Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

קודם כל אני חדש בפורום לא ידעתי על קיומו כי זאת פעם ראשונה שאני קונה רכב חדש לבד ולא משהו שאבא מביא

אני מחפש במחירים של 20-35K אני כל הזמן קורא וקורא ביקורות וכל דבר יש לו בעיה אחרת בגלל זה אני מבקש עזרה

מה שחשוב לי שהרכב יהיה יפה, חזק, אמין, אוטומט ואם אפשר אז גם חסכוני בדלק

על פרק:

הונדה סיויק 2004 שעשתה 110 השכן מעוניין ב35 אלף ש"ח יד 1

בזמן שאני מחפש ראיתי רכבים כמו מיצובישי לנסר קלאסיק ושברולט אופטרה 2007 שהגיעו לאיזורים של 30 אלף ואפילו פחות

והתעניינתי גם לגבי היונדאי אקסנט שגם כן מככב במחירים הזולים

בכל אופן אני פתוח להצעות של כל החברות.

תודה.

פורסם

1. אם אתה לא נעול ומוכן לפתח את הראש רעיונות חדשים.

2. אם אתה יכול למתח מעט את התקציב לאזור ה-40K

 

התשובה: רנו מגאן!

מרווחת, חסכונית, אמינה ותחת אחריות 3 שנים, שנתון גבוהה, יפייפיה אמיתית (לטעמי), בטיחותית ומרגשת.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם
1. אם אתה לא נעול ומוכן לפתח את הראש רעיונות חדשים.

2. אם אתה יכול למתח מעט את התקציב לאזור ה-40K

 

התשובה: רנו מגאן!

מרווחת, חסכונית, אמינה ותחת אחריות 3 שנים, שנתון גבוהה, יפייפיה אמיתית (לטעמי), בטיחותית ומרגשת.

 

תודה על התגובה

אני פתוח בעקרון לכל הצעה

בקשר לתקציב אני בשאיפה להוריד לאזור ה30 אני לא יכול לעלות ל40, 35 גם ככה חנוק לי

וגם הרנו קצת משפחתי של מבוגרים מידי חח

 

הצעה אחרת אולי?

פורסם

וגם הרנו קצת משפחתי של מבוגרים מידי חח

 

כל אחד והטעם שלו, לפי דעתי העיצוב מודרני ומתאים גם למשפחות צעירות.

אגב, הרכב ממזר לא קטן אם אתה חושב שהוא עגלה או לא סוחב....

 

 

הצעה אחרת אולי?

 

בכיף - בקטגורית משפחות הייתי ממליץ על מיצובישי לנסר 2007-8, יונדאי אקסנט 2007.

בקטגוריה סופר מיני הייתי ממליץ על פיאט גרנדה פונטו (לנו יש אבו אבל זה פחות או יותר אותו פרנציפ), סיריון.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

עד 35000 ש"ח תוכל למצוא אופטרה 2008 אולי גם 2009

רנו מגאן 2008 נתונים טובים

מיצובישי לנסר 2007

יונדאי אקסנט 2007

נראה לי שכולם עדיפות על 2004 ואם תקנה ממגרש מסודר גם תקבל אחריות

×
×
  • תוכן חדש...