Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

יש לי בבית אקדח דבק חם עם חיבור (אמריקאי?) שונה :roll:

וחיבור ישראלי חשוף.

 

אם אחשוף את הכאבל של האקדח ואחבר את הכאבל שמתאים לארץ, זה יעבוד? מבחינה של הספקים וכו'.

 

k4tkjn.jpg

 

15xnzpc.jpg

JL Audio

פורסם

איך אתה מתכוון לפתוח תקע יצוק שאין לו בורג?

חיתוך של הכבל באמצע והלחמה או חיבור שלו אינם תיקניים ומסוכנים. יש לפתוח את האקדח עצמו ולחבר את קצוות החוט אל נקודת המגע המתאימות בתוך האקדח.

לחילופין, אפשר גם לרכוש תקע עם בורג בעלות של כמה שקלים בחנויות עשה זאת בעצמך. סביר להניח שיהיה לו פין הארקה שלישי, שבמקרה שלך לא יהיה בשימוש.

לחילופין 2, ניתן לרכוש בעלות של אפילו פחות שקלים מתאם משקע אמריקאי לישראלי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הייתה לי הדילמה עם 2 מוצרים שהזמנתי מארה"ב,

הלכתי לחנות כלבו הקרובה לביתי וקניתי 2 מתאמים מאמריקאי לישראלי

בעלות של 7 ש"ח כ"א וכבר שבוע 3 שעושים יופי של עבודה.

 

חבל להרוס מוצר גמור בשביל שטות כזו, מילא אם משהו היה נדפק מבפנים.

404

פורסם
לחילופין, אפשר גם לרכוש תקע עם בורג בעלות של כמה שקלים בחנויות עשה זאת בעצמך. סביר להניח שיהיה לו פין הארקה שלישי, שבמקרה שלך לא יהיה בשימוש.

ממליץ על הפתרון הזה. הייתי באותו מצב עם אקדח דבק חם. חמשה-שה שקלים בהומו סנטר הקרוב, שתי דקות עבודה עם קאטר ומברג שטוח ובא לציון ברוך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מתאם בחמש שקל. לא לחתוך ולא לפתוח כלום.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מתאמי שקע אינם בטיחוטיים בעליל

 

בזמן עבודה השקע האמריקה נוטה להמשך החוצה בעוד שהמתאם נשאר בקיר ואז נוצר מצב שהפין השטוח של התקע האמריקאי נחשף ומי שנוגע בו יתחשמל

 

הכי נכון ובטוח זה לרכוש תקע , לחתוך את החוט ולחבר אל חיבורי הבורג שבו (יש גם עם שני פינים, וגם תמיד אפשר להוציא את השלישי אם אינו בשימוש)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

שימו לב שהגידים בכבל הם שזורים במקרה כזה כאשר מחברים אותם לתקע חדש, חובה להשתמש בסופיות.

אם אין סופיות לפחות תצפו את קצה הגידים בבדיל, למרות ששיטה זאת אסורה כיום, זה עדיין עדיף מכלום.

פורסם
מתאמי שקע אינם בטיחוטיים בעליל

 

בזמן עבודה השקע האמריקה נוטה להמשך החוצה בעוד שהמתאם נשאר בקיר ואז נוצר מצב שהפין השטוח של התקע האמריקאי נחשף ומי שנוגע בו יתחשמל

 

הכי נכון ובטוח זה לרכוש תקע , לחתוך את החוט ולחבר אל חיבורי הבורג שבו (יש גם עם שני פינים, וגם תמיד אפשר להוציא את השלישי אם אינו בשימוש)

 

אז תחבר את המתאם לתקע האמריקאי לצמיתות עם... דבק חם :idea:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

פתחתי את האקדח והלחמתי בדיוק מהנקודה שמתחיל הכאבל את הכאבל החדש, בודדתי עם איזולירבנד וסגרתי, עובד מעולה!

 

אגב ניסיתי מתאם שקע ופשוט אי אפשר לקבע את זה החיבור רופף מדי ולא עובר שם מתח למרות שניסיתי בכוח להצמיד אותם שלא יזוזו..

JL Audio

פורסם

סבבה, עשית הכי טוב.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...