Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אלעד, אפשר בשמך?

"תשובה טיפשית לשאלה טיפשית".

 

אני אנסה להסביר לך בזריזות, לא שאלת שום דבר בעצם, המלצות למה? מה חסר לך? על מה אתה נוהג?

 

לפעמים בנאדם צריך לנשום עמוק ולחשוב לפני שהוא מקיא על המקלדת את השטות שקפצה לו לראש.

לא שאלתי כלום? המלצות למה? על מה אני נוהג? אז בוא אני אנסה להסביר לך בזריזות ...כי בכל זאת יש אנשים שקשה להם לחבר אחד ועוד אחד..:roll:

אני שאלתי את השאלה בפורום דיטיילניג ...אז כמובן שהמלצות למוצרי דיטיילניג שנמצאים בחנות...

על מה אני נוהג? השם של הפורום די מסגיר...על רכב..איזה רכב?? מזה משנה?!! זה לא שיפורים מכאנים!!!

מה חסר לי? כתבתי כמה הודעות לפני...

יום טוב חבר...ואל תשכח כשאתה מפנה אצבע כלפי מישהו ..אתה מפנה 4 אצבעות לעצמך...(תבדוק את זה..8))

 

 

 

ולגבי החנות...הייתי, היו חסרים הרבה מוצרים ..אבל הבעלים אחלה בחור והוא הבטיח שיש בדרך ליין חדש של מוצרים של קימיקל גאייז..מגוויירס..מנזרנה...ועוד..וקניתי את הסונאקס והמברשת בסוף..:lol:

פורסם

תתחדש על הסונקס, חומר מצויין!

 

אתה מבין שזה פורום מדבקות גם, באותה מידה יכולת לקבל המלצה למדבקה להשחרת חלונות, או מנורת לד, סתם שתבין שאף אחד לא צריך לנחש מה חסר לך, אוטם צבע, פוליש, או ווקס, או מה התקציב שלך בעצם, קצת פירוט לא היה מזיק לאף אחד על מנת לעזור לך בצורה הטובה ביותר, אף אחד לא מכיר אותך פה ויודע מי למה וכמה.... נקודה למחשבה

פורסם
לפעמים בנאדם צריך לנשום עמוק ולחשוב לפני שהוא מקיא על המקלדת את השטות שקפצה לו לראש.

לא שאלתי כלום? המלצות למה? על מה אני נוהג? אז בוא אני אנסה להסביר לך בזריזות ...כי בכל זאת יש אנשים שקשה להם לחבר אחד ועוד אחד..:roll:

אני שאלתי את השאלה בפורום דיטיילניג ...אז כמובן שהמלצות למוצרי דיטיילניג שנמצאים בחנות...

על מה אני נוהג? השם של הפורום די מסגיר...על רכב..איזה רכב?? מזה משנה?!! זה לא שיפורים מכאנים!!!

מה חסר לי? כתבתי כמה הודעות לפני...

יום טוב חבר...ואל תשכח כשאתה מפנה אצבע כלפי מישהו ..אתה מפנה 4 אצבעות לעצמך...(תבדוק את זה..8))

אתה מבקש המלצה לגבי רכישה של מוצר מסויים כשלאף אחד אין מושג מה אתה מחפש, מה התקציב ולאיזו מטרה.

כשתשאל שאלה רצינית תקבל תשובה רצינית. שאלה מזלזלת תזכה אותך בתשובה מזלזלת. לא מסובך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...