Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים אני די הבנתי שבכל הקשור למחיר הנמוך ביותר ולצריכת דלק מעולה שני הדגמים שללו מתאימים וזה מה שאני מחפש בעיקר ברכב! עכשיו רק תעזרו לי בבקשה להחליט מה אני עושה????

לקחת רכב שקיים בשוק (c1) והוא עומד בציפיות של צריכת הדלק והמחיר או לקחת אחד שעדין לא נבחן ואין לי מושג מה תהיה צריכת הדלק שלו ולעומת זאת יש לו שם מצויין (סקודה) מה שמעיד על הסחירות שלו לאחר מכן... מה גם שהוא מגיע עם מערכות מתקדמות-סיטי סייף ועוד אחת שמונעת דרדור בזינוק בעלייה (חשוב לחברה שלי..)

בקיצור אני מבולבל תעזרו לי בבבקשההההה

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קודם כל - רצוי שתרגע.

 

שנית, האם נהגתם בשני הרכבים?

 

בסנטיאגו אני אסע עוד כמה ימים אבל בסיטרואן זה בעיה... כי אין באילת מרכז שירות שלהם מה שאומר שאני חייב לנסוע לבאר שבע רק כדי להבין במה מדובר.... אני מנסה להבין לפני שאני נוסע עד כמה זה כדאי בכלל..

פורסם

קודם כל צריך לקחת בחשבון שהC1 ואחיותיה הושקו ב2007 ומאז לא שונו משמעותית, הסקודה היא מודרנית יותר והושקה בסוף 2011.

לגבי הסקודה, אני לא יודע למתי אתה צריך את הרכב אבל... לפני מרץ לא תוכל לקבל אותה עם City Safe אז למעשה ניתן להזמין היום אבל לקבל עוד המון זמן. לעומת זאת אם אתה מוכן להתפשר ויכול לסוע בכיסא נהג בישיבה נמוכה ללא אפשרות כיוון, הסיאט מיי שזה למעשה אותו הרכב כן מוצעת עם המערכת הזו כבר היום.

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם
קודם כל צריך לקחת בחשבון שהC1 ואחיותיה הושקו ב2007 ומאז לא שונו משמעותית, הסקודה היא מודרנית יותר והושקה בסוף 2011.

לגבי הסקודה, אני לא יודע למתי אתה צריך את הרכב אבל... לפני מרץ לא תוכל לקבל אותה עם City Safe אז למעשה ניתן להזמין היום אבל לקבל עוד המון זמן. לעומת זאת אם אתה מוכן להתפשר ויכול לסוע בכיסא נהג בישיבה נמוכה ללא אפשרות כיוון, הסיאט מיי שזה למעשה אותו הרכב כן מוצעת עם המערכת הזו כבר היום.

 

לגבי הסיאט זה לא רלוונטי כי לפי מה שהבנתי בהשוואה לסיטיגו הסיטיגו עולה עליה מבחינת השם והאמינות (מה שיבוא לידי ביטוי מאוחר יותר בסחירות) מה גם שזה מעיד על איכות הרכב.. תקנו אותי אם אני טועה..

 

לגבי האיי גו וה 107 הם סתם יותר יקרות ולא מניבות ערך מוסף כלשהוא.. אז חבל על הכסף גם אם זה כמה אלפים...

 

אגב נראה לכם שבתוספת תשלום סימלית ניתן יהיה להזמין את הדגם 60 כס רק בגימור היוקרתי??

פורסם

לגבי אמינות זה אותו. רכב,היום לסיאט אין תדמית בעייתית.

לדעתי סיאט מחיר מאוד משתלמת היא גם צריכה להיות חזקה יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם אין באילת מרכז שירות של סיטרואן, גם הטיפולים צריך לעשות בב"ש? :roll:

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לגבי הסיאט זה לא רלוונטי כי לפי מה שהבנתי בהשוואה לסיטיגו הסיטיגו עולה עליה מבחינת השם והאמינות (מה שיבוא לידי ביטוי מאוחר יותר בסחירות) מה גם שזה מעיד על איכות הרכב.. תקנו אותי אם אני טועה..

 

לגבי האיי גו וה 107 הם סתם יותר יקרות ולא מניבות ערך מוסף כלשהוא.. אז חבל על הכסף גם אם זה כמה אלפים...

 

אגב נראה לכם שבתוספת תשלום סימלית ניתן יהיה להזמין את הדגם 60 כס רק בגימור היוקרתי??

 

הפעם ובניגוד להבדלים בין פאביה / פולו / איביזה, כאן באמת מדובר באותו הרכב. ההבדל יכול להיות באיכות המוסך (אם הרכב יטופל בדרך קבע במוסך שמטפל רק בסיאט ולא בסקודה) וזה יכול להיות לא משמעותי במיוחד.

העניין הרלוונטי כאן הוא רק האבזור (בעיקר לטעמי עניין הכיסא שלא מתכוון לגובה) והמחיר.

לא מייבאים את דגם ה60 בסקודה (כי אין בסיאט) ברמת אבזור גבוהה יותר אבל מלבד מראות החשמל וציפוי העור להגה / הילוכים / בלם יד. תמיד ניתן להשחיר חלונות + לקנות ג'נטים מגנזיום ולהחליף לצמיגי "15 בארץ.

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם
לא מייבאים את דגם ה60 בסקודה (כי אין בסיאט) ברמת אבזור גבוהה יותר אבל מלבד מראות החשמל וציפוי העור להגה / הילוכים / בלם יד. תמיד ניתן להשחיר חלונות + לקנות ג'נטים מגנזיום ולהחליף לצמיגי "15 בארץ.

 

יותר אכפת לי מה ריפוד והדש במורד מאשר ציפוי להגה וכו...

פורסם
בתור אחד שעשה נסיעת מבחן על שתי המכוניות, הסיטיגו הרבה יותר מהנה לנהיגה.

 

עכשיו גיליתי בעיה חדשה.. מחיר הביטוח של הסקודה יקר יותר... זה פשוט לא נגמר! :-(

אגב אני הולך היום ליבואן אז אם יש טיפים והמלצות לגבי מיקוח עם היבואן אני יותר מאשמח!!

פורסם

אגב מישהו יכול להגיד לי עד כמה שווה או לא לבדוק את הפוביה הידנית? צריכת דלק מחיר נוחות אבזור.... יכול להיות שבעבור 5000 נוספים יהיה שווה לקחת אותה??

פורסם

אגב מישהו יכול להגיד לי עד כמה שווה או לא לבדוק את הפוביה הידנית? צריכת דלק מחיר נוחות אבזור.... יכול להיות שבעבור 5000 נוספים יהיה שווה לקחת אותה??

פורסם

הטויוטה אייגו מוצעת השבוע ב-5000 ש"ח הנחה - אז אולי היא רלוונטית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...