שלום
קודם כל אני חדש בפורום לא ידעתי על קיומו כי זאת פעם ראשונה שאני קונה רכב חדש לבד ולא משהו שאבא מביא
אני מחפש במחירים של 20-35K אני כל הזמן קורא וקורא ביקורות וכל דבר יש לו בעיה אחרת בגלל זה אני מבקש עזרה
מה שחשוב לי שהרכב יהיה יפה, חזק, אמין, אוטומט ואם אפשר אז גם חסכוני בדלק
על פרק:
הונדה סיויק 2004 שעשתה 110 השכן מעוניין ב35 אלף ש"ח יד 1
בזמן שאני מחפש ראיתי רכבים כמו מיצובישי לנסר קלאסיק ושברולט אופטרה 2007 שהגיעו לאיזורים של 30 אלף ואפילו פחות
והתעניינתי גם לגבי היונדאי אקסנט שגם כן מככב במחירים הזולים
בכל אופן אני פתוח להצעות של כל החברות.
תודה.