Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוויפט ישנה או יונדאי I20 ב-60K?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבטת בין סוויפט ישנה (2008) עם קילומטרז נמוך (כ-40,000) מפרטי

לבין יונדאי I20 שנתון 2009 או 2010 גם עם קילומטרז נמוך (סביבות ה-50) מפרטי

 

התקציב שלי כבר מתוח, המחיר הוא דיי קרוב, ואני לא בטוחה מה ישרת אותי טוב יותר.

העדיפות היא לרכב אמין, חסכוני יחסית בדלק ובטיחותי.

פורסם

מבחינת בטיחות ליונדאי יש יתרון, הסוויפט קיבלה בקרת יציבות רק ב-2010 וזכתה ל-4 כוכבים במבחן הריסוק, היונדאי הגיעה בכל הדגמים עם איבזור בטיחותי מלא וזכתה ל-5 כוכבים.

פורסם

בתור אחד שמחזיק את שני הרכבים הללו אני יכול להגיד לך כך:

  • ה I20 גדולה יותר ותא מטען גדול משמעותית מהסוויפט אם זה חשוב לך.
  • צריכת הדלק של הסוויפט היא סביב 1:12(כולל פקקים יום יום), יונדאי סביב 1:14/15(גיר ידני).
  • ה- I20 יותר בטיחותית כמו שכתבו לפניי.
  • אמינות מעולה לשתי הרכבים+זולות לאחזקה(יחסית).

אם יש עוד שאלות אשמח לענות.

 

פורסם
בתור אחד שמחזיק את שני הרכבים הללו אני יכול להגיד לך כך:
  • ה I20 גדולה יותר ותא מטען גדול משמעותית מהסוויפט אם זה חשוב לך.
  • צריכת הדלק של הסוויפט היא סביב 1:12(כולל פקקים יום יום), יונדאי סביב 1:14/15(גיר ידני).
  • ה- I20 יותר בטיחותית כמו שכתבו לפניי.
  • אמינות מעולה לשתי הרכבים+זולות לאחזקה(יחסית).

אם יש עוד שאלות אשמח לענות.

 

מצטער לגנוב חלק מהפוקוס של פותח השרשור אך גם אני נמצא בבעיה הזו,

שורה תחתונה.. עדיף I20?

פורסם

נסיעה עירונית ובסופי שבוע וחגים נסיעה בין עירונית לטיולים וכד'..

צריכת דלק ומטען גדול יעשו את העבודה,כל השאר זה בונוס :)

×
×
  • תוכן חדש...