Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל שלום לכולם.

 

לפני חצי שעה נתקלתי בבעיה שלא ראיתי מעולם !

ברשותי שברולט קוואליר מודל 2002 דגם LS

הנעתי את הרכב, אחרי שסיימתי לנסוע ניסיתי להוציא את המפתח מהסוויץ' ללא הצלחה.

הרכב נשאר מונע, המפתח תקוע על סוויץ' פתוח, ההגה נעול והגיר לא מגיב גם כן.

שמתי לב שנורת הTHEFT SYSTEM דלוקה וקראתי עליה בספר של הרכב והבנתי שהרכב כביכול חושב שמישהו מנסה לגנוב אותו.

הוצאתי את הכבל של המצבר על מנת שהמנוע יכבה.

כרגע הרכב עומד בחוץ עם המפתח בסוויץ' לא מונע.

 

מישהו נתקל בזה בעבר?

אני ממש זקוק לעזרה ! תודה מראש.

פורסם
נסה לשחק עם ההגה ועם ההילוכים

 

ניסיתי ולא הצלחתי.

 

המפתח נעול, ההגה וההילוכים גם כן.

פורסם

שלום

תופעה מוכרת ברכב הנ"ל

מה שקרה לך הוא שהמכסה שמכסה את השניים של המנעול התרומם ממקומו

ומונע מהסוויץ לחזור חזרה למקומו

במצב הנ"ל חייב לגשת למנעולן

בברכה

שוקי לוי

פורסם

אתה בטוח שהוא לא היה על N?

 

מוזר מאוד, תעדכן בבקשה כמה עלה התיקון.

 

איך ניתוק של המצבר מכבה מנוע?

(לא ניסיתי, אבל כל מי ששאלתי אמר לי שניתוק המצבר לא מכבה מנוע. מה שכן אם המצבר מחובר אבל גמור לגמריי אז הוא הופך לעומס וזה קרה לי לצערי מחוץ לעיר, כל ירידה לסרק כיבתה מנוע.)

×
×
  • תוכן חדש...