Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרתי..:shock:

לא היה זמן לאיש IT שלי בעבודה אז אני אנסה שוב לבד.

יש לי כונן דיסקים של מחשב נייח ,כיצד ניתן לחבר אותו ללפטופ על מנת להעלות את מערכת ההפעלה ממנו ולהמשיך לנסות לתקן כפי שהצעתם ממקודם?

תודה.

פורסם

לפני שאתה מנסה לתקן את מערכת ההפעלה

תבדוק שב BIOS מוגדר לך ה SATA בתור Legacy או ATA ( תלוי בסוג ה BIOS )

 

בשביל להיכנס להגדרות של ה BIOS תלחץ על F2 או F12 מיד אחרי שאתה מדליק את המחשב ( לפני העליה של windows)

 

 

אם SATA מוגדר בטעות ל raid או AHCI אז אתה יכול לקבל את אותו מסך כחול ב XP.

פורסם
חזרתי..:shock:

לא היה זמן לאיש IT שלי בעבודה אז אני אנסה שוב לבד.

יש לי כונן דיסקים של מחשב נייח ,כיצד ניתן לחבר אותו ללפטופ על מנת להעלות את מערכת ההפעלה ממנו ולהמשיך לנסות לתקן כפי שהצעתם ממקודם?

תודה.

 

תודה על העצה.

מישהו יכול להשיב לשאלה ששאלתי למעלה?

פורסם
הפעל את המחשב עם דיסק של חלונות XP בכונן התקליטורים.

עשה ממנו BOOT,

כשיעלה מסך התקנת החלונות יהיה לך אפשרות לבחור "Repair your system using system repait console" תבחר את האפשרות הזו - מקש R.

חכה שתגיע לשורת פקודה "דוסית".

הקש את הפקודה הבאה מכונן C, או כונן אחר בו מותקנת מערכת ההפעלה שלך בנייד:

CHKDSK /R

המתן שתסתיים הפעולה והמחשב יעלה.

 

עדכון חשוב!

הצלחתי (בעזרת איומים וכמה מכות טובות) לגרום לכונן לזהות את הדיסק התקנה , הגעתי למצב שאני לוחץ על R ואז המחשב הודיע לי שהוא לא מזהה הארדיסק, הוצאתי את ההארדיסק,ניקיתי מגעים,החזרתי,ניסיתי שוב ושוב אותה הודעה.

אני מבין נכון שההארדיסק נהרס וזאת הסיבה לכל הבעיה שנוצרה?? :-(

פורסם

חבל שאתה לא עושה מה שאמרתי לך קודם

 

אם ה SATA שלך מוגדר בביוס למשל במצב Raid אז ה XP לא יזהה את הדיסק הוא צריך שתיטען לו דרייבר בהתקנה ע"י לחיצה על F6

 

לפני שאתה מחליף דיסק תעשה את מה שאמרתי לך בהודעה הקודמת

 

תאמין לי רוב הסיכויים שזה יעזור לך.

פורסם

ronenu, מדובר עלךמחשב נייד, כמה אפשרויות אתה חושב כבר שיש לו בביוס?

 

אם הכונן לא מזוהה אז אתה בבעיה, מילא נסה להכנס לביוס ולשחזר להגדרות יצרן אבל רוב הסיכויים שאם הכונן כלל לא מזוהה כעת אז ישנה בעיה חמורה יותר.

אם כעת הכונן לא מזוהה אתה לא אמור לקבל מסך כחול, אלא פשוט הודעת no boot device או משהו בסגנון.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
חבל שאתה לא עושה מה שאמרתי לך קודם

 

אם ה SATA שלך מוגדר בביוס למשל במצב Raid אז ה XP לא יזהה את הדיסק הוא צריך שתיטען לו דרייבר בהתקנה ע"י לחיצה על F6

 

לפני שאתה מחליף דיסק תעשה את מה שאמרתי לך בהודעה הקודמת

 

תאמין לי רוב הסיכויים שזה יעזור לך.

 

דווקא מסתבר שיש משהו בדבריו של הבחור,שיניתי את ההגדרה של הSATA לCOMPABILITY או משהו כזה ואז באמת ההארדיסק זוהה וכעת אני עושה מה שהמלצת לי לי וזה בערך על 60% RECOVERY כרגע ,אני מקווה שכשהוא יסיים, הוינדוס יעלה כפי שאמרת.

תחזיקו לי אצבעות.

:-D

פורסם

Exit...

 

נסה להפעיל מחדש וראה אם עולה המחשב.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

הכל עובד..:-D

עשיתי גיבוי למה שהייתי צריך ומחר אנסה לעשות פירמוט והתקנה של וינדוס 7.

תודה לשניכם( TheWolf(ארז לא?) ו-ronenu)על העזרה הענקית,מדהים שאהבל כמוני הצליח בעזרת הדרכה נכונה לעשות את זה.

המון המון תודה.

לילה טוב.

פורסם

בוקר טוב.

אל תלכלך... אם בודקים נטו זמן תיקון, בפועל זה לא יותר מכמה שעות.

בכל מקרה למדתי משהו .

שוב תודה רבה.

שבת שלום.

×
×
  • תוכן חדש...