Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כי עברתי את המיון הראשון בראיון עבודה.. נשאר עוד שלב שהוא יותר קל אבל קריטי..

 

אז ככה, הגעתי לתל-אביב (הרגשתי כמו בבית) אכלתי במקדונלדס,ראיתי את כל אנשי ההייטק ברחובות מתהלכים להם,וכל כך קינאתי !!! חבל על הזמן..

 

נכנסתי לראיון, עבר בסדר , עובר לשלב השני.. ראיון במשרד הקליטה בירושלים..

 

עכשיו הסיפור הנחמד והחוויה המפחידה שקרתה לי בנסיעה חזרה..

 

עולה על איילון דרום, פקק עצבני (השעה 18:00), לפתע אני רואה לאנטיס F בצבע טורקיז במרחק של 20 מ' בנתיב השמאלי ואני באמצעי, מתקרב (מעין אחווה של נהגים בעלי אוטו רכב) , חייב לראות מי נוהג (מנסה לבנות את הפרופיל של אנשים שנוהגים בדגם הזה) מתקדם לעברה , שנינו משייטים במהירות איטית ,ברכב הייתה בחורה מדהימה בלונדינית עם משקפיים, ממש יפה..

 

השתחרר הפקק, שנינו מאיצים והכל כשאנו צמודים , מגיעים למהירות של 100 קמ"ש ואז היא חותכת לראשון לציון..

 

אוףףףףף איזה בעאסה, אני ממשיך לכיוון ירושלים יורד במחלף למודיעין..

 

עובר איזה מחסום ממש לפני י-ם ומחליט להאיץ (תדלקתי 98 אוקטן ורציתי לבדוק את התגובה של המנוע), חייב לציין שלא היו מכוניות - כי עקפתי את כולן.. אתם עוד תהרגו אותי.. :x:x

 

מתקרב למהירות של 140 , בחוץ נושבות רוחות חזקות, 150 , פתאום - וזה הקטע המפחיד, אני שומע מכות מתכתיות כאלה לסרוגין.. אף פעם זה לא קרה.. ממשיך להאיץ מגיע ל-150 הרעשים מפסיקים.. עדיין מאיץ 170- 180 (שוב, הכביש ריק ויש רוחות חזקות) הרעשים המתכתים חוזרים.. בשלב זה אני מאיט, כי הרעשים מפחידים אותי.. אף פעם לא קרה..

 

חשבתי אולי זו האנטנה החשמלית הקשיחה שנוגעת בפח,, אבל לא הגיוני כי היא מספיק קשיחה... מתקרב לרמזור מאיט, עוצר, מסתכל על הדיבורית ואז נפל האסימון- האנטנה של הדיבורית.. זה מה שעשה את הרעשים.

 

ירדה לי אבן מהלב!

 

אז זהו, היה לי יום שמח היום ומקווה שאני אעבור את השלב השני..

ביי

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
לפתע אני רואה לאנטיס F בצבע טורקיז במרחק של 20 מ' בנתיב השמאלי ואני באמצעי, מתקרב (מעין אחווה של נהגים בעלי אוטו רכב) , חייב לראות מי נוהג (מנסה לבנות את הפרופיל של אנשים שנוהגים בדגם הזה) מתקדם לעברה , שנינו משייטים במהירות איטית ,ברכב הייתה בחורה מדהימה בלונדינית עם משקפיים, ממש יפה..

 

מזל טוב על ראיון העבודה, אבל אני יכול לעזור לך בנושא הפרופיל של האנשים שנוהגים בלנטיס 323F דור קודם.

 

ובכן. לא מזמן ראיתי אשה מבוגרת בת 60 לערוך נוסעת ב-323F. אח"כ ראיתי גבר בן 35 באותו הרכב עם אשתו. אח"כ ראיתי בחורה צעירה כמו שאתה ראית, ואז ראיתי זקן בן 80 בערך נוהג בלנטיס כזאת, כשהנכדים מאחור. לאחר מכן ראיתי גם צעיר בן 18 שלקח את האוטו של אמא עם החבר'ה, ובסוף ראיתי אשה בת 40 נוהגת בו עם בעלה ושני ילדים מאחור.

 

מכאן אני מסיק מסקנה נחרצת:

 

במזדה 323F דור קודם נוהגים אנשים בעלי הפרופיל הבא:

 

או צעירים, או מבוגרים, או זקנים.

או גבר. או אישה.

או לבד, או עם הילדים.

 

מה שבטוח. אף אחד מהם לא חשב שהוא נוהג באוטו ספורט מטורף :wink:

 

הכל בידידות, הא? :D

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני ואבא שלי נוסעים מנתניה לחיפה באזור ב 175 עם סיויק (סיויק 96 יודעת ליסוע מהר תאמינו לי!!!) ואז שומעים בום קטן על הגג.. לא מתרגשים שומעים עוד אחד גם לא מתרגשים

אבל אחרי הבום השני פתאום "רכבת לילה לקהיר" של "משינה" הופך להפרעות איומות

אבא שלי מרביץ לרדיו לא קורה כלום מעבירים תחנות ועדיין לא שומעים אבא שלי מקלל "חרא של רדיו :!: " אחרי זה מגיעים לחיפה רואים שעל הפלאפון אין קליטה כשהוא על הדיבורית והרדיו לא קולט -משהו לא בסדר...

יוצאים החוצה מהאוטו ורואים גג נקי שום אנטנה

האנטנות עפו להם בזמן הנסיעה ב175 בגלל הרוח.. אני התפוצצתי מצחוק ואבא שלי חשב איך הוא הולך להסביר לאמא שהאנטנות עפו בלי להגיע לזה שהוא נסע 175

אני שונא את הקיץ!

פורסם
אני ואבא שלי נוסעים מנתניה לחיפה באזור ב 175 עם סיויק (סיויק 96 יודעת ליסוע מהר תאמינו לי!!!) ואז שומעים בום קטן על הגג.. לא מתרגשים שומעים עוד אחד גם לא מתרגשים

אבל אחרי הבום השני פתאום "רכבת לילה לקהיר" של "משינה" הופך להפרעות איומות

אבא שלי מרביץ לרדיו לא קורה כלום מעבירים תחנות ועדיין לא שומעים אבא שלי מקלל "חרא של רדיו :!: " אחרי זה מגיעים לחיפה רואים שעל הפלאפון אין קליטה כשהוא על הדיבורית והרדיו לא קולט -משהו לא בסדר...

יוצאים החוצה מהאוטו ורואים גג נקי שום אנטנה

האנטנות עפו להם בזמן הנסיעה ב175 בגלל הרוח.. אני התפוצצתי מצחוק ואבא שלי חשב איך הוא הולך להסביר לאמא שהאנטנות עפו בלי להגיע לזה שהוא נסע 175

 

גם אני ואבא שךי נסענו בפיאט אונו מנוע 1000 שנת 84 מחיפה לתל אביב כל הדרך כל 284, ותאמינו לי האוטו, חזק, בערך ב250 התחלנו לשמוע רעשים מתכתיים והרדיו והפלאפון נעקרו מהמקום, ואז שיצאנו מהאוטו ראינו שאין גג, דלתות ומכסה מנוע!

 

תגיד לי מאיפה אתה מפליץ את הסיפורים האלה?!?!?

פורסם
אני ואבא שלי נוסעים מנתניה לחיפה באזור ב 175 עם סיויק (סיויק 96 יודעת ליסוע מהר תאמינו לי!!!) ואז שומעים בום קטן על הגג.. לא מתרגשים שומעים עוד אחד גם לא מתרגשים

אבל אחרי הבום השני פתאום "רכבת לילה לקהיר" של "משינה" הופך להפרעות איומות

אבא שלי מרביץ לרדיו לא קורה כלום מעבירים תחנות ועדיין לא שומעים אבא שלי מקלל "חרא של רדיו :!: " אחרי זה מגיעים לחיפה רואים שעל הפלאפון אין קליטה כשהוא על הדיבורית והרדיו לא קולט -משהו לא בסדר...

יוצאים החוצה מהאוטו ורואים גג נקי שום אנטנה

האנטנות עפו להם בזמן הנסיעה ב175 בגלל הרוח.. אני התפוצצתי מצחוק ואבא שלי חשב איך הוא הולך להסביר לאמא שהאנטנות עפו בלי להגיע לזה שהוא נסע 175

 

גם אני ואבא שךי נסענו בפיאט אונו מנוע 1000 שנת 84 מחיפה לתל אביב כל הדרך כל 284, ותאמינו לי האוטו, חזק, בערך ב250 התחלנו לשמוע רעשים מתכתיים והרדיו והפלאפון נעקרו מהמקום, ואז שיצאנו מהאוטו ראינו שאין גג, דלתות ומכסה מנוע!

 

תגיד לי מאיפה אתה מפליץ את הסיפורים האלה?!?!?

 

 

הרגת אותי עכשיו..

חייב תגובה.. :lol::lol::lol::lol::lol:

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני רציני שזה אמיתי

לפי מפרט סיויק מגיע ל 185 בערך... זה הייה לפני 3 שנים לא הרבה לפני שמכרנו את הסיויק ועשינו לה טיפול שבוע לפני

זה סיפור אמיתי וזה עוד אחת מהחוויות (הנהדרות רובן) שעברתי עם הסיויק הישנה ואהובה

תודה על האמון שלך (בציניות) :o

אני שונא את הקיץ!

פורסם

טוב חברה אתם גולשים מהנושא!!

:o:o

 

אתם אמורים לדבר עליי (אוי כמה שאני אוהב את עצמי)

 

:lol::lol:

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

יאללה איזה כייף נשים בכל הפורום 49287289 הודעות של "היא כן עפה" ו "היא לא עפה"

האנטנה של הפלאפון עפה כי זאת חרא של אנטנה שחברת "פלאפון" התקינה והם על הפנים והאנטנה של הרדיו באמת לא ציפיתי שהיא תעוף אבל בגלל שהאוטו בן 4 שנים יכול להיות שזה השפיע...

נסענו זמן דיי ממושך ב175

אני שונא את הקיץ!

פורסם

סיפור אמיתי - לפני כמה שנים חבר שלי עזר לשפץ ג'וליה GTV. היא הייתה די מסכנה והייתה צריכה באמת שיפוץ טוטאלי. כמו אנשים רציניים הם התחילו מהמכני - מנוע ה-2000 המשובח של אלפא וכל מערכת ההינע שופצו, והחברים החליטו לקחת את גוש החלודה לסיבוב באיילון.

כטוב ליבם באלפא הם לחצו ולחצו, עד שפתאום הרגישו רוח פרצים באוטו - הסתכלו אחורה וראו שהחלון האחורי עף להם והשאיר אחריו חור עם מסגרת חלודה!

 

נשבע לכם.

פורסם
סיפור אמיתי - לפני כמה שנים חבר שלי עזר לשפץ ג'וליה GTV. היא הייתה די מסכנה והייתה צריכה באמת שיפוץ טוטאלי. כמו אנשים רציניים הם התחילו מהמכני - מנוע ה-2000 המשובח של אלפא וכל מערכת ההינע שופצו, והחברים החליטו לקחת את גוש החלודה לסיבוב באיילון.

כטוב ליבם באלפא הם לחצו ולחצו, עד שפתאום הרגישו רוח פרצים באוטו - הסתכלו אחורה וראו שהחלון האחורי עף להם והשאיר אחריו חור עם מסגרת חלודה!

 

נשבע לכם.

 

 

:roflmao:

 

:roflmao:

 

קרעת אותי!

 

גיא גם כן שפך אותי...

 

 

אחחח איזה פורום של מצחיקולים!!!

172

פורסם

שומע מכות מתכתיות כאלה לסרוגין.. אף פעם זה לא קרה.. ממשיך להאיץ מגיע ל-150

 

תגיד - עלה בדעתך שאולי אתה עומד לאבד איזה גלגל ? אולי משהו בבלמים השתחרר, אולי מע' ההיגוי עומדת להתפרק ....

 

כנראה שלא אם אתה שומע רעשים מתכתיים וממשיך להאיץ כאילו הכל תקין ...

 

אתה עדיין בטוח שהכביש זה כמו משחק מחשב עם פסילות ומקסימום תתחיל משחק חדש ???

 

:x

 

דני G.

פורסם

דני התפקשש לך הקטע עם הציטוט...

_____________________________

 

מזל טוב ובהצלחה עם העבודה...

_____________________________

 

לי באוטו אין בעיות עם האנטנות במהירות גבוהה- אין לי אנטנות...

במקום האנטנה של הרדיו יש לי חוט מתכת מצופה גומי צהוב משהו פצצה וקולטים רדיו נהדר בלי קרקושים - ממליץ בחום...

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...