Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

אז ככה, בסוף קניתי פולקסווגן פאסאט ,

שנת 98 , 1800 , בנזין .

למי שמכיר את האוטו ,(הדגם המפואר) ,

כשמורידים את המגן שמש , יש מראה .

כשמוזיזים את הכיסוי, האור אמור להידלק .

והכל היה תקין, עד היום!

 

היום בבוקר, אני נכנס לאוטו ,

פותח את המגן שמש , ומשום מה זה לא נדלק.

עכשיו ככה, יש מצב שזה מנורה שרופה ,

אבל השאלה שלי היא, איך פותחים את הבית מנורה,

כדי לבדוק אם המנורה שרופה, ובמידה וכן , להחליף!

(אני יעלה תמונה כשאני יבוא לבית , מהמחשב,

כי אי אפשר להעלות מאייפון ;))

 

תודה רבה רבה !!!

:-)

:-D

גם לכם קרה שנתקעתם בלי דלק ? :roll::?

פורסם

תודה לכם :)

אני ינסה לבדוק אם המנורה נשרפה,

אם לא , כנראה שזה החיישן שבתוך המגן ,

אם זה החיישן שבתוך המגן מה עושים במצב כזה?

תודה :)

גם לכם קרה שנתקעתם בלי דלק ? :roll::?

פורסם

אפשר לחפש בפירוקיה במידה וזה החיישן, שלך אומנם ידנית אבל החלק הזה לפי ידיעתי הוא לא שונה מהדגם האוטומט שיותר נפוץ.

תתחיל עם להחליף מנורה ותמשיך משם אם יש צורך.

 

רק דבר אחד יש לי להגיד לך - תפסיק להשתמש בכול כך הרבה סמיילים!! כבר כואב/מציק בעיניים.

נבין אותך ונעזור לך בכיף ובחיוך גם אם לא תשים 70 כאלה :-D :-D :lol: :lol: :lol::-) :-) :wink: :wink: בכול הודעה! ואחרי כול מילה

פורסם

אז ככה , היום בדקתי את המנורה ,

(לפי מה שאני יודע , זה שאם החוט ברזל

שבמנורה קרוע, המנורה שרופה. )

ואצלי החוט שבמנורה היה שלם ,

והבעיה עדיין קיימת.

אז מה אתם אומרים זה קשור ?!

או שבכל זאת להחליף את המנורה ולבדוק ?

וכמה עולה כזה חלק בפירוקיה?

תודה

אלי :-)

גם לכם קרה שנתקעתם בלי דלק ? :roll::?

פורסם

אם חוט הלהט שלם אזי המנורה תקינה. אם אתה לא בטוח נסה להחליף בין המנורה של צד הנוסע לבין צד הנהג.

 

הבעיה אצלך כנראה במיקרוסווי'ץ שהינו חלק אינטגרלי מסך השמש או החיווט החשמלי נקרע באיזור הציר של סך השמש.

 

במקרה שהחיווט נקרע ניתן לתקן את החיווט על-ידי הלחמה או בעזרת נעלי כבל ולוחץ סופיות.

 

אם הבעיה במיקרוסווי'ץ עלייך להחליף את כול סך השמש בעלות של כמה מאות שקלים לאחד חדש.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...