Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגרסה הרוסית אין תפריט בעברית, מקדלת סמסונג לא עובדת בעברית אבל הרבה מקלדות אחרות כן עובדות.

כמו שתעבור לגרסה הרוסית תעבור חזרה לגרסה עברית עם Odin

יש שמועות שהחודש יוצאות גרסאות אחרות

אייל

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שוב, אין לי בעיה לחכות. כל עוד אני אוכל לבצע את העדכון או דרך המכשיר או דרך הKIES. לגירסה רשמית ונקייה, בלי פריצות ושטויות ושתתמוך בעברית.

כרגע בתוכנה הוא רושם לי מה שרשמתי מקודם. זה פשוט מעט מוזר. מקווה שכשתצא הגירסה הסופית העדכון יתאפשר.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
שוב, אין לי בעיה לחכות. כל עוד אני אוכל לבצע את העדכון או דרך המכשיר או דרך הKIES. לגירסה רשמית ונקייה, בלי פריצות ושטויות ושתתמוך בעברית.

כרגע בתוכנה הוא רושם לי מה שרשמתי מקודם. זה פשוט מעט מוזר. מקווה שכשתצא הגירסה הסופית העדכון יתאפשר.

 

האם תמה ההמתנה? http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s_advance_gets_android_412_jelly_bean_update-news-5970.php

 

אין לי כרגע את המכשיר אבל כשיצא לי, אבדוק לגבי אפשרות עדכונו לJB 4.1.2.

 

אגב, האם יש דרך לדעת מהנתונים שרשמתי על המכשיר אם הוא יאפשר או לא לבצע את העדכון?

פורסם

עדיין אין עברית.

התקנתי את הגרסה של האמרויות שהיא יותר טובה מהרוסית שהייתה לי קודם אבל עדיין בלי עברית.

עם ירידת המחירים של הטלפונים עדיף לקחת s3 mini שהחומרה אמורה להיות אותו דבר אבל אומרים ש 4.1.2 עובד יותר טוב ואני חושב שיש עברית.

 

 

פה יש את כול הגרסאות שיש עכשיו, ככה אתה יכול לראות אם יש כבר עברית.

 

http://samsung-updates.com/device/?id=GT-I9070

אייל

פורסם

את האתר אני מכיר. השאלה אם בכלל מתוכננת גירסה עם עברית?

 

מלכתחילה, מאנדרואיד 4 לא אמורה להיות תמיכה בעברית מראש בכל הגירסאות?

פורסם

טימטום של סאני (יבואן סמסונג).

 

הם דרשו מסמסונג להוציא את השפה העברית מרומים של מכשירים שלא מיועדים לישראל, כדי לשים מקלות בגלגלים של יבואנים פרלליים.

 

לא שזה מונע מיבואן פרללי להוריד רום עברי מ-SAMMOBILE או XDA או עוד כמה אתרים, ולשים אותו במכשיר שהוא ייבא, ועל הדרך לנסות לגזור קופון על קונה, שלא מספיק טכני כדי להסתדר בלי עברית/לצרוב רום עברי בעצמו (בכל מקום שראיתי, צריבת רום עברי עולה כסף, סביב ה-100 שקל).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

התקנית את הגרסה הרוסית שהייתה הראשונה של 4.1.2 ולא תפריטים בעברית.

עשיתי לזה שני עדכונים ושלושתם עבדו ממש גרועה.

התקנתי את הגרסה הערבית שעבדה הרבה יותר טוב אבל עדיין אין עברית.

עכשיו התקנתי את הגרסה של קזחסטן ויש תפריטים בעברית.

מותקן אצלי custom local שאולי זה עוזר אבל לא השפיעה על הגרסאות האחרות.

 

רק עכשיו סיימתי את ההתקנה אולי דברים ישתנו.בנתיים אין עברית במקלדת של סמסונג

אייל

פורסם
התקנית את הגרסה הרוסית שהייתה הראשונה של 4.1.2 ולא תפריטים בעברית.

עשיתי לזה שני עדכונים ושלושתם עבדו ממש גרועה.

התקנתי את הגרסה הערבית שעבדה הרבה יותר טוב אבל עדיין אין עברית.

עכשיו התקנתי את הגרסה של קזחסטן ויש תפריטים בעברית.

מותקן אצלי custom local שאולי זה עוזר אבל לא השפיעה על הגרסאות האחרות.

 

רק עכשיו סיימתי את ההתקנה אולי דברים ישתנו.בנתיים אין עברית במקלדת של סמסונג

 

יופי.

 

עכשיו תתקין מקלדת חיצונית שיש בה עברית, לדוגמא זה:

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=jellybeankeyboard.f.g&hl=en

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
תודה על העדכון.

 

יש בכלל סיכוי שתהיה גירסה של אנדרואיד 4+ למכשיר הזה מסמסונג?

עצוב. התכוונתי באם יש סיכוי שתהיה גירסה לשוק הישראלי של האנדרואיד 4+ למכשיר הזה מסמסונג?

פורסם
יופי.

 

עכשיו תתקין מקלדת חיצונית שיש בה עברית, לדוגמא זה:

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=jellybeankeyboard.f.g&hl=en

אני רוצה מקלדת של סמסונג. כי היא יותר טובה.

חוץ מזה שאי אפשר לעשות עדכון תוכנה מ 2.3.6 בעברית אז מי שלא מבין בהתקנות לא מסתדר עם זה.

אייל

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אגב, יש עכשיו את המכשיר במבצע של "הוט מובייל" הם מציעים אותו ב999 ש"ח, האם המכשיר לאור גרסת האנדרואיד המעודכנת שווה את ההשקעה בהשוואה למתחרים על אותה משבצת מחיר?


×
×
  • תוכן חדש...