמי שכבר התרגל יהיה קשה מאד בלי, אבל בחייאת, לפני לא הרבה מעשור כמעט לא היו פלאפונים בארץ.

כל אחד מוציא כסף על מה שהוא יכול ובעיקר בוחר, אני מעדיף לחסוך לסופר מיני חדשה מהניילונים (אני עם אותו רכב כבר עשור)

 

נגיד וזה לא מצחיק ולוקחים את החשיבה שלך ברצינות לרגע, לדעתי היא פשוט לא נכונה.

היינו בעבר מסתדרים בלי ניידים ובלי מחשב, אבל מה?

ברגע שאתה יכול להשיג סמארטפון בינוני חדש נגיד ב-1000 ש"ח ומטה עם ירידת ערך זניחה

והוא יעלה את רמת החיים שלך פי כמה אז זה שווה. לפני אייפון 4 היה לי נוקיה ממש בסיסי בלי כלום.

להגיד לך שאני מוריד אפליקציות? לא ממש. אבל מידי יום אני צריך לבדוק משהו באינטרנט וזה הכרחי, שלא לדבר על GPS חינמי.

זה ממש גרושים למכשיר שילווה אותך הרבה שנים.

לעומת זאת רכב חדש "מהניילונים" (ששמים אותם בארץ אגב, בנמל, ברוב הרכבים שנמכרים והסוכנים משקרים לכם)

זאת הוצאה לא מבוטלת שאתה קורע את עצמך עבורה שמאבדת המון מהערך שלה כשיש חלופות זהות במצב חדש בשוק היד ה-2.

מה שעושה לך טוב, זה קודם כל. אבל לדעתי דווקא הצרכנות שלך שגויה.

תמשיך להסתובב עם נייד בלאטה, חסכת 500 ש"ח פרוסים על פני חצי עשור, כל הכבוד.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
נגיד וזה לא מצחיק ולוקחים את החשיבה שלך ברצינות לרגע, לדעתי היא פשוט לא נכונה.

היינו בעבר מסתדרים בלי ניידים ובלי מחשב, אבל מה?

ברגע שאתה יכול להשיג סמארטפון בינוני חדש נגיד ב-1000 ש"ח ומטה עם ירידת ערך זניחה

והוא יעלה את רמת החיים שלך פי כמה אז זה שווה. לפני אייפון 4 היה לי נוקיה ממש בסיסי בלי כלום.

להגיד לך שאני מוריד אפליקציות? לא ממש. אבל מידי יום אני צריך לבדוק משהו באינטרנט וזה הכרחי, שלא לדבר על GPS חינמי.

זה ממש גרושים למכשיר שילווה אותך הרבה שנים.

לעומת זאת רכב חדש "מהניילונים" (ששמים אותם בארץ אגב, בנמל, ברוב הרכבים שנמכרים והסוכנים משקרים לכם)

זאת הוצאה לא מבוטלת שאתה קורע את עצמך עבורה שמאבדת המון מהערך שלה כשיש חלופות זהות במצב חדש בשוק היד ה-2.

מה שעושה לך טוב, זה קודם כל. אבל לדעתי דווקא הצרכנות שלך שגויה.

תמשיך להסתובב עם נייד בלאטה, חסכת 500 ש"ח פרוסים על פני חצי עשור, כל הכבוד.

 

קניתי נייד חדש, איך בדיוק חסכתי 500 ש"ח? סמראטפון חדש עולה אלפי שקלים, קניתי ב139 ש"ח, חסכתי אלפי שקלים. אני לא רוצה לדבר בכלל על עלות התיקונים, סבירות לגניבות, וביטוח של הסמארטפונים.

אני עם אותו רכב מעל לעשור, אם לא הייתי צריך רכב חסכוני יותר בדלק לצרכים שלי, שרוב הזמן אני נוסע לבד, לא הייתי חושב להחליף אותו. וזה שהם מוחזקים בנמל, למה זה רלוונטי? נראה לי שרכב בן 14 מותר כבר להחליף אותו לחדש אם אני מחזיק רכבים לתקופות ארוכות מאד, הגיוני לא? במיוחד אם ויתרת על דברים כמו סמאטרפונים ומותרות אחרות בדרך, כל אחד עושה מה שחשוב לו, ואין ספק שרכב חדש מבחינתי זו מותרות, ולכן מלכתחילה אני קונה רכב שעלויות האחזקה שלו אמורות להיות נמוכות ובהתאם לכיס שלי.

לבדוק משהו באינטרנט באותה שניה נהיה הכרחי? ממתי? מת העולם? אולי אם אתה צריך את זה למקצוע, לי זה ממש לא הכרחי, וגם שעבדתי במקום שאנשים בדקו כל שניה על מה מדברים איתם בסמארטפונים, הסתדרתי במבחן התוצאה טוב מכולם.

כל אחד עושה את השיקולים שלו, אבל תסכים איתי שיש טמטום מוחלט לאנשים ש"חייבים" לקנות את הסמארטפון החדש ביותר שיוצא בשוק? בחייאת, אני מטפל בין היתר באנשים מיעוטי יכולת, אני משתגע איך הם מחזיקים סמארטפונים אבל אין להם כסף עד שיכנס שוב ביטוח לאומי. זה שהעולם מתקדם לא אומר שאתה צריך לרוץ איתו באותה מהירות, בהרבה פעמים זה מיותר, בזבוז מוחלט של כסף ביחס לצרכים האמיתיים של אותו האדם, לא בריא, ובחלק מהמקרים מכניס אותך למלכודת דבש מיותרת.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם

פתחתי ZAP וזה קפץ ראשון:

 

http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=830740

550 ש"ח עם דור 3.5 ויש לך ערך מוסף לטלפון לעוד שנים רבות.

האוטו שלך עוד נוסע, לא עושה בעיות למה להחליף? לא חבל? ההפרש בצריכת הדלק בין הרכבים יצדיק את זה?

אם אתה מחליף ונדורה בפריוס אז כן. אתה מחליף בגלל רצון להתחדש ולהתקדם. אתה יכול להישאר עם אותו הרכב.

למה בכלל הוצאת 140 ש"ח על טלפון? הקודם הפסיק לפעול? אם לא חבל על הכסף...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 


×
×
  • תוכן חדש...