Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדי... ממש לא!

הסאב שבתמונה הוא פרי אייר, וזה אומר תיבה של בערך 130 ליטר!

תשים בפחות מזה... והוא לא יישמע טוב...

פורסם

לא יישמע טוב בכלל, אני היה לי חבר שהיה לו תיבה כפולה אחד F ואחד C, וזה לא היה משהו... בכלל....

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

גם 50 ליטר לא יעזור, אפילו 80 ליטר לא.

 

זה או לשים אותו בבורד מאחורה של הרמקולים (אם קצת חיזוקים ושיפורים.)

או לסדר לו חתיכת תיבה (שזה אפילו לא אופציה 120-150 ליטר.).

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אני רוצה להפיתיעה אותך ולהגיד שהיה לי סאב פריי אייר כזה והוא דפק יותר איכותי ומדוייק בתיבה אטומה מאשר פתוח ...אני לא אמר את זה מיתוך תיאוריה אלה מיתוך נסיון של חצי שנה(עד שניגנב)..

 

 

למרות שבאת כדי פתוח אבל פתוח זה 120 ליטר שזה דיי לא נורמלי לסאב כזה אז אפשר אחת של 50-60 ליטר אטומה והוא ישמעה פצצה..

פורסם

בוא תעשה לעצמך קצת סדר.

אם אתה מעוניין בדגם שבתמונה אתה צריך לקחת את אחיו התאום,ה304C שמתאים לתיבה אטומה ואז זה יישמע מצויין.

אם תרצה גם אני אשקלוני תוכל לשמוע אצלי איך נשמעים שתיים כאלו אבל בתיבה עם פורט

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

קודם כל אם תזמין אתה תקבל את הסאב כמו של מתן. הוא לא כמו בתמונה. הF והC זה 2 סאבים שונים ולא מתאימים לאותה תיבה. לפי התמונה אי אפשר לדעת איזה דגם זה בדיוק, רק אפשר לדעת שהוא ישן וזה לא תואם את הדגם.

פורסם

תשמע אחי ה304C הוא סאב מאוד מדוייק יש לי

כזה בתיבה 45 ליטר פתוחה והוא ממש חיה.

הם בלבלו אותך עם הסוגים יש CוF באתר הזה זה הסאב C!!

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^384,'normal_sales')

אבל יש להם טעות עם נתון הRMS של הסאב.אורגינל הוא 300 RMS

מקווה שהבנת

×
×
  • תוכן חדש...