Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, חבר שלי קנה קיה פיקנטו והוא רוצה לשים מערכת עד 1500 ש"ח

עכשיו יש 2 בעיות עיקריות

1. המערכת המקורית של הרכב (HU רגיל+מתאם יקח לו חלק ניכר מהתקציב)

2. מיקום הרמקולים הקדמיים והגודל שלהם

 

בעיקרון הוא רוצה מגבר+רמקולים+סאב

הסברתי לו שבתקציב שלו זה לא אפשרי, ושעדיף שיחסוך קצת

אבל המערכת המקורית של הפיקנטו נשמעת ממש על הפנים והוא בכל זאת רוצה להתחיל עכשיו

 

אז איך תהיה הדרך הכי טובה שלו להתחיל עם כל הסיפור?

רמקולים ללא מגבר? HU+מתאם דשבורד?

מנחת מגבר ורמקולים?

 

עצות כלשהן?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

לדעתי לפי הסדר, HU ומתאם, קומפוננט, מגבר סאב, איטום.

תסביר לו שאפשר ורצוי לשפר בשלבים, ולעצור כשמספיק לו, (תסביר לו שקשה לעצור, החידק שידרוגיטיס יודע להכות חזק).

SCANSPEAK

פורסם

השאלה היא מהי הרמה הסופית שהוא מכוון אליה.

ניתן להכניס HU סביר + קומפוננט בסיסי + מתאם במחיר שלו, השאלה היא מה הוא מגדיר כסביר וכבסיסי.

 

ניתן להכניס למשל:

מורל טמפו

פיוניר 2450

מתאם לסינגל דין

התקנה בסיסית.

סה"כ 1500 ש"ח ~

 

ואפשר ללכת על משהו ברמה יותר גבוהה למשל:

מורל וירטוס

פיוניר 4450BT

מתאם

התקנה + אקוסטיקה בסיסית מסביב ל 4" הזה.

2300-2500 ש"ח~

 

 

קח בחשבון שמגבר בסיסי + חיווט והתקנה זה מעל 1000 ש"ח. כך שהייתי ממליץ להשאיר את זה לשלב מאוחר יותר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני חושב שחבר הפורום pashuk (אם לא טעיתי בכתב) עומד למכור סט דוטק שניגן אצלו בשברולט ספארק.

אחלה הזדמנות ובמיוחד לאור העובדה שהוא הבנאדם הכי עדין שראיתי בהקשר לעוצמת שמיעה :wink:

פורסם

במידה והוא מכניס את הזוג 4" לתוך הדשבורד במקום הרמקולים המקוריים, היכן ימקם את הטוויטר?

אם הוא ישים צמוד לשמשה ולקורה הקדמית, זה בעיקרון יחסום לו קצת את המיד עצמו

בניות בקורות לא בא בחשבון.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

×
×
  • תוכן חדש...