Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

לא מצליח לאתר את הנזילה (מצורפת תמונה) מכמה סיבות

חשודים עיקריים :

1. מכסה שסתומים.

2.דיסטרוביוטר.

3.מחזיר שמן אחורי.

 

1 ו-2 החשדות קלות שכן לא רואים נתיב ברור של נזילת שמן מהחלק העליון של המנוע לחלק התחתון.

3-חשדות כבדים אבל מוזרים מאוד שכן הנזילה היא מנקודה אחת ולא בכל אזור החיבור של המנוע לגיר.

 

אשמח לכיוון במציאת החשוד העיקרי.

 

רכשתי כבר מחזיר שמן אחורי (פלפרו).

השאלה אם זה משם.

 

תודה

IMG_0164.JPG

פורסם

למרות שהתמונה באיכות טובה לא באמת ניתן לומר על סמך התמונה כיוון שלא רואים מהיכן מגיע השמן. אין הרבה מה לעשות חוץ מלחפש ולהסתכל טוב טוב עם פנס מכל הכיוונים ומכל המקומות החשודים (כפי שציינת). אם אתה לא מוצא מקור אחר (מלבד מחזיר השמן) ואם הנזילה הופכת לבלתי נסבלת אז כנראה שצריך להוריד גיר...

 

האם אתה בטוח שזה שמן מנוע ולא שמן גיר? האם בדקת כמה שמן הולך לאיבוד במנוע ובגיר?

פורסם

על 1000 קילומטר בערך 300 CC אולי קצת יותר.

 

טוב , אני יתחיל עם הדברים הזולים שניתן לתקן בבייתץ

1 - אטם מכסה בית שסתומים.

 

2-O רינגים של הדיסטרוביוטר (הבעייה שאינני יודע אם לפרק אותו מהבסיס או מהבורג שממנו ניתן לכוון אותו, למרות שאעשה סימונים לפני הפירוק - האם הרכב יאבד את כיוון ההצתה?) - והאם ניתן פשוט לבקש מכל חנות לחלפים 0 רינגים לדיסטרביוטר מהדגם הזה או שזה מסע בדרך אל הלא נודע?

 

במידה וימשיך אני יעביר את המשימה למוסכי חוץ (לפירוק הגיר).

 

תודה

פורסם

הנזילות שאתה מתאר הן נזילות קלות לאיתור? למה להחליף את האטמים ללא סיבה? תשקיע בבדיקה, לא צריכה להיות בעיה לשלול את האטמים שציינת.

 

בכל מקרה, אטם למפלג ניתן להשיג בטכנו עד- הפלד 8 חולון. תגיע עם דוגמה. ממליץ לך להשקיע עוד קצת ולקנות אטם מויטון (במקום מ-EPDM). אם תסמן ותרכיב חזרה לאותה נקודה אין בעיה.

פורסם

אתה מדבר על האו רינגים ?

או שמדובר באטם שנמצא בין הבסיס שיושב עליו הדיסטרוביטר לבין החלק האחורי של המנוע ...

פורסם

אני לא יודע מה הסידור אצלך אבל ממה שאני מכיר בין ראש המנוע למפלג יש או-רינג. בנוסף יש בתוך המפלג עצמו מחזיר שמן לציר, שזה כבר סיפור אחר.

 

ככה הוא נראה אצלך?

ProductImage.aspx?img=T2T59871.JPG

×
×
  • תוכן חדש...