Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

מאוד מעניין. מה שיותר מעניין זה המיגון שהיה מורכב בצמיגים אשר מנע תקרים ופיצוצים בזמן נסיעה (ריינו טיירס). האם זה דבר חדש בארץ, והאם זה מומלץ לנסיעה יומיומית? נשמע מאוד בטיחותי וחשוב !

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

יש מישהו שהתנסה עם המוצר?

לא הבנתי אם הציפוי הזה הוא חד פעמי לצמיג אחד או שאשר להעביר אותו מצמיג לצמיג? (כשמחליפים סט למשל).

פורסם

הם יותר מוכרים בקהילת האופנועים, תעשו חיפוש בפול-גז.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

חרטה שזה רכבים עד 3K כולל הכל עד עליה לשטח (חוץ מביטוח ועוד משהו).

 

יפה מאוד, מקווה גם לעבור חוויה כזאת.

 

המשפט הכי חשוב, שיום יום אני חווה אותו עם הרכב הפרטי שלי שלא שווה 4K לעומת רכבים של חברים שעולים גם 150K (ובוא נגיד, הם בילו יותר באוטו שלי מאשר בשלהם), "גרוטאה אבל לפניך"!

 

לגבי הרינו-טייר.

במידה וזה החומר הנוזלי שמריח כמו זרע" שיוצא מהחור שנוצר כאשר עולים על בורג\מסמר\קוץ, זה כבר נמכר כמה שנים טובות בתחום האופניים.

זה יעיל כנגד חורים עד 3 מ"מ.

אפשר לייצר תערובת בביית תמורת כמה שקלים, אבל היא קצת פחות אפקטיבית ממה שנמכר בחנויות.

פורסם

אחלה מסע, יפה מאוד!

 

nir100

בנוגע לתערובת, גם אם אפשר האם אתה יודע למרוח אותה בצורה אחידה כך שלא יוציא את הצמיג מאיזון?

 

אריאל

פורסם

לגבי הרינו-טייר.

במידה וזה החומר הנוזלי שמריח כמו זרע" שיוצא מהחור שנוצר כאשר עולים על בורג\מסמר\קוץ, זה כבר נמכר כמה שנים טובות בתחום האופניים.

זה יעיל כנגד חורים עד 3 מ"מ.

אפשר לייצר תערובת בביית תמורת כמה שקלים, אבל היא קצת פחות אפקטיבית ממה שנמכר בחנויות.

 

 

אתה מתכוון לפאסט זה משהו שונה לגמרי.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
אתה מתכוון לפאסט זה משהו שונה לגמרי.

 

לא לא לאופניים זה משהו שונה. זה מגיע כחומר נוזלי ברגע שאתה דוחס אותו הוא הופך לגרגירים או משהו כזה.

עדיף פשוט להישתמש בפנימיות HEAVY DUTY שמנות ולא ULTRA LIGHT :-D

 

יש לאבא סובארו טנדר בהקפאה דרוש החלפה של מיסב לחץ וקלאצ', עולים לי רעיונות בראש :-D צריך לבדוק את הנושא.

מישהו יודע באיזה מסלולים הם נסעו?

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

ואו הפרסומות של האתר עצמו שיגעו לי את הפראנג'ה :evil:

 

נשמע רעיון חמוד מאוד והייתי שמח להצטרף לדבר כזה עם איזה סקודה פייבוריד :lol:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נראה ממש כיף הסיפור הזה!

אחת הפנטזיות שלי זה לקחת סובארו לאונה מתחילת שנות ה90, לצבוע אותה כמו ניידת משטרה אמריקאית, לכתוב "שריף" בשגיאת כתיב על הדלת, לשים לה 4 פנסי ערפל על הגג וצ'קלקה שקונים בטויז אר אס ולקרוע אותה בשטח באיזה שדה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

היה מסע כייף לא נורמאלי :lol:

 

לגבי החומר בצמיגים לא מדובר בסתם פאסט או משהו בסיגנון זה חומר מאוד רציני שבתהליך מסודר מורידים כל צמיג מזריקים את הפולימר תוך כדי סיבוב של הצמיג במכונה מיוחדת לתוך החלק הפנימי ולאחר מכן מאזנים מחדש ומרכיבים.

 

 

ההגנה שהוא נותן היא לסוליה של הצמיג איפה שהרוב המוחלט של הפנצ'רים בכביש קוראים. הפנצרים שכן היו לנו היו בגלל מכות בג'אנט וחיתוך של הצמיג בדופן שם אין משהו שיגן

 

פתרון מעולה שבלעדיו ספק אם גם ה2 ספיירים לרכב שלקחנו היו מספיקים.

פורסם

נראה אחלה של טיול ובאמת כל הכבוד לחברה שעשו זאת והגיעו אל קו הסיום.

אחרי שאני רואה מה אפשר לעשות עם גרוטאות אני מצטער שמכרתי את הסובארו ג'אסטי שלי לפני שנתיים.

 

אגב, האם נתוכנן לצאת עוד מסע כזה? הייתי שמח לקחת חלק במן מסע שכזה, אין ספק שזו חווה!


×
×
  • תוכן חדש...