Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דגמי מכוניות - איפה ניתן למצוא?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש לקנות בארץ , ולא להזמין מאתרים בחו"ל.......

לגבי דגם ספציפי, עדיין לא סגור , זה תלוי במקבל המתנה.

פורסם

בבקשה:

http://www.ototoy.com/modules.php?name=NukeC&op=ViewCatg&id_catg=167

 

יש כאן אנשים מהארץ שמוכרים דגמי יד שניה שהיו בבעלותם.

הלינק שהבאתי לך מוביל ישר ללוח המכירה של דגמי 1:24, שם יש מספר דגמים של פרארי.

 

תהנה:wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הכי קל למצוא באיביי

אז כן, צריך לחכות איזה שבוע עד שהמשלוח מגיע, אבל המחירים שם זולים והמבחר עצום. לא תמצא בארץ משהו שאין באיביי

רק צריך למצוא מוכר שמבקש מחיר סביר על משלוח

פורסם
הכי קל למצוא באיביי

אז כן, צריך לחכות איזה שבוע עד שהמשלוח מגיע, אבל המחירים שם זולים והמבחר עצום. לא תמצא בארץ משהו שאין באיביי

רק צריך למצוא מוכר שמבקש מחיר סביר על משלוח

 

אהם...

 

 

אני מחפש לקנות בארץ , ולא להזמין מאתרים בחו"ל.......

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

יש חנויות במיוחד באזור ת"א וחיפה שעוסקות במכוניות כל שלט ובד"כ מחזיקות גם דגמים מחיר של דגם כזה של URAGO האיטלקית עולה בין 150-300ש"ח תלוי בדגם...

 

ניתן לבדוק כפי שנאמר בטוי זראס מחזיקים מלאי אך מפרט קטן מדיי של דגמים

 

לאחר שתיתן דגם ספציפי נוכל לעזור יותר...

פורסם
יש חנויות במיוחד באזור ת"א וחיפה שעוסקות במכוניות כל שלט ובד"כ מחזיקות גם דגמים מחיר של דגם כזה של URAGO האיטלקית עולה בין 150-300ש"ח תלוי בדגם...

 

ניתן לבדוק כפי שנאמר בטוי זראס מחזיקים מלאי אך מפרט קטן מדיי של דגמים

 

לאחר שתיתן דגם ספציפי נוכל לעזור יותר...

Bburago , לא Urago

דגמי פרארי נדירים מאוד בטויס אר ערס , לא ראיתי בשנתיים האחרונות.

פורסם
הסוחר? :wink:

 

וברצינות,

כנס לאי באי וחפש את מה שאתה רוצה. אתה גם יכול לחפש בפורומים לדגמים כמו:

http://www.mad4models.com/forum

http://www.diecastxchange.com/forum1/

מה קורה זאב??:x

חשבתי שסיכמנו משהו אהה חחחחחחחח

 

בכל מקרה כמו שאמרו או אי ביי או כמוש רועי ציין (דיסקבר)

באוטוטוי יש מלא אנשים שמוכרים דגמים והוא נתן גם קישור

 

והנה הקישור למכירה שלי :

http://www.degem.net/phpbb/viewtopic.php?p=9253#9253

 

 

 

נדב

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם
בבקשה:

http://www.ototoy.com/modules.php?name=NukeC&op=ViewCatg&id_catg=167

 

יש כאן אנשים מהארץ שמוכרים דגמי יד שניה שהיו בבעלותם.

הלינק שהבאתי לך מוביל ישר ללוח המכירה של דגמי 1:24, שם יש מספר דגמים של פרארי.

 

תהנה:wink:

חחחחחח ושזה מגיע ליד רביעיות יורד הערך? בעל הדגם לא מטפל בו כיאות?

חתימה עד שלוש שורות בלבד

×
×
  • תוכן חדש...