Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חסכונית רק על הנייר.

מדיווחים בשטח, שתי המכוניות הללו יותר חסכוניות ממנה, בפער מורגש.

 

אם אני לא טועה, הדיווחים מהשטח על הצריכה האמיתית של הפיקנטו מתייחסים לאוטומטית שהיא אכן לא מאוד חסכונית באופן יחסי.

תקן אותי אם אני טועה.

פורסם

אם לא קיים מוסך של סיטרואן באילת אני בכלל לא רואה איך היא באה בחשבון. זה לא הגיוני לנסוע עד באר שבע לטיפולים או לתקלות שעלולות לצוץ בתקופת האחריות.

המחירים של שלושתן דומים עד זהים, לא מבין למה ננעלת דווקא על ה C1. ואם כבר, סביר להניח שבעוד X שנים דווקא הטויוטה תשמור יותר על ערכה בגלל הסטיגמות הישראליות, ככה שגם אם היום היא עולה קצת יותר עם הזמן זה יתקזז.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אגב מישהו יכול להגיד לי עד כמה שווה או לא לבדוק את הפוביה הידנית? צריכת דלק מחיר נוחות אבזור.... יכול להיות שבעבור 5000 נוספים יהיה שווה לקחת אותה??

 

הפביה הידנית יכולה להיות יותר נוחה ויותר "אוטו" אבל עם עסקינן בחסכונות... היא תגיע ל1:15 כשרוב הנסיעות בינעירוניות עם מנוע 1.4. אבל היא ידנית... ולא אוט'

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם
הפיקנטי הידנית לא חסכונית כלל לפי דיווחים שלאנשים ולפי מבחני דרך שנעשו לה..

מנסיון של 18000 ק"מ (עשרה חודשים) בנסיעה רגועה65% בין עירוני חצי מהזמן עם מזגן ממוצע של 1\18 +\-

פורסם
אגב מישהו יכול להגיד לי עד כמה שווה או לא לבדוק את הפוביה הידנית? צריכת דלק מחיר נוחות אבזור.... יכול להיות שבעבור 5000 נוספים יהיה שווה לקחת אותה??

 

לא מבין מה אנשים מסתכלים על המלונות כמו 107 ודומיה, וכל הסופר מיני הללו? פשוט לא מבין!

 

בשביל עוד כמה אלפים, אתה מקבל פאביה 1.4L.

זה רכב הרבה יותר נורמאלי, הרבה יותר מרווח, והרבה יותר נוח.

 

ביולי האחרון קנינו את הפאביה שלנו, אבא שלי בעיקר נוהג עליה, והוא פשוט מרוצה ממנה, גם מהמחיר ובעיקר מהרכב.

(הוא ואני 1.93 מטר, ועברנו מפיג'ו 406, לפאביה ידנית, ואנחנו מרוצים מאוד, שתבין את המצב).

וחשבנו ברצינות להחליף את הקוואליר שלי גם בפאביה חדשה, אבל זה לא משתלם כלכלית לשנה שנתיים הקרובות. (גם נהג חדש וגם מתגייס עוד שנה וקצת).

 

אני אומר לך, תשקיע עוד כמה אלפים ותקבל הנאה ותמורה הרבה יותר טובים לכסף!

 

ואם כבד עליך הפאביה, אתה יכול לרדת קצת באיכות ולקנות איביזה. (אפילו יד 2 שהיא שנתיים\שלוש על הכביש).

 

 

ובינינו, גם מנוע 1.4L לא יעלה לך בקלות את העליות של אילת עם מזגן. (ולדעתי המנוע בפאביה מספק מאוד! ציפיתי לחלש יותר).

אז מנוע 1L שבקושי סוחב את עצמו?

פורסם

הפאביה היא יותר אוטו בעבור סכום דומה (אבל עדיין גבוה יותר)

יותר גדולה כבדה ובעלת נפח מנוע גדול יותר

כבעליה של פאביה כזו בדיוק אני יכול לומר לך שזה רכב מציין וה צריכת דלק שאליה הגעתי הינה כ1-14 בעיקר בנהיגה עירונית ופעם בשבוע מחוץ.

קח בחשבון שזהו דגם ותיק ואמין - החיסרון הוא שהוא פחות מודרני וכנראה יוחלף בקרוב בדור חדיש יותר.

 

מצד שני הסיטיגו מודרנית יותר ומבחינת תחזוקה תעלה גם פחות

והיא פחות אוטו, פחות פח ופחות מנוע. יחד עם זאת פערי הטכנולוגיה ישפרו את הנתונים היבשים.

 

שורה תחתונה,

סיבוב של 20 דקות בכל רכב יענה לך על הרבה שאלות ובעיקר על שאלת הכימיה.

אם הרכב פשוט לא יהיה לטעמך, יהיה לך הרבה פחות כיף לקנות אותו.

 

לדעתי גורם חשוב לא פחות ממאה שקלים יותר או פחות כל חודש (אבל זו רק דעתי האישית)

 

בהצלחה,

טל

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם
אני במקומך לא הייתי לוקח אף אחת מהשתיים כי אין פתח איוורור מרכזי. אתה אילתי ואתה כנראה תמות מחום. לידיעתך.

 

יצא לך להיות באילת עם C1/107/ אייגו? או לחלופין עם MII או סיטיגו?אני בן אדם שממש סובל מחום.לי יצא להיות בקיץ האחרון באילת עם ה 107 שלי. כמו בכל רכב אחר (שיצא לי להיות איתו שם) מפעילים מזגן על דרגה הכי גבוהה ותוך כמה דקות חלל הרכב (הקטן) מתקרר והופך להיות קריר ונעים. לאחר מכן אפשר להוריד את המזגן בדרגה או 2.אסף

פורסם
יצא לך להיות באילת עם C1/107/ אייגו? או לחלופין עם MII או סיטיגו?אני בן אדם שממש סובל מחום.לי יצא להיות בקיץ האחרון באילת עם ה 107 שלי. כמו בכל רכב אחר (שיצא לי להיות איתו שם) מפעילים מזגן על דרגה הכי גבוהה ותוך כמה דקות חלל הרכב (הקטן) מתקרר והופך להיות קריר ונעים. לאחר מכן אפשר להוריד את המזגן בדרגה או 2.אסף

 

מסכים עם AssafO וזאת לאחר שביצעתי נסיעת מבחן בסיטיגו. אומנם אין פתח מיזוג מרכזי ניתן לכיוון אבל יש פתח באמצע שזורק אוויר לכל חלל הרכב ובזכות זאת הרכב מתקרר במהירות גם בעוצמה נמוכה יחסית. לא הרגשתי שום בעיה עם המזגן בזמן נסיעת המבחן.

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם

מישהו יודע כמה אמור לעלות ביטוח מקיף לסיטיגו / mii דגם ידני 75 כ"ס?

 

ניסיתי לברר בכמה חברות ביטוח וכולם דרשו מחיר סביב 3000 שקלים, זה ממש יקר לטעמי.

מעבר לזה לרובם היו גם דרישות להתקנת מיגונים יקרים, כמו כספת למחשב של הרכב וקודן, חלק דרשו את שניהם.

 

לעומת זאת לרכב כמו קיה פיקנטו הבנתי שאין דרישה למיגון בכלל או מקסימום לקודן שנראה שאפשר לקבל עם הרכב מהיבואן. את הפיקנטו הבנתי שאפשר לבטח ביטוח מקיף בסכום של 2000 שקלים ואפילו פחות מזה אם לוחצים.

 

כל החברות טענו שרכבים של צ'מפיון הם "רכבים גניבים" ובגלל זה יש את דרישות המיגון והמחירים הגבוהים.

זה נשמע קצת הזוי כי סה"כ המחיר דומה מאוד לזה של הפיקנטו, שניהם באותו סגמנט.

 

דרך אגב האם מיגון כספת יכול להזיק לרכב, לחמם/לשרוף את המחשב של הרכב ו/או להוסיף משקל רב לרכב?

לפחות מהבחינה הזאת הפיקנטו עדיפה בוודאות.


×
×
  • תוכן חדש...