Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לשתף מקרה שקרה לי לפני כשעה.

נוסע רגוע בתל אביב, כ-30 מטר לפני הצומת אני רואה שהרמזור התחלף לירוק, אני עומד לפנות שמאלה מהנתיב הימני מתוך שניים (בפניה איפה שהיכל התרבות), שניה לפני שאני נכנס לצומת מתפרץ לי קטנוע לנתיב מהנתיב השמאלי תוך שהוא יושב על הקטנוע ומזיז אותו בעזרת הרגלים וטיפה גז. לא ניתן היה להבחין בו מאחר שהיה רכב בנתיב השמאלי. הצלחתי לבלום עד מרחק סנטימטרים ממנו ואז הוא נעלם. מהירות נסיעתי לפני הכניסה לצומת הייתה 20-30 קמ"ש.

פורסם

מזל טוב , הכרת מחדל נוסף בכבישים שמהיום תצטרך לקחת בחשבון .

את התגובות שמסכימות איתך אני אשאיר לאחרים (מעולם לא טענתי שאני לא מסכים...) .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

ככה זה בכל תל אביב. קטנועים נמצאים מטרים אחרי קו העצירה, ונמצאים כמעט באמצע הצומת

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

בתור רוכב זה הזוי בעייני, אם תשאלו אותם למה הם עושים את זה אגב התשובה היא כדי להרחק מהרכבים בזמן הזינוק ולא להדרס. אני מבחינתי משתדל לא לעבור את קו העצירה, ובטח שלא לעלות על מעבר החציה כל עוד הולכי הרגל חוצים, כאשר מתחלף לירוק אני מתקדם ונעמד במרכז נתיב ע"מ לא להתקע בין שני רכבים.

הורג אותי שקטנוע שעומד לבד באדום חוצה עד לקצה אי התנועה, לא מבין את זה.

שימו לב שלרוב מדובר בטוסטוסים של שליחים (שהם "נהגי המוניות" של הדו"ג)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בתור רוכב זה הזוי בעייני, אם תשאלו אותם למה הם עושים את זה אגב התשובה היא כדי להרחק מהרכבים בזמן הזינוק ולא להדרס. אני מבחינתי משתדל לא לעבור את קו העצירה, ובטח שלא לעלות על מעבר החציה כל עוד הולכי הרגל חוצים, כאשר מתחלף לירוק אני מתקדם ונעמד במרכז נתיב ע"מ לא להתקע בין שני רכבים.

הורג אותי שקטנוע שעומד לבד באדום חוצה עד לקצה אי התנועה, לא מבין את זה.

שימו לב שלרוב מדובר בטוסטוסים של שליחים (שהם "נהגי המוניות" של הדו"ג)

אני לא רוכב דו"ג (אולי בעתיד אהיה) אבל אני לא מצליח להבין את ההגיון של חלקם. אפשר להבין למה הם (חלקם) עוקפים על פס לבן כשיש פקק ויש נתיב אחד אבל למה לא לעמוד לפני קו העצירה? למה להכנס לחצי צומת כהרמזור אדום? למה לרכב כמו משוגעים כשהמיגון שלהם (חלקם הגדול שאני רואה) מסתכם בקסדה של אופניים? מה זה ההתאבדות הזאת? כנראה שלעולם לא אבין עד שאהיה רוכב.

פורסם

זה בסדר, רוב הרוכבים גם לא מבינים אותם.

אלפא, לעמוד בין רכבים זה הדבר הכי מסוכן שרוכב

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לכל סיפור יש 2 צדדים, כן, גם לזה יש.

 

Shellcase צודק, שליחים הם לא באמת רוכבים, בושה לקרוא להם ככה, זה כמו לקרוא לנהג מונית חובב מוטוריקה.

 

לא חסר גם נהגי רכב בעייתים, שמדובר ב2 רכבים ואחד עובר נתיב בלי להסתכל אז סבבה, מקסימום נזק שנגרם זה שפשוף בכנף, אבל שמישהו עובר נתיב בלי להסתכל במראות על רוכב אופנוע - מה שקורה ממוצע 15 פעמים ביום לרוכב, זה סיפור אחר לגמרי.

 

וראיתי שרשמו כאן משהו על זה שרוכבים עומדים על מעבר החציה ולא לפני הקו עצירה - גם אני לא הבנתי מה הקטע של זה, וגינתי את המעשה הזה, עד שלמדתי על בשרי למה עושים את זה.

 

זה קרה לי פעמיים בהפרש של חודש וחצי - אני עומד לפני הקו עצירה ברמזור ומאחוריי עומדים רכבים, איך שמתחלף הרכב שמאחוריי פשוט מתחיל לנסוע ונכנס בי מאחורה כאילו אני בכלל לא קיים! פשוט שמים גז ומורידים אותי מהכביש, ותאמינו לי שאין דבר יותר מבאס מלשמוע את הפלסטיקה של האופנוע נגררת על הכביש, תדמיינו מישהו מוציא מפתח ושורט לכם את האוטו ולכם אין אפשרות לעשות כלום לגבי זה.

 

אמרתי סבבה, חד פעמי בטח סתם נהגת שלא שמה על החוקים, כעבור חודש וחצי שוב פעם! מתחלף ולירוק ותוך שניה בום! אני על הרצפה, כאילו אני ממש לא קיים!.

 

מאותו הרגע הבנתי שזה ימשיך לקרות, ואני עומד אך ורק על מעבר החציה, במרחק בטוח מהרכבים ודואג להשאיר מקום להולכי רגל לעבור.

 

אז כמו שאמרתי - חא*ות יש בשתי צדדי הסיפור.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

איי , בתור רוכב אני יכול להגיד לך שהנקודת מבט היא אחרת לגמרי.

תחשוב מה זה כשאתה על דו"ג קטן וצר , צריך לתמרן בין אלפי מכוניות , ולהשתדל שלא ימרחו וימעכו אותך על הכביש.

אם מישהו רוצה לשפר את הנהיגה שלו ברכב ברמה משמעותית אני מציע שיעשה רשיון A2 (כלי עד 125 סמ"ק) וייסע חודשיים על קטנוע.

אתם חוזרים נהגים מהשורה הראשונה עם נקודת מבט שונה לגמרי.

אגב , אני לא אומר שרוכבים לא טועים לפעמים. ברור שכן אבל רוב התאונות הם בזכות נוסעי הרכב האנוכיים שלא שמים לב מה קורה מחוץ לחלונות ולמוזיקה הגבוהה ברכב.

דייהו לאנוס האצ'בק 00' ידנית

פורסם
ארוב התאונות הם בזכות נוסעי הרכב האנוכיים שלא שמים לב מה קורה מחוץ לחלונות ולמוזיקה הגבוהה ברכב.

 

ואתה הצדיק בסדום שרוכב הכי טוב, נוהג הכי טוב

והנהג הכי זהיר בעולם?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני חושב שהעבר שלי על אופנוע מהווה חלק גדול מאוד מהנסיעה שלי על רכב ומנע הרבה מאוד תאונות.

 

קודם היה לי אופנוע במשך שנה וחצי, ורק אח"כ היה לי רכב, ואם תשאל אותי - האופנוע הכין אותי לכביש על רכב בצורה יוצאת דופן, מרוב שאתה רגיל שלא רואים אותך על הכביש, אתה כבר מתחיל לחזות את הפעולות שעומדות לקרות על הכביש לפניך.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

החבר'ה פה צודקים, רוכבים שומרים על העירנות גם בנהיגה ברכב, לרבות צמתים!

שימו לב ששתי התאונות הקטלניות האחרונות במדינה היו בדיוק מהסיבה הזאת, אי מתן זכות קדימה בצומת לא מרומזר, לרוכב פשוט אין ביצים לעשות את זה כי זה מוות ודאי והוא גורר את האינסטינקט הזה גם לנהיגה ברכב!

 

ל'

לא הבנתי את תגובתך...

אבל אם דיברת על האשמה של נהגים בתאונות עם דו"ג, הסטטיסטיקה לא משקרת, נדיר מאד שאופנוע יסטה לנתיב שהוא לא יודע מה קורה בו, בזמן שנהגים רבים שאינם יודעים לכוון מראות וגם לא סומכים על הכיוון שלהם עוברים נתיב כאילו הם הולכים בשדה מוקשים, גולשים לאט לאט, מקסימום יצפרו לי. שוב, לא אשמתם - אף אחד לא הסביר להם את ההשלכות.

הורג אותי שיש אנשים שיודעים הכל על המסחטת מיץ שלהם אבל אין להם מושג מה זה המכונה הזאת שהם שמים בה את חייהם כל בוקר וערב...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
ואתה הצדיק בסדום שרוכב הכי טוב, נוהג הכי טוב

והנהג הכי זהיר בעולם?

שמעי אני לא רוצה להשתמש במילים לא יפות אבל כנראה שאת לא הכי גאונה שיש.

שימי לב שרשמתי שכולנו טועים.

 

אני חושב שהעבר שלי על אופנוע מהווה חלק גדול מאוד מהנסיעה שלי על רכב ומנע הרבה מאוד תאונות.

 

קודם היה לי אופנוע במשך שנה וחצי, ורק אח"כ היה לי רכב, ואם תשאל אותי - האופנוע הכין אותי לכביש על רכב בצורה יוצאת דופן, מרוב שאתה רגיל שלא רואים אותך על הכביש, אתה כבר מתחיל לחזות את הפעולות שעומדות לקרות על הכביש לפניך.

 

אני יכול להעיד שאכן הנהיגה שלי השתפרה פלאים מאז שאני רוכב על הטוסטוס

זה בדיוק מה שאמרתי.

דייהו לאנוס האצ'בק 00' ידנית

×
×
  • תוכן חדש...