Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למועצת החכמים,

ברשותי פיאט פונטו ספייס 2003 כמו שנאמר בכותרת

יש לי בעיה ברפלקטורים (לאחר שלילת כל האפשרויות האחרות - זוהי המסקנה היחידה) - בקושי עברתי טסט

אשמח לייעוץ ועזרה בכל הקשור לצעד הבא, ז"א מקורי או לא? מה העלויות (עם הרכבה ובלי)? איפה? מי?

 

תודה רבה לעונים וחג אורים שמח!!

דותן

  • ספונסר פורום
פורסם

עלות פנס משומש כ-200-250 ש"ח (תלוי בדגם המדויק, עם או בלי כיוון חשמלי וכמובן מצבו של הפנס).

לדעתי ניתן לקנות היום פנסים תחליפיים חדשים בעלות של כ-350 עד 400 ש"ח, לשיקולך.

 

מהיכן אתה בארץ? אולי נוכל לכוון אותך למקום טוב לרכוש אותם.

פורסם

לי יש רכב דומה לשלך שנה מתחת, לפני חצי שנה החלפתי פנסים קידמיים גם בגלל הרפלקטורים.

עלות של שני הפנסים יצא לי 630 שח כולל מעמ. אני הרכבתי לבד. מדובר בפנסים תחליפיים. אבל הם עושים את העבודה

פורסם

ווואאוווו זה המון!!!

630 ש"ח? ועוד הרכבת לבד? ועוד תחליפי ולא מקורי???

לא ציפיתי להוצאה כזאת...

יש אפשרויות אחרות? אולי אתר של חלפים בזול... אפילו מחו"ל אני אנסה, בEBAY לא מצאתי זול

יש למישהו רעיון גאוני איך להוזיל לי את העלות??

מאמין שאוכל להרכיב לבד

 

תודה רבה רבה לעוזרים!!

פורסם

630 ש"ח לשני פנסים זה בכלל לא המון, אפילו די זול.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

630 ש"ח לפנס זה זול, אפילו דיי מציאה הייתי אומר.

כהחלפנו לאחותי בפונטו שלהם פנס אחד (2001) הוא עלה מעל 400 ש"ח למיטב זכרוני.

×
×
  • תוכן חדש...