Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי רנו קנגו .2001

נפח 1900 דיזל ללא טורבו.

הוא היה נוסע טוב שפתאום !? המנוע התחיל

להשמיע. זיוף. לפעמים אני נותן מיספר פעמים גז הזיוף מפסיק .

החלפתי .

מקדם הצתה חדש פילטר סולר ניקוז אויר.לטיפה ציבוריות גומי לאנזקטורים .שמן מנוע ותוסף.

אין בריחת אויר שאני רואה . .

באחת הצינוריות אני רואה בועות קטנות אויר.

האנזקטורים יבשים .

אני תופס את המנוף גז מהמשאבה .אני מבחין הטורים עולים קצת ויורדים. .

כמו כן שהורכב במהירות גבוהה . התופעה לא קיימת.בהחלפת הילוכים כן

תצילו אותי .

הרכב הזה שיגע אותי. בבקשה רעיונות ....

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אז ככה .

(זה בשביל הקישור)

זיוף מנוע .

וצילצולים במנוע

ונקישות במנוע .

דפיקות במנוע .

לכולם . כול מה שרשמתי .

זה תקלות שונות אחת מהשניה .

צריך לדייק בהגדרת השאלה.

צילצולים. . אויר במערכת האויר ו הסולר או בדלק .

נקישות . בדרך כלל השסתומים או מרימים דראולים

דפיקות . מיסבים ( בגל הארכובה .).

או פין בוכנה או בוכנה. .

תודה מראש

פורסם

בעית הזיוף. ניפטרה.

למען הקישור באינטרנט. ולחברים.

מנועי דיזל שזייף לי

גם בסרק וגם בנסיעה

הוא הוציא לי את הנשמה.

אז הבעיה אצלי היתה.

אנגקטור אחד שהוא חשמלי.

היתר רגילים

אז למי שיש בעיה

זיוף במנוע דיזל

או אויר במערכת או אנגקטור חשמלי עם החוט. או מקדם ההצתה.

מחלקי חילוף עלה לי 200 שח עבודה עוד 150 שח

תודה רבה לכולם

פורסם

בוקר טוב

מנסיוני,הייתי מתחיל לבטל את האופציה של אוויר במערכת.

תנסה לחבר מיכל סולר ישירות למשאבה,(במקום מהפילטר)

והייתי בודק תקלות במחשב.

בהצלחה גיא

פורסם

תודה גיא .

הבעיה ניפטרה .

 

היה לי זיוף רעש של טרקטור. מדי פעם .

ולאחר בדיקה התברר.

שהאנגקטור אחד שהוא עם חשמל לא עבד .

והוא אחראי על תיזמון .

לאחר סיום התקלה. המנוע עבד ממש מעולה .

אבל נוצר בעיה חדשה .

נקישות חזקות מהמנוע.

במהלך.השבוע אני ינסה לעשות פלשינג למנוע.

אולי ישחרר הרעש .

ואני ימכור את הרכב .לפני התקלה הבאה.

רק השם צרפתיות עושה לי משהוא . אבל כבר לא ברכבים

×
×
  • תוכן חדש...