Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

 

הסבים שלי החליטו שהם רוצים להחליף את הסקודה שלהם ברכב מיני חדש

התקציב הוא בסביבות ה 60K +-

סבא שלי שמאוד התלהב מהאלטו (בגלל החסכוניות והאמינות שלה) די ננעל עליה אבל הצלחתי לשכנע אותו

שייתן הזדמנות גם לעוד הרכבים באותה הקטגוריה

3 דברים מאוד חשובים להם: חסכנות בדלק ו(למרות שהם לא נוסעים ברכב יותר מדי ולכן אני מנסה להסביר להם שזה לא מאוד קריטי) שהרכב יהיה כמה שיותר גבוה ככה שיהיה להם קל להכנס ואחריות

הפיקאנטו עשתה לי רושם כתור רכב גבוה יחסית אבל זה רק ממבט חטוף

המלצות חבר'ה?

 

תודה

פורסם

אם יש להם אפשרות להוסיף עוד קצץ כסף הייתי ממליץ להם לעבור לקטגוריה קצת יותר גדולה משיקול פשוט מאוד: ככל שאנשים מתבגרים הם הופכים פחות גמישים ויותר קשה להם להנס לרכב קטן. הייתי בודק, למשל, את הסוזוקי ספלאש שהוא יחסית גבוה, יתכן מאוד שלסבך וסבתך יהיה הרבה יותר קל להכנס אליו ולצאת ממנו, וזאת בעלות של 10,000 ש"ח נוספים (בהנחה שאין להם התנגדות לתיבה ידנית).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

להפך, מבחינת סבא שלי הוא רק ידני הוא אופציה

בתקופתו ניסיתי מאוד לשכנע אותו לקנות את ה סריון יד שניה בגלל הגובה שלה

אחרי המון אנרגיות ושיכנועים הצלחתי לשכנע אותו עד אשר הוא גילה שיש אותם רק

בגירסה אוטמטית...

הבעיה היא שאין להם תקציב לטפס לרכבים יותר יקרים, למעשה אני אפילו ניסיתי לשכנע אותם שאני

אסגור להם את הקצוות אבל הם ממש לא מוכנים לקבל אפילו אגורה מאתנו, ככה שנראה לי שאם אין מבצע על הפאלש היא מחוץ לתקציב

פורסם

אני מחזק את הכוון של הפיקנטו למרות שהוא מעט יקר יותר.

המלצתי עליו בעבר לזוג קשיש והם מאוד מרוצים.

האשה (מוגבלת בתנועה בגלל סד על הרגל) נכנסת ויוצאת מן הרכב בנוחות יחסית.

הם רכשו את הדגם האוטומטי 1.25 ומשתמשים ברכב גם לנסיעות בינעירוניות קצרות.

בהשוואה לאלטו, הפיקנטו מרגיש כמו רכב גדול יותר, הוא מאובזר וחזק יותר.

תא המטען זעיר אבל אם מדובר רק בזוג, יספיק לקניות ואפשר גם לקפל את המושב האחורי.

פורסם

אם אין פחד מאמינות הצרפתיות - הייתי מציע לחשוב על הכיוון של רנו קליו.

היה עד לא מזמן מבצע של קליו ידנית ב- 62000 ש"ח.

רכב מפנק, חסכוני ומאוד נח.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

האמת שקשה לנצח את האחריות של ה 7 שנים של הפיקנטו שמדברים עם אנשים של רציונל פרקטי בלבד

למרות שגם אני שמעתי דברים טובים על הקליאו נראה לי שיהיה קצת קשה לשכנע אותו ללכת על רכב אירופי (שוב פעם

הסטיגמה של החוסר אמינות)

פורסם

זוג פנסיונרים לא צריכים יותר מידי, רוב הפעמים רק הם יסעו ברכב וגם זה לא יותר מידי..

פיקנטו או יונדאי i10 או כל רכב בקטגוריה יכול להתאים, כולם דיי חסכוניים וגם הזולים מבינהם אמינים ויספקו את הצרכים שלהם.

פורסם

אם יש להם סקודה - כדאי שישקלו את הסיטי-גו ואולי יקבלו גם הצעה טובה לטרייד אין.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

האמתי שזה הדבר הראשון שחשבתי עליו אחרי ששמעתי על הרכב הרבה דברים טובים

אבל אחרי שהם הלכו לסוכנות שלהם בחיפה והסוכן ה"חכמולוג" אמר להם שלסבים שלו בחיים הוא לא היה מסכים לקנות

רכב כזה הם החליטו לוותר, חוץ מזה סקודה פישלו שהם נותנים על הרכב רק שנתיים אחריות

×
×
  • תוכן חדש...