Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשברה הידית אורות בפונטו שלנו. הצעה במוסך עומד על 1500 ש"ח לפני מע"מ לידית חליפית. ביררתי, על ידית מפירוק רוצים 150-200 ש"ח אבל הבנתי שבדגמים עם הכרית אויר יש ידית שונה, האם זה נכון במאה אחוז?

בנוסף, למישהו יש ניסיון עם ההחלפה? האם נדרש לפרק את ההגה והחיפוי העליון או שפירוק של החיפוי התחתון מספיק? מה הפרוצדורה בפירוק כרית אויר והאם יש אפשרות להתקין ידית אורות של הדגם ללא כריות האוויר?

 

חיפוש לא העלה תשובות ברורות, תודה

צחי

כבר שנים לא מתקן גיטרות
שטח: סמוראי קצר 98 --> סמוראי ארוך 88 --> גראנד ויטרה 98 --> פאג'רו Q ארוך 2000 --> האנטר 2014 --> שבי ואן G30 4X4 קוויגלי
כביש: רנו קליאו 2012 1150 ידנית

פורסם

אתה צריך את הדגם עם הסליל שעון לכרית אוויר.

 

בגדול צריך לפרק את הכרית ממקומה, את ההגה ואז את הסליל ואת המנגנון.

 

אם אתה מעוניין, יש לי מדריך היינס לפונטו דור ראשון שאני יכול להשאיל לך.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אני אשמח, תודה.

מה קורה אם אני מתקין את הגדם ללא הסליל?

כבר שנים לא מתקן גיטרות
שטח: סמוראי קצר 98 --> סמוראי ארוך 88 --> גראנד ויטרה 98 --> פאג'רו Q ארוך 2000 --> האנטר 2014 --> שבי ואן G30 4X4 קוויגלי
כביש: רנו קליאו 2012 1150 ידנית

פורסם

כרית האוויר והצופר לא יעבדו אם אני זוכר נכון

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

יצא לי לפרק את ההגה,הסליל והצופר .אחכ אי אפשר להחזיר הכל חזרה יש שם סליל באורך איזה קילומטר ,לא כדאי להתעסק עם זה לבד בשום אופן הנזק יהיה גדול מהתועלת! גם לשלם 1500 זה מוגזם ולא הגיוני. אם האורות סנוור עובדים, וזה רק האורות דרך אולי תלך לחשמלאי שיעשה לך כפתור חלופי.

מה הוא לוחש בלילה, מה הוא לוחש?

פורסם

אני קרעתי את הסליל של הכרית האוויר והצופר ,ופירקתי גם את ההגה, ועשיתי לצופר לחצן חדש מלמעלה, הכפתורים של ההגה כבר לא יעבדו זה הכי טוב

מה הוא לוחש בלילה, מה הוא לוחש?

פורסם

ההחלפה בוצעה,

תודה לאביעד ורפי לין על העזרה והתמיכה הטכנית.

כבר שנים לא מתקן גיטרות
שטח: סמוראי קצר 98 --> סמוראי ארוך 88 --> גראנד ויטרה 98 --> פאג'רו Q ארוך 2000 --> האנטר 2014 --> שבי ואן G30 4X4 קוויגלי
כביש: רנו קליאו 2012 1150 ידנית

×
×
  • תוכן חדש...