Jump to content

eli100

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של eli100

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה על התגובה אני פתוח בעקרון לכל הצעה בקשר לתקציב אני בשאיפה להוריד לאזור ה30 אני לא יכול לעלות ל40, 35 גם ככה חנוק לי וגם הרנו קצת משפחתי של מבוגרים מידי חח הצעה אחרת אולי?
  2. שלום קודם כל אני חדש בפורום לא ידעתי על קיומו כי זאת פעם ראשונה שאני קונה רכב חדש לבד ולא משהו שאבא מביא אני מחפש במחירים של 20-35K אני כל הזמן קורא וקורא ביקורות וכל דבר יש לו בעיה אחרת בגלל זה אני מבקש עזרה מה שחשוב לי שהרכב יהיה יפה, חזק, אמין, אוטומט ואם אפשר אז גם חסכוני בדלק על פרק: הונדה סיויק 2004 שעשתה 110 השכן מעוניין ב35 אלף ש"ח יד 1 בזמן שאני מחפש ראיתי רכבים כמו מיצובישי לנסר קלאסיק ושברולט אופטרה 2007 שהגיעו לאיזורים של 30 אלף ואפילו פחות והתעניינתי גם לגבי היונדאי אקסנט שגם כן מככב במחירים הזולים בכל אופן אני פתוח להצעות של כל החברות. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...