אורן איתן שוקר
-
הודעות
41 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי אורן איתן שוקר
-
יש ברשותי אלטו 2013.אוטמטית. עשיתי סקר .!?. לקיה אין אוטומטית . היונדאי . 5 מושבים.+ חלונות אחורים רגילים . ויקר בערך 7000 שח והוא צורך המון דלק למנוע 1000 סמק. האלטו . 4 מושבים .חלונות צד . זולה ואמינה עד מאוד.ומומלצת. צריכה נמוכה . כביש משולב צרך לי 16 קמ לליטר. כביש מישור ללא עליות ומזגן.
-
גסטי 1200 .משאבת מים נוזלת
אורן איתן שוקר פרסם הודעה בנושא של אורן איתן שוקר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לטובת השרשור. תיקנתי את הנזילה. צינור רדיאטור מחובר לצינור מתכת . הצינור (בקצה יש גומיה )מחוברת לתוך הבלוק.לתוך משאבת המים. נישבר הקצה של הצינור והגומיה ניקרעה. בקיצור נזק של 30 שח צינור משומש .עבודה 20 דקות. הבעלים הקודמים אמר שמוסך אמר לו שצריך לפרק חצי מנוע. אחד הסיבות שאני מישתדל לעשות לבד. -
גסטי 1200 .משאבת מים נוזלת
אורן איתן שוקר פרסם הודעה בנושא של אורן איתן שוקר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הייתי שמח ליותר פירוט על הפירוק והרכבה. יש לי ידע טכני. ואני לא רוצה. להעצר באמצע. העבודה . ביגלל חוסר ידע .( בודאי להרכבה תהיה יעילה) לגבי מוסך. הלכתי רק לאחד. . והוא לא רוצה לעשות את העבודה ??? ואם זה פירוק והרכבה יחסית פשוטה . סביר להניח שזה 2 שעות מוסך + הקיט?? -
גסטי 1200 .צינוריות קרבורטור לשחזר?
אורן איתן שוקר פרסם הודעה בנושא של אורן איתן שוקר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טעות כתיב. לא באלטרנטור. הכוונה בקרבורטור. סליחה מראש -
גסטי 1200 .צינוריות קרבורטור לשחזר?
אורן איתן שוקר פרסם הודעה בנושא של אורן איתן שוקר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
למה נועד הווקום באלטרנטור? ומה זה הקוביות עם החשמל? שמתחברים אליהם כניסה ויציאה. בתודה אורן -
גסטי 1200 .משאבת מים נוזלת
אורן איתן שוקר פרסם הודעה בנושא של אורן איתן שוקר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לגביי הכלים לפרק ? לא הבנתי ? יש לי בוקסות ומפתחות. אין לי חולצים. אני לא פותח מיכסה ומושך החוצה?. ולגבי מיכסה אם אני מפרק מיכסה . אני יחליף משאבה בכול מיקרה. בקיצור . אני מבין שפותחים את המיכסה מס ברגים מושכים החוצה מחליפים אחד על אחד את הקיט שמים אטם סיליקון וסוגרים -
גסטי 1200 .משאבת מים נוזלת
אורן איתן שוקר פרסם הודעה בנושא של אורן איתן שוקר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אין מישהוא שיכול לעזור? -
שלום לכולם . יש ברשותי גסטי 1200 גיר רגיל. יוצא מהמשאבת מים ( מהמיכסה ) . יוצא טיפה אחת כול פעם. האם המשאבה לא תקינה או האטם? אפשר לקנות משאבה או קיט . ולתקן לבד? במידה ואפשר יש הדגשים להרכבה טובה ויעילה. תודה ויום טוב
-
שלום לכולם. יש ברשותי גסטי 1200 גיר רגיל. אחרי רנגים ושיפוץ ראש. יש צינוריות שיוצאות מהקרבורטור ומסביב. איבדתי את כול המפה של הצינוריות. כמו כן יש לי 3 וסתים קוביות קטנות עם כניסה ויציאה?עם חשמל לקרבורטור יש כמה יציאות.2 נושם בצד שמואל ו3 מאחורה .? 2 על המפלג אם מישהוא יכול לשלוח מיספר תמונות ברורות איך להחזיר את הצינוריות. או הסבר מעמיק ומפורט. תודה לכולם.
-
בשביל השרשור. שלום לכולם. יש לי גסטי. אחרי רנגים וראש משופץ. ולאחי גסטי לאחר כאן ראש. וכמו שצביקה כתב. זה אופייני לגסטי. רק לבדוק שהמשאבת מים לא נוזלת. ולא חסר מים. תהיו רגועים. אני מחזק את צביקה.
-
שלום לכולם. האם מישהוא יודע אם. ראש מנוע של ג'סטי 1200סמק מודל 1993. מתאים למנוע 1000 סמק של גסטי.
-
ראש מנוע לרנו קנגו 1.9 2001. עלות?
אורן איתן שוקר פרסם הודעה בנושא של אורן איתן שוקר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האם מיכאל . עושה בדיקה בלחץ לשסתומים ומרימים וקמפשף ומחליף צ'מברים. אם כן מה המיספר שלו -
ראש מנוע לרנו קנגו 1.9 2001. עלות?
אורן איתן שוקר פרסם הודעה בנושא של אורן איתן שוקר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש סבירות . שהבעיה היא צ'מבר?? פגשתי זקן והוא אמר שזה רק מימנו. -
"פלאג שנפל בתוך המנוע"- מה זה אומר?
אורן איתן שוקר פרסם הודעה בנושא של Pika007 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שרשור מצחיק. אני לא מבין הרבה. אבל אני מבין שאין פלג צר שיכול להשתחל. לתוך המיבנה של פלג רחב בפיאט. מילכתחילה הייתי שולל את הבדיחה הזאת . . התגובות מצחיקות.ולא רציניות. בבקשה תעלו רמה . כי אני משתמש בעצות שלכם. -
שלום לכולם. שאלתי: כמה עולה ראש מנוע לרנו קנגו דיזל 1900 סמק דגם מנוע F8Q . מודל 2001 חדש מהיבואן? ומשופץ? (ללא טריידין. עם הראש המקולקל) וכמה עולה לשפץ? השסתומים ומרימים תקולים. תודה. לעולם.
-
האם פליישנג עם תוספת חצי ליטר סולר טוב כמו חומר פלשיינג אחר למנוע דיזל, שמשמיע רעש מנוע חריג וגבוה?
-
שלום לכולם. יש לי רנו קנגו 1900 דיזל 2001. יש לי רעש מנוע לא סביר . רעש טורים גבוהים של דיזל שנישמע בפבפבפבפ כמו אויר. לא נקישה של מתכת. מערכת אגזוז הוחלפה ( הרעש קיים ליפני וגם אחרי ) שסתום ? נשם? יש למישהוא רעיון? ועוד שאלה . האם ניתוק האנגקטור החשמלי משפיע חזק ומשמעותי בשמיעה? כי אצלי אין הבחנה ליפני ולאחר ניתוק מהחשמל (ואם כן שינוי קל מאוד ) וסתם כך . נישבר לי מהרכב הזה . תודה לכולם
-
רנו קנגו 1900 דיזל ( תיזמון טיימינג)
אורן איתן שוקר פרסם הודעה בנושא של אורן איתן שוקר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
רנו קנגו דיזל 1900 סמק ללא טורבו מודל 2001. תקלות זיוף במנוע ... הלך אנגקטור חשמלי .מחלקי חילוף 200 שח ועבודה 150 שח נזילת מים מחנוכיה ( נצרת מים 5 יציאות ) 200 שח עבודה 150 שח משאבת סולר. נוזלת מקדם הצתה סדוק 600 שח עם עבודה נקישות במנוע ..... קרוב ל 10 מכוונים שבדקו כולם רצו להחליף מנוע או לפרק את הראש. הלך הקמפשפ. ( גל זיזים) מי שם הנקישות החלפה ועבודה קצת יקר כי צריך טיימינג מחדש עם מכשיר. 1500 שח. היה לי קמפשפ מי רכב. דומה . אני ואחי פירקנו והרכבנו. את טיימינג מוסך הרכיב כך שעלה לי 400 שח אז אין נקישות אין נזילת סולר אין נזילת מים. אין נזילת שמן . חברים זה כמה וכמה של רכב . התקלות לא ניגמרות. אני יעדכן בתקלה הבאה. את הכול רשמתי . בשביל חברים אחרים שיש להם בעיות דומות -
רנו קנגו 1900 דיזל ( תיזמון טיימינג)
אורן איתן שוקר פרסם הודעה בנושא של אורן איתן שוקר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שמעתי לעצתך ושלחתי את הרכב למוסך . אני מוציא אותו מחר . זה יעלה 450 שח. תודה לכולם -
רנו קנגו 1900 דיזל ( תיזמון טיימינג)
אורן איתן שוקר פרסם הודעה בנושא של אורן איתן שוקר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אים תוכל להביא לי את גם את שאר הסימונים 1 איפה להעמיד את שקע הגלגל של הקמפשפ לבין הבלוק מנוע.?? 2 השקע שבגלגל של משאבת הסולר. לבין הבלוק?? 3 גלגל עם קו לאורך . הארכובה לבלוק 4האם שם זה הסימונים?? מול מה אני מעמיד אותם 5 במה הכוונה לנעול את המנוע??? מה זה אומר . אני מעוניין לעשות זאת לבדי לא במוסך. החלפתי קמפשפ ולכן איבדתי את טיימינג תודה מראש ש ה' יברך אותך .ויזכה אותך כשם שאתה חוסך כסף ליהודים יקרים. ש ה' יעניק לך ברכה והצלחה לטובה . תודה -
רנו קנגו 1900 דיזל ( תיזמון טיימינג)
אורן איתן שוקר פרסם הודעה בנושא של אורן איתן שוקר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הדגם מנוע F 8 Q דיזל 1900 סמק ללא טורבו מודל 2001 איבדתי את הסימונים של טיימינג. בבקשה . -
רנו קנגו 1900 דיזל ( תיזמון טיימינג)
אורן איתן שוקר פרסם הודעה בנושא של אורן איתן שוקר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
רנו קנגו 1900 סמק דיזל 2001 ללא טורבו -
מישהוא יכול להזכיר לי איפה הסימון 1 בין הקרנק לבדוק ?? 2 גל זיזים ל... 3 משבת הסולר .השקעה שעל הגלגל. לאיזה כיוון תודה לחברים.
-
רנו קנגו דיזל 2001 נוקש במנוע קר וחם
אורן איתן שוקר פרסם הודעה בנושא של אורן איתן שוקר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
החבר שלי הסתכל על הרכב. ניתק את האנגקטור החשמלי ואין תגובה. זאת הבעיה?
