Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהם אבזרי דיטיילינג שיש ברשותכם ליישום רכב? אשמח לראות עוד כמה דברים אולי יתאימו גם לי.

 

אני אתחיל. (חלקם אצלי יותר מעשור...)

 

איזה בלאגן...

 

p><p>
<img src=[/img]

 

 

 

p><p>
מגוויר

 

 

p><p>
<img src=[/img]

 

 

 

קארפלן:

 

 

<a href=izzyuwymemmz.jpg' alt='izzyuwymemmz.jpg'

 

 

 

 

 

 

 

עבור צמיגים:

 

]kwtknzzfmnmh.jpg

011.jpg

017.jpg

014.jpg

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה מה שאני משתמש

 

פולישר

311912_3082461119442_1315478322_n.jpg

 

גרניק

487253_3615790332339_2027043988_n.jpg

 

ערכת פוליש אוטם

557368_2985137366409_616948818_n.jpg

 

 

יש לי עוד הרבה מוצרים של קארפל-אבל זה לא אותו רמה .

 

 

 

1

פורסם

כן אנ יודע שקארפלן לא משתווה לרמה זו (חווה את זה עם מגוויר'ס) אבל בתור חומר בסיסי? הוא מצוין.

 

הוולף הנ"ל ממש מסקרן אותי.

ייקח זמן עד שאגמור את מנזרנה כך שאין טעם שהוסיף עוד אוטם צבע לארסנל שגם ככה שופע מוצרים.

הגרניק נראה מעניין -תוכל לספר עליו מעט?

פורסם

הוולף -מיוצר על יד מנזרנה

בקשר לגרניק רכשתי אותו מחבר במחיר של 500 ש"ח

מכשיר מעולה מקצר את זמן השטיפה + ראיתי שיעקב אלטר משתמש באותו דגם.

אני צריך רק לקנות את האקדח סבון .

פורסם

יש לי אקדח סבון, מתאים לגרניק הזה, יש לי דגם דומה של גרניק.

קח בחשבון שדרוש סבון מיוחד להקצפה, סבון כלים או שמפו לרכב לא עושים את העבודה, וניסיתי כמה פעמים.

 

אלא אם עשיתי משהו לא נכון ומישהו הצליח, ואז אני מאוד אשמח להבהרה.

 

 

ד"א - ארסנל מטורף, חשבתי שאני פסיכי, אעלה בהזדמנות תמונות ממה שיש אצלי

 

נ.ב - הציפוי ננומרי הזה של קארפלאן שווה משהו? כמה פעמים שרלתי אם הוא שווה רכישה.

פורסם

הציפוי ננומרי של קארפלן לא נותן ערך מוסף לרכב/צבע

ניסיתי כמה פעמים ולא ראיתי איזה שיפור. לא מומלץ.

 

זה אחד המוצרים (יש עוד כמה) שהיו ממש מיותרים ברכישה.(בדיעבד)

נשאר לי חצי בקבוק נראה היכן איישם אותו, אם בכלל.

 

 

אגב, יש עוד כמה מוצרים זרוקים "כאן שם ובכל מקום..."

פורסם
הוולף -מיוצר על יד מנזרנה

בקשר לגרניק רכשתי אותו מחבר במחיר של 500 ש"ח

מכשיר מעולה מקצר את זמן השטיפה + ראיתי שיעקב אלטר משתמש באותו דגם.

אני צריך רק לקנות את האקדח סבון .

מה שחסר לך זה כזה:

 

http://www.cleanyourcar.co.uk/washing-and-drying/snow-foam-lance-various-fittings/prod_371.html

 

וגם

 

http://www.cleanyourcar.co.uk/washing-and-drying/foam-pre-wash/valet-pro-advanced-neutral-snow-foam-1000ml-/prod_1095.html

פורסם

חומר טוב לניקוי ריפודים, רוצה לבצע ניקוי כללי ויסודי למושבים ברכב, חשבתי על לקנות 2 בקבוקים כאלה: http://www.autostore.co.il/151426/%D7%9E%D7%A0%D7%A7%D7%94-%D7%A8%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%99-SONAX-interior-Cleaner

 

יש המלצה למשהו יותר טוב בטווח מחיר הזה?

פורסם
חומר טוב לניקוי ריפודים, רוצה לבצע ניקוי כללי ויסודי למושבים ברכב, חשבתי על לקנות 2 בקבוקים כאלה: http://www.autostore.co.il/151426/%D7%9E%D7%A0%D7%A7%D7%94-%D7%A8%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%99-SONAX-interior-Cleaner

 

יש המלצה למשהו יותר טוב בטווח מחיר הזה?

 

החומר של הסונקס לריפודים מעולה,מומלץ.

פורסם
הוולף -מיוצר על יד מנזרנה

בקשר לגרניק רכשתי אותו מחבר במחיר של 500 ש"ח

מכשיר מעולה מקצר את זמן השטיפה + ראיתי שיעקב אלטר משתמש באותו דגם.

אני צריך רק לקנות את האקדח סבון .

 

 

אז מדובר על אותה חברה בעצם. (וולף& מנזרנה -מעניין)

 

מחיר טוב לגרניק,למי שיש נקודת מים זמינה. לי חסר שואב אבק חזק +לחץ קיטור לניקוי בתוך הרכב בין הכיסאות ופתחי איוורור למינהם.

לעתים אני שוקל לקחת את הקריבי של האישה (יכול לקרצף את הריפודים יופי) אבל זה גם כבד וגם צריך נקודת חשמל.

מחפש שואב אבק איכותי וחזק (יש לי אחד צעצוע ברכב) שיכול להתחבר למצית -זה הדבר היחידי שממש חסר לי כעת לדיטיילינג פנימי.

פורסם

לא יודע, אני מפחד ממוצרים זולים -לא נתקלתי עד היום שבמוצר איכותי שגם היה זול

והמחיר כאן ממש זול. אם יש מישהו שמכיר את המוצר ויחווה עליו טובות? אשמח להתבדות.

 

ברשותי שואב אבק פשוט לרכב שנרכש לפני שנים רבות מאוטו דיפו.

 

שמת לב למשחק המילים, מילר או אולי מילה.

פורסם

יש לי את השואב אבק הנ"ל, נרכש מאוטו-דיפו לפני מספר שנים בכלום כסף.

תמורת מה שהוא עלה הוא עובד לא רע.

טוב משמעותית משאר השואבים לרכב (נטענים או חיבור למצית) עם עוצמת שאיבה עדיפה ועם צינור גמיש שנוח משמעותית משואב ללא צינור.

יחד עם זאת, הוא עדיין חלש לי מידי והכאילו פילטר שלו פשוט בדיחה.

 

אשמח לקבל המלצה לשואב אבק חזק לרכב (נטען או על שקע המצית)!!

פורסם

עדיף מבחינתי להישאר עם השואב שיש לי היום.אלא אם כן יהיה משהו באמת טוב/איכותי (לא משנה מחיר כרגע)

שיומלץ כאן? אז אחשוב על רכישה שלו. חשוב שהיה חזק,אם אפשר שאיבה על רטוב - לכסאות/ריפודים ברכב

וגם עבור שאיבת קצף משטיחים. חיבורים גמישים כדי לאפשר כניסה לפינות "אפלות" (לא מצליח אם השואב שלי)

 

יש משהו מתאים? זרקו שמות.


×
×
  • תוכן חדש...