Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום

אני מתלבט איזו וולוו לרכוש אז לכל מי שיוכל לעזור לי אני אשמח

1. וולוו S40 2500 T5 שנת 2008/7 220 כ"ס

2. וולוו S60 2400 T5 שנת 2008/7 260 כ"ס

 

אלו הדגמים, עכשיו אם מישהו יודע אם יש בעיות ברכבים האלו בגירים, מנועים, טורבו או כל דבר אחר שיכול לעזור אני אשמח.

 

או רכבים אחרים בסגנון

 

נ.ב מכרתי עכשיו A4 שהרסה לי את הבריאות עם הגיר שלה אז אני ממש לא רוצה לחזור לזה

תודה!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

סתם מתעניין, איזו A4 הייתה לך?

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

יש מלא חברות שיש להם A4, וגם A3 שזה נייר קצת יותר רחב אם אני לא טועה :lol:

 

אבל ברצינות, אני מתאר לעצמי שהייתה לו חוויה לא נעימה עם הגיר הרציף הידוע לשמצה של אאודי.

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אכן התכוונתי לאאודי A4. סתם רציתי לדעת מאיזה דגם היה לך והאם זה היה אוטומט או מולטיטרוניק.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

על ה S40 אני לא מכיר בכלל.

על ה S60 חפרתי הרבה מאד לאחרונה לפני שקניתי .

ב T5 אין ממש מחלות , יש חולשה לאכזריות בגיר אם היה נהג אכזרי.

וכפועל יוצא של נהג אכזרי יש סיכוי לראות זאת במתלה הקדמי.

האוטו מאד חזק אבל זה לא רכב ספורט , אם התעללו ברכב לפני שהגיר יראה מצוקה המתלה הקדמי בהחלט יראה.

המנוע מאד אמין , הטורבו לא מועמס (ויש אפשרות להעלות את ההספק בעוד הרבה מבלי ממש לסכן אותו) .

משום מה בוולוו יש חולשה לשרוף מנורות זה כתוב בכל האתרים ופורומים שקראתי.

בשנת 2011 יצא עדכון לתוכנת ניהול מנוע ע"י וולוו.

 

בקיצור , שים דלק ותהנה .החיוך מגיע עם המפתחות

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

וולדו אס40 זאת בעצם פורד פוקוס/ מאזדה 3 בתחפושת.

 

וולוו אס 60 בוודאי עדיפה.

 

לגבי אמינות, אלא לא הרכבים לשקט נפשי ולשמירת הבריאות, בוודאי שלא לעומת רכב משפחתי סטנדרטי יפני כמו שעמך ישראל רוכש.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

אני מתאר לעצמי שהייתה לו חוויה לא נעימה עם הגיר הרציף הידוע לשמצה של אאודי.

 

ספר לי למה ידוע לשמצה?

 

מהניסיון שלי לפחות זה הגיר הרציף הכי מוצלח שקיים (וגם נחשב כזה) אז האר את עיני בבקשה...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני הבנתי שהגיר הרציף מהסוג הזה מאוד נעים וחלק. כשהוא תקין.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
וולדו אס40 זאת בעצם פורד פוקוס/ מאזדה 3 בתחפושת.

 

וולוו אס 60 בוודאי עדיפה.

 

לגבי אמינות, אלא לא הרכבים לשקט נפשי ולשמירת הבריאות, בוודאי שלא לעומת רכב משפחתי סטנדרטי יפני כמו שעמך ישראל רוכש.

 

זה אולי נכון מבחינת שלדה , אבל זה להגיד על התאומות אלפא מיטו - פיאט פונטו

כל תאומות סיאט - VW וסקודה

יונדאי - קיה

שהם גם זהות , אז זה לא ממש.

דווקא ה S40 מאד מאד יפה לעין ומאד חזקה , אולי קצת צפופה .

כנ"ל ה S60 .

לדעתי המשוחדת , וולוו לפני עידן הסינים זה הרכב מהאמינים ביותר ואופי הלקוחות שלו רק תורם לזה.

מאז שקניתי את הוולוו שלי , הלכתי למוסך המרכזי לעשות יישור קו , התקשר אלי מישהו מהמוסך לשאול אם הוא יכול לקנות ממני את האוטו, אין שבוע שאין לי פתק על האוטו אם אני מוכר

הלכתי לעשות טסט , עלה הבוחן מהבור לשאול אם הוא יכול לקנות את האוטו ,שאמרתי לו שאין סיכוי הוא ביקש סיבוב באוטו .

נסעתי לחרמון ,הגעתי 15 מכוניות מאוחר מידי מכדי לחנות בחניון למעלה ,השומר בכניסה סימן לי בכל זאת לעבור ושאחיו שלמעלה ימצא לי חניה .

אח שלי הגיע לביקור בארץ ,יש לו BMW 328 בארהב שנת 2004 ,אחרי נסיעה אצלי הלך והזמין וולוו T6 חדשה (בארה"ב עולה כ 10000 דולר פחות מBMW מקבילה) .

בקיצור , וולוו מודרנית עם אחד המנועים החזקים לטעמי זה פשוט מעולה, חסרת פוזה וההתגלמות של זאב בעור כבשה.

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

^^אפשר לדעת איזה שנתון הוולוו שלך? מתאר לעצמי שזה דגם מאובזר כמו שאני אוהב (סאן רוף\עור\מערכת קול טובה).

אין כזו ידנית, נכון? נשמע כמו רכב מעניין.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

S60 AWD 2.4L שנת 2002 ,רק 103,000 ק"מ.

זה בעקרון מנוע טורבו 5 צילנדרים שבמקור 200 כ"ס ו285 NM מומנט הנעה הלדקס 4X4

וכן הכל מעור, הכל חשמלי (חימום מושבים ,כסא נהג ,מראות מתקפלות ,פתיחת תא מטען ,הפשרות אדים בלחיצה אחת ,המון תוכניות שליטה במגבים שנראה שיש להם איזה פאטיש בנושא,מחשב דרך מדוייק),הכל נשלט מההגה מערכת סאונד של וולוו הכוללת 9 רמקולים .

6 כריות אויר , גיר 5 הילוכים (האמת שזה מדהים כמה נעימות העברות הילוכים בכל סלד ).

וביקור קצר בסדנה במרכז ומקבלים ביצועים טובים משל T5 עם 240 כ"ס ולא פחות חשוב 365NM מומנט .

הרכב יוצא מהמקום כמו מטוס עם סאונד יפייפה .

איכסה ידני

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

אם ההתלבטות שלך היא רק בין שני הרכבים הספציפיים - הייתי ממליץ לך חד משמעית ללכת על ה - S-60 , כפוף כמובן למצב הרכב ולקילומטרז'.

אף פעם לא התחברתי ל - S-40 ואני חושב שהיא נופלת בין הכסאות, לא נותנת תמורה טובה למחיר ולא תחושה של וולוו אמיתית.

את הרכב שלי אני מחזיק כ - 4.5 שנים והמונה שלו קרוב ל - 160,000 ק"מ.

לא נתקלתי בשום בעיות הקשורות במנוע או במגדשי הטורבו וההפתעה מבחינתי היא הגיר, שעובד ופועל חלק למרות גיל הרכב והקילומטראז' (אם כי אני נוהג רגוע רוב הזמן ומצב הגיר תלוי בד"כ גם בכך).

במשך השנים שאני מחזיק ברכב שתי הבעיות היחידות שהיו לי הן החלפת מאוורר מנוע (בעלות של כ - 3000 ש"ח) והחלפת מיכל העיבוי (בעלות של כ - 4000 ש"ח). בסה"כ אני מרוצה מאוד, וגם אם עלות התחזוקה גבוהה ממשפחתית ממוצעת - אין מה להשוות את התמורה למחיר.

אגב, אחד היתרונות, שהוא משמעותי יחסית לדגמי יוקרה אחרים, הוא עלות הביטוח הזולה יחסית. עלות הביטוח המקיף אצלי 2700 ש"ח כשגם לפני 4 שנים העלות לא עברה את ה - 3200 ש"ח.

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002

×
×
  • תוכן חדש...