Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מת על זה (החתיכות הורודות הללו שנראים כמו עור מת של סקנדינבי באוגוסט בארץ).

כנראה שניתן לרכוש מוכן אבל השאלה שלי היא אם למישהו יש מתכון שנבדק וקיבל אישור נוטריון על הטעם:wink:

אשמח לקבל את המתכון.

תודה.

פורסם

הוורודות הם עם ממתיק (לרוב) וצבע מאכל

 

אלו שבצע טבעי עוד יותר טעימות

 

לא הייתי טורח להכין בבית כשבחנות היבואן של מזרח ומערב בשוק בצאלאל בתל אביב אתה יכול לקנות שקית ענקית של זה ברבע מחיר מהקופסאות של הסופר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בוקר.

אני לא אסע במיוחד רק עבור זה לתל אביב(אני גם ככה שונא את העיר הזאת ,יסלחו לי התל אביבים).

ראיתי ברשת שרוב המתכונים הם באותה קונפיגורציה פחות או יותר, אני כנראה בכל זאת אנסה לבד בפעם הראשונה ולו רק בשביל להעשיר את הידע הקולינארי שלי. מבטיח פרוייקט מצולם .:wink:

פורסם

הכנתי פעם, בלי צבע מאכל.

טעים ועוקצני יותר מהגרסה הקנויה,

אבל לא ממש שווה את המאמץ,

וכשמשווים למחירים בדרום ת"א אז בכלל...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
בחיים לא הבנתי איך אפשר לאכול את הדבר הזה. לדעתי לג'ינג'ר הכבוש יש טעם של צבע טמבור. אכן, דרך נפלאה להרוס מנת סושי טובה.

 

מסכים בהחלט, בהתחלה חשבתי שיש לזה רק ריח של צבע, והטעם אווייייייייייי(נתקע לי ה-י׳ מרוב צמרמורת)

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

כמו כל דבר בחיים, מתרגלים (משפט טוב לאשה כשמציעים מין אנאלי :wink: ).

לא יודע מה אתכם, אני ממש מכור לזה, אחלה חמוצים ולא רק עבור סושי.

לפי המתכונים ברשת, מאמץ זאת לא מילה מתאימה להכנה של זה,זה ממש פשוט ומהיר.

פורסם

אפשר להשיג את הוורודים האלה בכל רשת של טיב טעם במחלקה של המטעמים מהמזרח.

בגדול התפקיד שלו אמור לרענן את החך בין סוגי הרולים השונים באותה צלחת.

אישית אני לא יכול לאכול סושי בלעדיהם, בין אם זה הוורודים בין אם זה בצבע הטבעי.

פורסם
בחיים לא הבנתי איך אפשר לאכול את הדבר הזה. לדעתי לג'ינג'ר הכבוש יש טעם של צבע טמבור. אכן, דרך נפלאה להרוס מנת סושי טובה.

 

חברה שלי אומרת שיש לזה ריח של סבון :)

פורסם
בחיים לא הבנתי איך אפשר לאכול את הדבר הזה. לדעתי לג'ינג'ר הכבוש יש טעם של צבע טמבור. אכן, דרך נפלאה להרוס מנת סושי טובה.

 

פה הטעות שלך, לא הורסים עם זה סושי, הורסים בין סושי לסושי.

מטרת הג'ינגר היא להעביר את שאריות הטעם של הסושי שאכלת ולהכין את בלוטות הטעם לסושי הבאה.

מי ששם את זה על הסושי בעצם אוכל ג'ינגר עם אורז, זה משתלט על כל הטעמים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
חברה שלי אומרת שיש לזה ריח של סבון :)

 

אז בגלל זה יש לחלק מהאנשים ריח גינגר כבוש

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
פה הטעות שלך, לא הורסים עם זה סושי, הורסים בין סושי לסושי.

מטרת הג'ינגר היא להעביר את שאריות הטעם של הסושי שאכלת ולהכין את בלוטות הטעם לסושי הבאה.

מי ששם את זה על הסושי בעצם אוכל ג'ינגר עם אורז, זה משתלט על כל הטעמים.

תאמין לי שאני יודע טוב מאוד מה המטרה של הדבר הזה. עדיין אני חושב שיש לזה טעם של צבע טמבור ואין מצב שאני אוכל את זה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

את האמת גם אני מוצא אותו מיותר, אני פשוט לא סובל שאנשים שמים אותו על הסושי בלי להבין את המטרה.

כמו שבארץ החליטו שאת הלימון שמים בתוך הקורונה (דוחה זבובים במקור).

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מה בין לבין?? איך אפשר לאכול את זה "נקי"?! אני שם את זה על הסושי ודווקא מרגיש לי בסדר, בלי זה הסושי יותר מידי סושיי (כן, זאת מילה!) ולא טעים. ככה הוא עוד סביל.

 

*הכותב לא חובב סושי מושבע.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

זה הקטע, זה הורס את כל הטעם של הסושי, תוכל ג'ינג'ר וזהו.

חבל לבזבז עליך סושי. :)

 

קבינימט, עשיתם לי חשק והבטחתי לעצמי שעד סוף החודש אני לא אוכל בחוץ!

21450300.jpg

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...