Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רעשים מוזרים בהתנעה, מעבר לרוורס ונסיעה במהירות נמוכה כשלוחצים על הגז או על הברקס.

זה קורה בדר"כ לאורך כל הנסיעה לאחר שהרכב היה במנוחה כמה שעות (למשל בבוקר).

הרעשים ממשיכים כל הנסיעה, בכל פעם שיש נסיעה במהירות נמוכה.

בהנעה הרעשים מתחזקים כשמעבירים לרוורס.

 

הלכתי למוסך של קיה אבל עד שנסע איתי מישהו הרכב כבר התחמם ואז לא היו הרעשים.

קשה להראות אותם כי בנסיעה שנייה זה כבר לא קורה.

 

חיברו גם את הרכב למחשב ואמרו לי שהכל תקין. לא יודע מה לעשות...

הרעשים נשמעים כמו רעידות כאלה, אבל האוטו לא רועד אני חושב.

 

האם יש רעיון למישהו ממה יכולים להיות הרעשים ואיך אפשר לטפל?

פורסם

רעיון טוב, תודה.

 

הרעש הוא לא שריקה אז אני מניח שהוא יותר מתכתי.

רעש כזה של רעידות של משהו כאילו משהו מסתובב ומשמיע רעש.

 

יש רעיון מה זה יכול להיות?

פורסם

ככל שאני חושב על זה אני נזכר שהרעשים התחילו לאחר שהתקינו לי דיבורית בלוטוס ברכב.

 

יכול להיות שיש קשר בין רעש מסתורי להתקנה כזאת?

 

אני מצרף קבצי אודיו שמתארים את הרעש ומבקש ממיטב המוחות לעזור לי

לנסות להבין כמה שאפשר מה זה הרעש המסתורי.

 

זה קורה במעבר לרוורס מייד לאחר התנעה כשהרכב קר ובנסיעה איטית בלחיצות על הגז גם כשהרכב קר.

 

תודה מראש...

 

איתי

SAM_3852.zip

SAM_3851.zip

SAM_3854~2.zip

פורסם

יכול להיות מההתקנה שלא חיברו הארקה כמו שצריך.

תקרא קצת על בעיות רעש כשהארקה לא מחוברת טוב לרדיו וכו'.

 

פעם הבאה תעלה סרטון לYOUYUBE

פורסם

חזרתי היום מהמוסך. מסתבר שהרעשים המסתוריים אכן קשורים להתקנה של הדיבורית.

 

החברה בהתקנות של פלאפון, תלפיות, ירושלים פשוט זרקו את הרמקול בקופסה מתחת למוט הילוכים בלי לקבע אותו.

ולכן כל פעם שהעברתי לרוורס או לחצתי גז שמעתי רעש מוזר ומפחיד.

 

במוסך איכות "קיה" ירושלים היו מקסימים וסידרו את זה ממש במהירות, קיבעו את הרמקול

למרות שהגישה קצת קשה, ואין יותר רעש!!

 

:)

×
×
  • תוכן חדש...