Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
על הדרך תעבור לנזק בינלאומי,יש מבצע קבוע ב29.90 לכל המהירויות (כמובן שהנציג יכחיש בהתחלה,אבל עם קצת וויכוחים גם אתה תקבל).

 

מחזק. ספק אינטרנט הכי נורמלי נכון להיום.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
על הדרך תעבור לנזק בינלאומי,יש מבצע קבוע ב29.90 לכל המהירויות (כמובן שהנציג יכחיש בהתחלה,אבל עם קצת וויכוחים גם אתה תקבל).

 

יכול להרחיב על זה?

החודש נגמר לי ה"מבצע" בבינ"ל, על 10מגה בסביבות ה34 ש"ח.

התקשרה אלי כבר נציגה לעדכן במבצע חדש אבל המינימום זה 49 ש"ח! נראה לי מוגזם ביותר.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

תגיד לה שתחפש..

 

יש לך 2 אופציות - להתקשר,ליפול על נציג אחר ולבקש יפה אבל מצד שני להתעקש.

או פשוט לבקש להתנתק,יתחילו לנדנד לך,תמשיך להיות עקשן,יעבירו אותך לניתוק\קשרי לקוחות (same crap) ואז "פתאום" יוכלו לתת לך את המחיר הנכסף.

 

כלבים,מה לעשות :|

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הזכיר לי את "ווידוי" של אלכסנדר פן :

 

כן היה זה לא טוב, היה רע לתפארת

אבל זכור איך נפגשנו בליל מלילות

אם יהיה זה שנית - אל יהיה זה אחרת

רק אותה אהבה עניה וסוררת,

באותו מעילון עם אותו ציץ הורד

באותה השמלה הפשוטה משמלות

אם יהיה זה שנית אל יהיה זה אחרת

יהיה כך, כך יהיה אות באות .

alfa 156 2.5.

פורסם
אם כבר רע, שיהיה רע לתפארת.

 

http://www.haaretz.co.il/gallery/recipes/restaurants-reviews/1.1919319

 

אני לא יודע מאיפה חפרת את זה, אבל זה פשוט ענק, אני עד עכשיו מתגלגל מצחוק.

 

תודעת השירות הישראלית שנלקחה לרמות הזויות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

טוב, אז מה אתם חושבים, היה או לא היה חיוב (היום הגיע החשבון החודשי) על השרות שלא הוזמן ושבוטל ?

בוודאי שהיה. חיוב לתפארת מה שנקרא - קצת יותר מ-4 שקלים על אנטי וירוס שלא ביקשתי ושבוטל עוד בפנייתי הקודמת.

התקשרתי לשרות - לא מוכנים לבטל את החיוב, אלא רק לתת הנחה קבועה של 5 שקלים בחיוב החודשי. אמרתי להם שאיני מעוניין בטובות שלהם (ושברור לי שככה הם רוצים "לשמר" לקוחות). לצערי - לא נותרה לי ברירה, אלא לבלוע את הגלולה המרה ולהסכים.

עוד חודש - לא אהייה לקוח שלהם הפעם זה וודאי.

בהזדמנות זו, אני רוצה להודות למי ששלח לי ה.פ. ואצור קשר בקרוב ע"מ להחליף ספק.

מוזר לי, אבל אני מוכן להוציא 4000 ש"ח במוסך הרבה יותר בקלות אצל בעל מקצוע ישר, מאשר 4 שקלים במרמה אצל חברות הגועל הללו.

alfa 156 2.5.

פורסם

מוזר ולא מוזר. טברסקי וכהנמן זכו בפרס נובל על תרומתם לחקר חוסר הראציונאליות בתחום שנחשב בד"כ ראציונאלי- התנהגות כלכלית.

כאנקדוטה- מסתבר שרוב האנשים מעדיפים לחכות זמן רב יותר בתור מסודר מאשר פחות בתור עם נדחפים ורמאים למיניהם.

פורסם

פנדוב, מה שאתה (כלומר החוקרים שציינת אומרים) - הגיוני.

תמיד יהיה נעים לעמוד יותר בתור מסודר. גם בלי מחקר זה נשמע לי לפחות הגיוני.

alfa 156 2.5.

פורסם

מניסיוני, נטוויז'ן זו החברה עם שירות הלקוחות הגרוע ביותר בארץ.

החברה לא מוכנה לזכות עבור שירותים שלא הוזמנו ולא נצרכו.

 

תיאור המקרה בקצרה:

חוייבתי בגין שירותי אניטי וירוס, אנטי ספאם, אנטי ... שלא הזמנתי, כ-150 ש"ח.

התקשרתי לבקש זיכוי מאחר ומעולם לא הזמנתי את השירותים ובכלל אין לי תיבת דוא"ל שלהם, נעניתי שכן הזמנתי את השירותים, החיוב בוצע כדין וחשבוני לא יזוכה.

 

במענה למכתב מפורט ששלחתי, חזרה אלי נציגה שלא קראה את המכתב וטענה שיש להם הקלטה, כאשר ביקשתי תשובה בכתב למכתב ששלחתי, נעניתי כי הם חברה טלפונית ולכן הם עונים לפניות בטלפון ולא במכתבים.

 

שלחתי מכתב נוסף, התקשרו אלי שוב, הפעם הם הסכימו לבדוק את ההקלטה, כעבור כשבועיים חזרו אלי שהשיחה לא הוקלטה ובכל זאת לא אזוכה (כ-150 ש"ח) גם הפעם סירבו להשיב בכתב.

 

מה שבטוח לחברה הזאת לא אשוב לעולם, גם לא בעבור מבצע של 9.90 ש"ח ל-100 מגה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לא מתייאשים החבר'ה ב-013.

עכשיו עברתי על רשומות השיחות במכשיר הפלאפון שלי ונזכרתי שבראשית השבוע, התקשר נציג שלהם שוב.

"אנחנו רוצים לעניין אותך ב...".

"לא רוצה לשמוע מכם" זעקתי. "ואל תתקשרו אליי בכלל !" וניתקתי השיחה.

השרות - על הפנים, אבל על ההתמדה ואי ההתייאשות - מגיע להם צל"ש.

חלאס. תנו קצת מנוחה ממכם.

alfa 156 2.5.

פורסם

אני מחובר לנטויזן כבר כמה שנים, פרט לעניין שצריך כל סוף מבצע להתווכח איתם חצי שעה עד שאני מגיע למחיר שהייתי צריך לקבל מלכתחילה, הכל בסדר - לא מציקים, לא מתקשרים, אין בעיות גלישה, גם השירות כשהייתי צריך היה בסדר.

אני באופן כללי מרוצה

×
×
  • תוכן חדש...