Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ווקס לא מזיק לרכב נהפכו,נותן שכבת הגנה לצבע מכל מיני פגעי טבע (שמש,אבק,צואת ציפורים וכד')

יש הרבה סוגים חלקם יקרים חלקם זולים יותר. אני משתמש בקארפלן ומאוד מרוצה.

את היקרים בחבורה עדיין לא ניסיתי (ניסיתי הרבה סוגים אחרים מלבד קארפלן) תעשה חיפוש דובר

עליהם רבות כאן.

פורסם

ווקס/סילנט מומלצים בהחלט.

 

חודשיים אחרי צביעה אין בעיה לשים שכבה או שתיים.

 

חשוב לעבור עם פלסטלינה ונוזל סיכוך איכותי לפלסטלינה לפני יישום ווקס/סילנט.

 

בנימה אישית, כל מי שמזכיר פה את קארפלאן, פשוט לא ניסה בחייו מוצרים מתקדמים יותר.

קארפלאן היה סוג של ברירת מחדל בארץ לתקופה דיי ארוכה והגיע הזמן לומר לו שלום.

 

יש היום ווקסים וסילנטים הרבה יותק מוצלחים.

מגוויארס קיימים בארץ, Chemical Guys שמתמחים ספציפים בווקסים וסינלטים, Optimum ידועים במוצרים איכותיים, Menzerna שהוא יצרן מהגדולים בעולם - ה- Power Lock שלהם הוא מוצר מצויין,

גם סילנטים ווקסים יוקרתיים יותר כמו של Polish Angel נכנסו לארץ, אישית יצא לי להשתמש ב- Master sealent שלהם והוא מספק ברק בהתאם למחיר.

 

בקיצור, לא חסרים מוצרים טובים,

נכון, הם עולים יותר מברירת המחדל, אבל לפחות הם באמת מספקים תוצאות.

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם
ווקס/סילנט מומלצים בהחלט.

 

חודשיים אחרי צביעה אין בעיה לשים שכבה או שתיים.

 

חשוב לעבור עם פלסטלינה ונוזל סיכוך איכותי לפלסטלינה לפני יישום ווקס/סילנט.

 

בנימה אישית, כל מי שמזכיר פה את קארפלאן, פשוט לא ניסה בחייו מוצרים מתקדמים יותר.

קארפלאן היה סוג של ברירת מחדל בארץ לתקופה דיי ארוכה והגיע הזמן לומר לו שלום.

 

יש היום ווקסים וסילנטים הרבה יותק מוצלחים.

מגוויארס קיימים בארץ, Chemical Guys שמתמחים ספציפים בווקסים וסינלטים, Optimum ידועים במוצרים איכותיים, Menzerna שהוא יצרן מהגדולים בעולם - ה- Power Lock שלהם הוא מוצר מצויין,

גם סילנטים ווקסים יוקרתיים יותר כמו של Polish Angel נכנסו לארץ, אישית יצא לי להשתמש ב- Master sealent שלהם והוא מספק ברק בהתאם למחיר.

 

בקיצור, לא חסרים מוצרים טובים,

נכון, הם עולים יותר מברירת המחדל, אבל לפחות הם באמת מספקים תוצאות.

איתי, אל תתאמץ. תיכף יגיע שי וירעיף את שבחיו המנוסים על הקארפלאן ויבטל לגמרי את דעתך.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
אז אתה אומר שכדאי לי לעשות קודם פלסטלינה ?

עם כן על איזו ערכה אתה ממליץ לי במחיר סביר ?

 

בפלסטלינה אין באמת צורך בחבילה עילית. החבילה של קארפלאן תספיק.

אישית, אני בכלל מזמין פלסטלינה מאיביי ב4 דולר לגוש ומשתמש במים עם סבון כחומר סיכוך.

אחרי מעל 10 רכבים אני מרוצה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אלון רק תרשה לי לציין שבפלסטלינה עדיף את זאת שקונים ב4-5 דולר מאתרים בחו"ל מאשר זאת של קארפלאן בארץ, מניסיון שימוש עם הקארפלאן הפלסטלינה פשוט קשה מאוד, לא נוחה לשימוש כמו מה שמזמינים מחול, גם מחול כשהזמנתי גם בכמה דולרים הגיע לי גוש גדול ולא חתיכה קטנה ועלובה כמו שמקבלים מקארפלאן.

פורסם

אכן קארפן עושה את העבודה יופי,נכון גם שהוא לא הכי נוח ביד מבחינת קושי החומר.

(מאוד קשר לעיצוב/ערבוב בכדאי לקבל שטח נקי)

פורסם
אלון רק תרשה לי לציין שבפלסטלינה עדיף את זאת שקונים ב4-5 דולר מאתרים בחו"ל מאשר זאת של קארפלאן בארץ, מניסיון שימוש עם הקארפלאן הפלסטלינה פשוט קשה מאוד, לא נוחה לשימוש כמו מה שמזמינים מחול, גם מחול כשהזמנתי גם בכמה דולרים הגיע לי גוש גדול ולא חתיכה קטנה ועלובה כמו שמקבלים מקארפלאן.

 

ייתכן, אך יש לשים לב להבדלים בין ה"Magic clay" מאיביי למיניהם. קיבלתי בעבר 2 חבילות ארוזות בשקית בועה שקופה ללא הכיתוב של 3M. הן היו קשות כאבן, כמו הקארפלאן שאתה מתאר.

לאחר מכן קיבלתי שלושה חבילות עם נייר אריזה 3M, שלושתם היו רכים מאוד. בהחלט הזכיר לי את הפלסטלינה הרכה של מגוויארס.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

האמת שהזמנתי מאותו בן אדם 2 פלסטלינות בהפרש של חודש, הראשונה הייתה קשה ולא 3M והשנייה הייתה רכה ו3M.

אני אביא לך אותו ותציין לו פשוט שתהיה רכה.

http://www.ebay.com/itm/330617225439?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

×
×
  • תוכן חדש...