Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה שחודש הבא או גג חודשיים קדימה יש טיסה לבודפשט, רציתי לדעת האם יש טעם להכין רשימת קניות למוצרי אלקטרוניקה (טלפונים ודברים שכאלה) או שמניסיון עדיף לשמור את הרשימה למקומות אחרים בעולם?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בודפשט ממש לא מצטיינת בתחומים הללו.

 

הייתי בשנה שעברה וחוץ מכמה מסעדות טובות, פאבים עם אחלה בירות ומוזיאון או שניים - אין כ"כ מה לחפש שם, מדינה די

אפרורית.

 

נ.ב - חובה לשתות בירה מקומית + לאכול גולש מקומי (לא ביחד).

Twincharger Stratified Injection

פורסם

תהנה מהיופי של העיר, מהאוכן ומהעוגות.

הקניה המוצלחת ביותר שלי בבודפשט היתה כמה ערכות להכנת גולש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כשפונה אליך בחורה מקומית ומשחקת אותה שהיא 'נדלקה' עליך, ומבקשת שתזמין אותה לכוסית יין/בירה/קפה - שגר אותה לקיבינימאט. זה עוקץ.

אחרי שתשגר אותה תעקוב מהצד על ההתנהלות שלה ואתה תגלה את השותפים ותראה איך הם מתואמים ומחפשים תיירים לעקוץ.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

היא עושה אותך ולא מרימה טלפון למחורת, עוקץ אכזרי. ;)

 

תביא נקניקים וגבינות, מבחר עצום בכלום כסף.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
כשפונה אליך בחורה מקומית ומשחקת אותה שהיא 'נדלקה' עליך, ומבקשת שתזמין אותה לכוסית יין/בירה/קפה - שגר אותה לקיבינימאט. זה עוקץ.

אחרי שתשגר אותה תעקוב מהצד על ההתנהלות שלה ואתה תגלה את השותפים ותראה איך הם מתואמים ומחפשים תיירים לעקוץ.

 

מוכר משאר העולם לא משהו חדש

 

בכל אופן לא בטוח שאני אטוס אבל יש מיש שבטוח טס וחשבתי להכין רשימה למקרה שאני לא אטוס, אם ככה נשמור אותה לארה"ב.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

נזכרתי. יש את השוק המקורה שיש שם בערך כל סוג של גבינות / בשרים שלא תחשוב עליהם.

 

גבינות מיוחדות מקומיות וכאלה שמיובאות ממדינות שכנות אכן זולות מאוד ואם נפשך חשקה בגבינה מיוחדת - זה הצ'אנס שלך.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
כשפונה אליך בחורה מקומית ומשחקת אותה שהיא 'נדלקה' עליך, ומבקשת שתזמין אותה לכוסית יין/בירה/קפה - שגר אותה לקיבינימאט. זה עוקץ.

אחרי שתשגר אותה תעקוב מהצד על ההתנהלות שלה ואתה תגלה את השותפים ותראה איך הם מתואמים ומחפשים תיירים לעקוץ.

 

 

מזכיר לי שראיתי פרק בערוץ נשיונל גאוגרפיק תוכנית שנקראת מלכודת תיירים והיה את זה גם בפראג שבצ'כיה.

אבל שם זה היה שונה מקצת .בחור נכנס לפאב, בחורה ניגשת אליו הוא מזמין אותה למשקה ולאחר מכן אתה לא יכול לצאת משם אלא אם אתה משלם 500 יורו או יותר.:-)

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

תוכנית אדירה !! ראיתי גם את הפרק הזה .

מומלץ מאוד אפילו לכאלו שלא מטיילים ...

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
איזה עוקץ זה ?

אולי תפרט על מנת שאחרים לא יפלו בפח הזה ?

 

היא מזמינה משקאות מאוד מאוד יקרים ובסוף אתה יכול לצאת עם חשבון של כמה מאות יורו! תרגיל מוכר.

 

לגבי בודפשט.

אני אישית מת עליה! (אבל אני משוחד 8) אני טס לשם 4-5 פעמים בשנה להדריך בקורס דריפטים :lol: ).

יש שם אחלה אוכל ואחלה בירות! ושני אלו יחסית זולים.

העיר עצמה מאוד יפה לטעמי. בעיקר בלילה.

 

האמת היא שאף פעם לא קניתי שם מוצרי אלקטרוניקה, כך שלגבי זה אני לא ממש יודע לענות לך.

קח בחשבון שכמו בכל אירופה בעונה הזאת, ממש קר שם!

 

איזה כיף לך.

אני כבר מתגעגע לעיר הזאת!

 

עודד.

 

נ.ב

 

טוב, אם אני כבר פה, אז גם אמליץ על מסעדות.

 

הראשונה נקראת "קישקאקוק". זו מסעדה מקומית בת 100 שנה! יש שם אוכל הונגרי מסורתי מאוד מאוד טעים! (המרק שעועית שלהם הוא המרק הכי טעים שאכלתי אי פעם!). מעבר לזה יש שם אחלה בשר.

 

השניה נקראת "סר לאנסלוט".

מסעדת אבירים ממש כמו פעם!

מנות בשריות ענקיות שאוכלים אותן עם הידים.

מלצריות לבושות כמו נשות אבירים, כוסות בירה גדולות העשויות חרס, מופעים, בקיצור חוויה ממש מגניבה, בעיקר לאוהבי הבשר והבירה.

 

יש מסעדה איטלקית שנקראת "OK איטליה".

מכינים שם את הפסטה במקום. גם שם כמובן שיש בשר. מומלץ.

כל אלה נמצאות ב"פשט"

 

ב"בודה" יש את ה"דריני". מסעדה חדשה יחסית ומעוצבת.

משלבת אוכל מסורתי עם מטבח חדש. ממש טעים!

אחלה אווירה ואחלה אוכל! וכמובן אחלה בירות!

בצמוד אליה יש את ה"מיני". אותם בעלים, תפריט מעט שונה, אבל גם ממש מגניב!

 

אם אתה רוצה מדריך טיולים (ודריפטים) צמוד, דבר איתי :wink:

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

דמיינתי לי לרגע את סבא שלי (בן 79 הילד) בהדרכת דריפטים.... עם משקפי רוח...

 

אחרי הכל הוא גם בטיסה

 

לא בטוח שאני אטוס בסיבוב הזה אבל נקווה לטוב. העיקר שיביאו לי מתנות אם אני לא טס :p

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...