Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא יודע, אני מפחד ממוצרים זולים -לא נתקלתי עד היום שבמוצר איכותי שגם היה זול

והמחיר כאן ממש זול. אם יש מישהו שמכיר את המוצר ויחווה עליו טובות? אשמח להתבדות.

 

ברשותי שואב אבק פשוט לרכב שנרכש לפני שנים רבות מאוטו דיפו.

 

שמת לב למשחק המילים, מילר או אולי מילה.

 

השואב הזה עם 96W - שזה פחות מעשירית משואב רציני.

מילה זה לא!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אגב, אחד מכלי העבודה החשובים ביותר שיש לי - סולמית!

כן, סוג של סולם נמוך שעומד על 4 כמו כסא.

כשאני עובד על הגג - במיוחד של ה S_MAX, אין ברירה, הפוזיציה הנוחה והאפקטיבית ביותר היא מגובה משודרג.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אגב, אחד מכלי העבודה החשובים ביותר שיש לי - סולמית!

כן, סוג של סולם נמוך שעומד על 4 כמו כסא.

כשאני עובד על הגג - במיוחד של ה S_MAX, אין ברירה, הפוזיציה הנוחה והאפקטיבית ביותר היא מגובה משודרג.

 

אתה עושה וקס על הגג ?, במריחת הווקס אתה מתחיל מהאמצע ויוצא לאט לאט וההורדה ההפך (מבחוץ פנימה) ולא קורה כלום אם נוגעים קצת איפה שהורדתה את הווקס ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
אתה עושה וקס על הגג ?, במריחת הווקס אתה מתחיל מהאמצע ויוצא לאט לאט וההורדה ההפך (מבחוץ פנימה) ולא קורה כלום אם נוגעים קצת איפה שהורדתה את הווקס ?

 

בוודאי שאני עושה וקס על הגג. במיוחד אז, חשוב לי להיות בגובה שאני רואה את התוצאה...וכמובן מגיע לכל מקום עם אותה קלות יישום . כוח/תנועה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
בוודאי שאני עושה וקס על הגג. במיוחד אז, חשוב לי להיות בגובה שאני רואה את התוצאה...וכמובן מגיע לכל מקום עם אותה קלות יישום . כוח/תנועה.

 

ברור לי שאתה עושה ווקס על הגג, השאלה שלי הייתה טכנית איך ? מבפנים החוצה (במריחה) והפוך בהורדה, האם יכול להיגרם נזק לווקס אם אני נוגע בו אחרי שהוא מתאחה (לא נוגע בקטנה, נשען כזה אבל בלי נזק לגג).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

מצטער, באמת לא הבנתי אותך.

בעקרון אני לא נשען וכדומה.

יחד עם זאת, לא רואה נזק בכך.

באופן כללי, אם לפי העין אני מזהה בתום העבודה מקומות שלא נראים עם גימור רצוי, אני עושה מקצה תיקונים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מצטער, באמת לא הבנתי אותך.

בעקרון אני לא נשען וכדומה.

יחד עם זאת, לא רואה נזק בכך.

באופן כללי, אם לפי העין אני מזהה בתום העבודה מקומות שלא נראים עם גימור רצוי, אני עושה מקצה תיקונים.

 

בסדר לא קרה כלום.

אני פשוט יעשה את זה במקטעים עם סולם, הבעיה היחידה שלי היא שהאוטו הוא קצת יותר נמוך ממני כך שלהגיע לאמצע הגג אני לא יכול אם אני עומד על הרצפה. פשוט אני יעשה את זה במקטעים קטנים ואחכה כלפעם עד שהווקס יתאחה (כמה זמן צריך לחכות בערך 10-15 דקות ?).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

זה משתנה מוקס לוקס ומאופן יישום אחד לשני. יש השפעה של טמפרטורה, כמות חומר, סוג פד ורטיבותו, וכמובן המשטח.

תלמד לבד.

בעקרון על הבקבוק רשום.

אין תחליף לניסיון. צריך קצת סבלנות בפעם ראשונה.

 

כמו בחומוס - יש הממליצים רק בקו ישר ויש בסיבוב. הכל נכון וטוב. העיקר שהתוצאה רצויה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
השואב הזה עם 96W - שזה פחות מעשירית משואב רציני.

מילה זה לא!

 

 

כן סביר להניח לפי המחיר שזה חתול בשק. (רק לא על הרכב שלך...)

 

rupni

אין בעיה לגעת בווקס, אין לך ממה לחשוש. אני מיישם מהתחלת הגג כלפי פנים

זה לא משנה, מה שחשוב? זה התוצאה בשטח. נכון שיש בעיה להגיע לאמצע (אני מעט גבוה) אבל עם מעט מאמץ

וכאבי מרפקים בלילה הכל עובר.

 

מעבר לזה תתנסה כמה שיותר ורכוש ניסיון מעשי -זה ייתן לך תשובות טובות/נכונות יותר מעשרות עמודים כאן.

פורסם
לפי התיאור זה נשמע כמו אחד שעונה על הבקשות שלך..

http://www.olsale.co.il/olsale/heb/itemdetails.aspx?auction_id=22974807&af=2054

 

השתמשת בו? יש לך תבונות לגביו? מכיר מישהו שכן יש לו את זה?

אם לא -יש הימור לרכוש מכשיר במחיר כזה ללא המלצות/חוות דעת.

פורסם

בלי קשר לאמיתות הדברים,פשוט אין לי מושג. גם מוצרים איכותיים מחברות ידועות מעבירים

אותם להרכבה בסין -עליות כוח אדם זולות. זה לא אמור בדרך כלל להוריד מאיכות המוצר.

פורסם

את ממש לא מבין את הנקודה וזה בסדר ...

אני לא זוכר מתי קנתי מוצר מותג, גרמני יפני אמרקי-שמיוצר במדינה שלו

חברות כמו דל סוני סמסונג נוקיה ועוד, מיצרות בעולם שלישי בגלל עלויות .[תחת פקוח של החברה המזמינה ]

וכך זה גם בעולם הרכב -ואני לא מדבר על רכבי יוקרה 1M

הדבר היחד שיצא לי לקנות שמיוצר ומורכב במדינה שלו זה שעון רולקס .

 

אולי אני מדבר שטוית אז את מוזמן, ללכת לכול מוצר חשמלי שיש לך בבית ולראות מיוצר על ידי![הורכב]

את משלם על השם !

פורסם

יוגב אם אתה מחפש שואב ידני מעולה לרכב הייתי הולך על השואב של יונדאי מאייס, בחיים לא האמנתי שלשואב כזה קטן יכול להיות כלכך הרבה כוח, הוא פשוט מוציא את השטיח מהמקום, אני מאד מרוצה ממנו ואני חושב שזה אחד המוצרים הכי חשובים שצריכים להיות למי שאוהב שהרכב שלו תמיד נקי.מומלץ בחום!

 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=776483 אל תתיחס כלכך לביקורות, אתה מוזמן אליי לנסות אותו. אני מוצא את עצמי שואב איתו לא מעט דברים בבית במקום השואב הגדול!

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:


×
×
  • תוכן חדש...