Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי מגבר יד 2 באזור ה1000 שח

הדגם הוא alpine v12 mrv f407

מה אומרים איך המגבר?

מה עוד כדאי לשאול ?

אגב איזה קיט התקנה צריך כדי לחבר מגבר?

פורסם

זה מגבר איכותי ישן מלפני 10-12 שנה

עם קרוס שמאפשר עבודה אקטיבית על סט קומפוננט

סה"כ מגבר טוב על הנייר ,אך בפועל היום נידרש לבדוק את מצבו בפועל

מחיר של 1000 שח הוא לא זול בכלל עבור מגבר כזה ,יש אלטרנטיבות לא פחות טובות למשומש במחיר הזה.

מגבר כזה אתה יכול לחבר עם קיט איכותי של 8 גייג בהנחה שהוא היחיד על המערכת

אם אתה מעוניין לשדרג או להוסיף מגברים נוספים מומלץ ללכת על קיט איכותי של 4 גייג.

פורסם

אוקיי הבנתי

נראה לי שאני יותר גם אם הוא ירד ל700 שקל זה יקר כי הוא גר רחוק בשבילי.

מה דעתך על rockford fosgate power T4004 זה גם הבנתי מגבר מהסידרה הישנה

כבן שנתיים והבחור מבקש עליו 500

ראיתי שהנתונים המוצהרים של המגבר הם 25W X4 ב4 אום נראה לי קצת נורא נמוך לא או שהוא ממש אנדרייטד

ובגישור הוא מוציא 200W X2 ב4 אום

פורסם

אוקיי הבנתי

עוד מגבר

הפעם של אלפיין pdx 150.4 המגבר הוא של יחיאל המתקין מעפולה הוא רוצה עליו 1200 שקל

יש מצב שאם אני הולך אליו לעשות איזה התקנה לרכב אז על הדרך אני יקח ממנו את המגבר חח =]]

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נצל"ש-

קינג, איך הסדרות החדשות של רוקפורד? גם כן אנדררייטד או שאולי אובר-רייטד?

נניח הדגם הזה:

Rockford Fosgate R125-2

(שואל בשביל חבר :oops:)

פורסם

המלצה חמה ממני - לא כדאי לקנות מגבר יד שנייה!

 

מגבר יד שנייה יכול להיות מלא בקורוזיה במעגלים הפנימיים שלו, מה שיכול לפגום גם באיכות שלו, וגם בתקינות שלו בטווח הקרוב - ולכן הייתי ממליץ להשקיע מעט יותר, או טיפה להתפשר על הדגם ולקנות מגבר חדש (אלא אם כן אתה יכול לפתוח את המגבר, ולראות שבפנים אין לכלוכים וכו'....

 

לכל עזרה וייעוץ אתה יכול לפנות אליי - אדיר - 058-77-66-007

Prime Car - התקנת מערכות מיגון ושמע לרכב.

 

שירות מקצועי, אמין ואיכותי עד בית הלקוח - ללא תוספת תשלום!

 

אדיר - 058-77-66-007

 

http://www.facebook.com/pages/Prime-Car/429316223817267?ref=hl

פורסם
אוקיי הבנתי

עוד מגבר

הפעם של אלפיין pdx 150.4 המגבר הוא של יחיאל המתקין מעפולה הוא רוצה עליו 1200 שקל

יש מצב שאם אני הולך אליו לעשות איזה התקנה לרכב אז על הדרך אני יקח ממנו את המגבר חח =]]

 

מדובר בניסיון הראשון של אלפיין ליצור סידרת מגברים פול ריינג קלאס D

המגבר הנ"ל הוא ה 4 ערוצים החזק מבניהם ,המחיר טוב מאוד ביחס לעלות חדש

אך האיכות של המגברים הנ"ל היא בנונית הם גם סובלים מבעיות רעשי "היססס" שלא ניתן ליפתור.

ובכללי יש במחיר הנ"ל אופציות טובות מאוד למגברי 4 ערוצים משומשים הייתי ממשיך חפש.

פורסם
נצל"ש-

קינג, איך הסדרות החדשות של רוקפורד? גם כן אנדררייטד או שאולי אובר-רייטד?

נניח הדגם הזה:

Rockford Fosgate R125-2

(שואל בשביל חבר :oops:)

 

המגבר הנ"ל מסידרת הפריים הבסיסית מדובר בסידרת מגברים פשוטה שעושה את העבודה

אם כבר ללכת על מגבר מאותה סידרה לך על R300-4

הוא עולה כמעט אותו מחיר כמו המגבר שציינתה.

בנוסף לרוקפורד יצאו לראשונה בסידרת

פריים והפאנצ מספר מגברים פול ריינג קלאס D זולים שמקבלים ביקורות פושרות

סידרת הפאנצ המסורתית היא סידרה טובה בדרך כלל אנדרייטד ב 10-20 אחוז מההצהרות של המגברים הנ"ל

סידרת ה-POWER היא סידרה הגבוהה ביותר ,מגברים טובים מאוד אנדרייטד בין 30-50 אחוז.

פורסם
המלצה חמה ממני - לא כדאי לקנות מגבר יד שנייה!

 

מגבר יד שנייה יכול להיות מלא בקורוזיה במעגלים הפנימיים שלו, מה שיכול לפגום גם באיכות שלו, וגם בתקינות שלו בטווח הקרוב - ולכן הייתי ממליץ להשקיע מעט יותר, או טיפה להתפשר על הדגם ולקנות מגבר חדש (אלא אם כן אתה יכול לפתוח את המגבר, ולראות שבפנים אין לכלוכים וכו'....

 

לכל עזרה וייעוץ אתה יכול לפנות אליי - אדיר - 058-77-66-007

 

הוו שלום לך!!

קורוזיה? תקינות??????

קניתי כבר כמה וכמה מגברים מיד שנייה, לא חוויתי שום בעיות (כמו גם 90% מהפורום פה), ואין שום סיבה להיווצרות קורזיה ברמה שתפגע במגבר, אלא אם מישהו הלך לצלול איתו.

אני מבין שאתה עוסק בתחום, בכדי לזכות באמון החברים כאן עלייך להיות סופר מצקועי, וכנה.

המלצה מפוקפקת לא לקנות דיוד יד שנייה הינה המלצה לא נכונה, במחיר של ציוד יד שנייה אפשר להביא ציוד ברמה אחרת לגמרי, לגבי המגבר והקורוזיה, לי היה (עד שנגנב) מגבר של חברת גנסיס, בן 17 שנים והוא הוציא אות נקי שלא ראה ממטר מגברים חדשים ויקרים מאד, ממטר.

 

לפותח השרשרור - אתה מחפש איכות - יד שנייה

מחפש אחריות- לך לחנות , קח בחשבון שאם תקנה מוצר איכותי לא תשתמש באחריות עליו לעולם.

SCANSPEAK

פורסם
המלצה חמה ממני - לא כדאי לקנות מגבר יד שנייה!

 

מגבר יד שנייה יכול להיות מלא בקורוזיה במעגלים הפנימיים שלו, מה שיכול לפגום גם באיכות שלו, וגם בתקינות שלו בטווח הקרוב - ולכן הייתי ממליץ להשקיע מעט יותר, או טיפה להתפשר על הדגם ולקנות מגבר חדש (אלא אם כן אתה יכול לפתוח את המגבר, ולראות שבפנים אין לכלוכים וכו'....

 

לכל עזרה וייעוץ אתה יכול לפנות אליי - אדיר - 058-77-66-007

 

מסכים עם כל מילה שבני כתב, זאת הפעם השניה שהתגובות שלך בפורום לטעמי לא במקום.

לפני שאתה מדבר שטויות, ומטעה את שאר חברי הפורום כדאי שתעשה קצת שיעורי בית, אני בעל 2 מגברים משומשים שעובדים בצורה מושלמת, עוד הרבה חברי פורום קנו מגברים יד 2 ויותר מזה, אני מכיר חברי פורום שביססו מערכת שלמה על ציוד יד 2 בלבד, מאיפה הסקת את המסקנה הזאת בכלל?

JL Audio

פורסם

שלא תטעה אני לא יוצא עלייך מאיזה שהוא אינטרס, אתה יכול למכור בעסק גם ציוד יד שנייה במחירים משתלמים, במצב כזה כולם ירוויחו....

SCANSPEAK

פורסם

לא יודע אם צריך לחסום.... וזה גם לא ענייני...

סך הכל חווד דעת של בעל מקצוע יכולה להועיל לעיתים.

מה שכן צריך להבין שהמלצה אינטרסנטית לא תתקבל יפה בשום מקום...

SCANSPEAK

×
×
  • תוכן חדש...