Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני חדש באתר, לא מכיר כל כך רכבים פרטיים עדכניים, עד עכשיו היו לי בעיקר רכבים משנות ה80.

 

הדרישות שלי לפי הסדר הן:

1) אמינות, פשטות טיפול ( עושה הרבה דברים בעצמי )

2) צריכת דלק משולבת לפחות 1:13

3) מרחב פנימי רב, אולי כמו סטיישן,

כיסאות אחוריים נשכבים בצורה טובה ועדיף שגם כסא הנוסע הקדמי יירד כמה שיותר למטה.

4) מחיר 40,000-20,000

5) ABS, כריות אוויר

6) מעדיף מאוד גיר ידני, מוכן לאוטומטי. לא רוצה רובוטי או משהו מסובך שעולה המון לתקן.

7) מעדיף בנזין, אבל לא קריטי אם הדיזל זול ופשוט לתקן

8) מעדיף 5 דלתות

 

דברים שלא מעניינים אותי כל כך:

* האצה * מהירות * מראה * מותג * שכלולים * גאג'טים * יוקרה

 

 

תודה רבה

פורסם

אני חושב שרכב בתצורה סטיישין יתאים לצרכים שלך. בתקציב שלך אפשר למצוא למשל אוקטביה סטיישין, פאביה סטיישין.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אני חושב שרכב בתצורה סטיישין יתאים לצרכים שלך. בתקציב שלך אפשר למצוא למשל אוקטביה סטיישין, פאביה סטיישין.

 

איזה שילובים יש? (גיר + מנוע )

איזה שנתונים מומלצים?

פורסם

לגבי שילובים, אני הייתי הולך על אוקטביה/פאביה דיזל 1.9 עם גיר ידני, אפשר למצוא במצב טוב עם קצת מאמץ.

יש גם אוקטביה בנזין אבל אוטומטית מנועי 1.6/2.0.

ליאנה לא מכיר אישית אם כי העיצוב שלה לא ממש לטעמי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

למצוא סקודה דיזל סטישן בתקציב הזה עם קילומטראג' נורמלי ובמצב סביר זו משימה בלתי אפשרית לפי דעתי.

דווקא הליאנה לומרות שהיא באה רק באוטומטי והיא לא ממש סטישן אלה יותר הטצ'בק ארוך יכולה לענות טוב מאוד על הדרישות שלך.

רכב בסיסי שלא מצטיין בכלום אבל עושה הכל סביר ,אמין ויחסית זול זה אומר שנתון מתקדם יחסית.אה כן הוא די מכוער אבל זה עניין של טעם.

1 ל13 יהיה קשה להגיע עם רכב בנזין אוטומטי. ורכבים ידניים שהם יחסית גדולים כמעט ואין בארץ

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

חפש פביה סטיישן 1.4 ידנית (אין סיבה להעדיף דיזל, שיהיה קשה למצוא אקזמפלר שמור)

תעשה את העבודה מצויין.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
למצוא סקודה דיזל סטישן בתקציב הזה עם קילומטראג' נורמלי ובמצב סביר זו משימה בלתי אפשרית לפי דעתי.

חצי מיליון לשקודה דיזל שמורה זה קילומטרז' מאוד סביר אם טופלה כראוי. יחד עם זאת יש למצוא פאביה כזאת שנת 2008 עם 135Kק"מ שלא הייתה מונית. ראיתי ביד 2 יד ראשונה פרטית עם 220Kק"מ. לא חסר. איך אומרים? עם קצת רצון וקצת יכולת...:wink: אין בעייה למצוא רכב שמור ומדוגם.

יש 36 פאביות דיזל, אני בטוח שאפשר למצוא אחת שמורה עם רוצים. פאביה דיזל 1.9 ללא טורבו למשל עושה קרוב ל1 ל20.

יש 211 אוקטביות דיזל גם לא בעייה למצוא אחת שמורה (תא מטען ענק, אני חושב גם לא סטיישין תתאים).

 

אישית לא רואה גם מניעה מלקנות מונית לשעבר אם הרכב שמור ומטופל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...