Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש מערכת מלאה לרכב מאזדה 2 כולל מגבר, סאב, רמקולים קדמיים ואחוריים מומלצים! אני מחפש את המפרט הכי מטורף שיש בתקציב של עד 3,000₪ החיווט וההתקנה יש לי מישהו שייעשה לי אז 3,000₪ לא כולל חיווט והתקנה.

 

ואם יש לי מישהו בחו״ל שיכול להביא לי את כל הדברים אז זה אפשרי לקנות משם או שזה לא תומך בישראל תקנים אירופאים ושטויות כאלה?

 

אשמח לתשובות,

ברק.

פורסם

היתי מוותר על רמקולים אחוריים ומשקיע בHU.

ובנוגע לשאר המוצרים היתי פונה לכיוון "יד שניה"

פורסם

מה הבעיה ב-HU המקורי של הרכב ?

ומה שווה יותר רמקולים אחוריים או קומפוננט אחורי ?

אני שומע מזרחית, רמיקסים, אלקטרו, דאנס, טראנס כמעט הכל...

פורסם

הבנתי, אז מישהו מוכן לתת לי מפרט טוב ואיכותי שיפיק צלילים נקיים חדים ברורים ומתי שצריך באסים אז באסים חזקים וגם הגברה חזקה? (כולל HU...)

פורסם

וותר על רמקולים אחוריים.

 

תחלק את התקציב לרכיבים וצא לדרך.

 

HU- תתקצב 800 שקל, לי היה את ה 8350SD של פיוניר, מומלץ מאד, ונכנס לך בתקציב, שים לב של HU שאתה בוחר יש את כל הפיצרים שאתה צריך (USB- לדעתי חובה, 3 יציאות RCA , אפשרות לבצע חיתוכים HPF&LPF ,ושליטה על סאב).

 

קומפוננט- תתקצב 900 שקל ,אם אפשר יותר אז מה טוב. ותבחר רק לפי העדפה אישית, לכל חברה יש את אופי הצליל שלה ואתה צריך לוודא למה אתה מתחבר לפני שאתה שומע, תנסה להגיע לאחד המפגשים לצורך התרשמות, אופציות טובות הם המורל וירטוס או ההרץ היי אנרג'י.

 

מגבר, ארבעה ערוצים- תתקצב באזור האלפיה, מיד 2 ע"מ לקבל משהו טוב (אל תפחד ממוצר משומש , יש למגברים בלאי מאד נמוך)

 

סאב תתקצב 500-700 גם פה על בסיס העדפה אישית, 12" או 10" זה נטו ע"פ העדפה שלך.

 

התקנה וחיווט +- 700 שקל.

 

נכון, עברנו את התקציב, אבל עם שימוש נבון ביד 2 ובפורום המכירה תוכל להגיע לתקציב, ולהשאר עם אחלה מערכת.

 

אם אתה מוצא משהו מעניין תשאל פה, ותקבל עליו חו"ד.

 

בהצלחה.

SCANSPEAK

פורסם

ה-HU של פיוניר שהיה לך 8350SD הוא עם פאנל נשלף? כי פאנל נשלף זה חשוב לי....

למה מכרת אותו? ועכשיו איזה HU יש לך?

 

אז בוא נגיד שזה המערכת שאני הרכבתי:

 

HU - פיוניר 8350SD

מגבר - JBL GTO1004

קומפוננט - מורל דוטק אוביישן 6"

סאב - פיוניר tsw306c

 

איך זה? יש פה מישהו שיש לו את הדוטק ויכול לומר לי איך הוא? שומעים חזק, איכותי, חד, נקי? לא צורם ? הוא והJBL זה שילוב מנצח? והוא טוב למזרחית, טראנס, דאנס, אלקטרו, רמיקסים וכל סוגי המוזיקה?

פורסם

כן ה 8350 הוא עם פאנל נשלף, מכרתי אותו בגלל שידרוג רציני.

 

איך שהוא תמיד מגיעים ל jbl , לדעתי באותו כסף אפשר ורצוי להביא משהו יותר טוב, אך משומש.

 

לגבי הסאב, בטוח שתוכל למצוא יותר טוב בפורום המכירה.

 

וסט קדמי רק לפי האוזן שלך.

SCANSPEAK

פורסם

מזאת אומרת רק לפי האוזן שלי? לאף אחד אין כאן את הסט הזה שיכול לתת לי חוות דעת עליו?

ואיזה תיבה מומלצת לבאס? אני רוצה באסים טובים, עמוקים וחזקים שירעידו לי את האוטו :) אז מה מומלץ?

פורסם

יש להרבה את הבט הזה, שבסך הכל הוא סט כניסנ בסיסי טוב.

אבל לכל חברה יש אופי צליל משלה למשל מורל-צליל חם ונעים, לעיטים פחות מפורט, הרץ למשל חדים מאד, לי אישית קשה איתם.

 

אתה צריך לדעת לאיזה אופי צליל אתה מתחבר יותר.

SCANSPEAK

פורסם

הבנתי אחי.....אז אתה אומר שמורל לא חדים ? כי חדות וצליל איכותי וחזק זה משהו שמאוד חשוב לי

 

ומה בקשר לסאב?

פורסם

אתה מבין שלהסביר אופי צליל של רמקול בכתיבה זה קצת לא ריאלי, המורל האלו טובים, אך כך גם המתחרים שלהם (ההרץ היי אנרגי), והבחירה- נטו שלך על בסיס העדפה, תבוא למפגשים ותשמע בעצמך למה אתה מתחבר, אל תפסול חברה על בסיס השם שלה.

 

לגבי סאב, זה ממש תלוי תקציב, ולעיתים גם תלוי זמינות ביד 2, אך שוב התלות הכי גדולה היא בך ובהעדפותיך, סאב עמוק ומרעיד יכול להיות 12" בתיבה פתוחה וענקית, ויכול להיות גם 10" בתיבה קטנה ואטומה שיעשה טיפה פחות ויברציות אבל יהיה הרבה יותר מדויק, ושוב רק האזנה תיתן לך את הפרספקטיבה הנכונה לגבי מאיזה מידה (10" או 12") ובאיזה תיבה (פתוחה או אטומה) אתה הכי נהנה.

 

אם זה היה שחור ולבן לכולם בפורום היה בדיוק אותו ציוד.

 

בהצלחה.

SCANSPEAK

פורסם

יש עוד חברות חוץ ממוראל והרץ.

מוראל- ממש לא מומלץ למי שמחפש צליל חד.

בדוק על סטים של פוקאל/dls/rainbow

לא תתאכזב

פורסם

מור זה עכשיו באופנה . אל תיקח את זה קשה . :-D :-D :-D

חדות הצליל בא לא רק ע"י בחירת קומפוננט . אלה מגבר חיוט ו HU . בשביל חדות היתי ממליץ HU של ALPINE . אבל זו דעה אישית שלי .

פורסם
יש עוד חברות חוץ ממוראל והרץ.

מוראל- ממש לא מומלץ למי שמחפש צליל חד.

בדוק על סטים של פוקאל/dls/rainbow

לא תתאכזב

 

זה נכון, אבל את הסטים של ריינבו לך תמצא, פוקל זה בעיה עקב מכת זיופים, מה שכן את ה DLS שנמצאים בטווח המחיר של הדוטק, לא שמעתי ככה שלהמליץ זה טיפה בעייתי, אבל מנסיון קצר אך מתמשך עם DLS אחרים , אני יכול רק לשבח.

SCANSPEAK

×
×
  • תוכן חדש...