Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב 7 מקומות במחיר של עד 40000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה שתצטרך להגמיש את הדרישות שלך (שנת יצור), או לחילופין למתוח את התקציב. ב-40K, אינני סבור שתמצא מכונית עם 7 מושבים משנת 2005.

פורסם

הבעיה היא לא השנה או התקציב, אלא הדרישה שיהיה אוטומטי עם מנוע גדול ומיושן שיהיה גם חסכוני בדלק.

חפש סאנגיונג רודיאוס 2005, מיניוואן מגודל עם מנוע 2.7 דיזל (מנוע וגיר מרצדס) שיכול לתת 10 ק"מ לליטר (בנסיעה רגועה ובלי הרבה פקקים)

וסביר להניח שתוכל להוריד מהמחירון, שעפ"י יד 2 הוא 51 אלף.

 

אופציה נוספת, קטנה בהרבה אבל גם יותר חסכונית בדלק (ולא בטיפולים) היא פולקס' טוראן 2006 עם מנוע בנזין 2000 סמ"ק ותיבת DSG

במחיר מחירון כנ"ל, ותתפלל שלא תצטרך להחליף את תיבת ה-DSG (או את המחשב שלה) בכ-15 אלף ש"ח...

 

עריכה: רנו גראנד סניק קיים משנת 2005 עם מנוע בנזין 2000 סמ"ק מיושן והמחירון שלו הוא רק 35.8 אלף.

2 המושבים מאחור הם כמובן רק לילדים קטנים והמנוע די חלש (136 כ"ס כשהיה חדש) אבל אפשר לקבל 10 ק"מ לליטר.

פורסם

פיג'ו 307SW מאוד נפוצה בשנים המדוברות ותוכל גם למצוא דגם חדש יותר מ-2005.

 

ב-2004 ה-307 עברה מתיחת פנים משמעותית והדגמים מ-2004 ומעלה חפים ממחלות ילדות.

 

בתור בעלים לשעבר של גרנד סניק, הגרנד סניק מ-2005 הגם שהיא הרבה יותר מרווחת, היא אינה חפה ממחלות ותקלות יקרות מאד לתיקון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
פיג'ו 307SW מאוד נפוצה בשנים המדוברות ותוכל גם למצוא דגם חדש יותר מ-2005.

 

ב-2004 ה-307 עברה מתיחת פנים משמעותית והדגמים מ-2004 ומעלה חפים ממחלות ילדות.

 

בתור בעלים לשעבר של גרנד סניק, הגרנד סניק מ-2005 הגם שהיא הרבה יותר מרווחת, היא אינה חפה ממחלות ותקלות יקרות מאד לתיקון.

 

בפיג'ו 2 המושבים לילדים הם במקום בגאז', והשאלה היא עד כמה זה קריטי עבורו ואם הוא יוכל להסתדר עם גגון.

ברור שהאחזקה של הפ'גו תהיה זולה באופן משמעותי בהשוואה לאלטרנטיבות, אז כדאי לו להסתפק במועט...

פורסם

הבגאז׳ פחות קריטי כי לנסיעות משפחתיות יש לי צ׳ימיגג.

כרגע לפי מה שאני רואה האפשרויות שלי הם רנו גרנד סניק או פיג׳ו 307SW.

מה עדיף מביניהם מבחינת עלויות החזקה, צריכת דלק (80% מהנסיעות שלי הן בינעירוניות) וביצועי מנוע בהנחה ששניהם עם מנוע 2 ליטר.

האם הסטיגמה שיש לרכבים הללו מוצדקת?

פורסם

הסטימה של ה-307 מ-2004 ואילך לא כל כך מוצדקת - משנת דגם זאת שודרגו הגיר ומערכת החשמל, ורוב התקלות האופייניות נעלמו.

 

לי היה גרנד סניק 2007 במשך ארבע שנים - שלוש שנים ו-90000 ק"מ הוא היה מצויין - בחצי שנה האחרונה שהוא היה אצלי ראיתי אותו על הגרר ארבע(!) פעמים והשארתי כ-15000 ש"ח במוסך.

 

לדוד שלי יש סניק רגילה 2005 עם בעיות חשמל שלא נגמרות.

 

אני גר בשכונה בה רבות המשפחות מרובות הילדים. לכמה מהן יש 307SW ולמעט אחת מדגם 2003 שנאלצה לעבור שיפוץ גיר, לא נצפו בעיות מיוחדות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

האם כל צרפתייה היא שרלילה או שנשארו עוד כמה ששמרו על תומתן ?

לבן דוד שלי הייתה סניק 2001 עם הרבה בעיות חשמל ורומן ארוך עם המוסך ואח"כ סניק 2004 שהייתה בסדר גמור והייתה אותו 4 שנים - לא נאמנה 100% רק עם 2-3 סטוצים במוסך שלא היו נוראיים בכלל.

 

לגבי הפיג'ו אין לי ניסיון אבל הסניק שבה גם נהגתי הייתה סופר נוחה (לא גרנד), מאובזרת ועם תא מטען מצויין

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אם היה לו אותה ארבע שנים משמע שהיא היתה חדשה או כמעט חדשה.

 

במקרה שלו אנחנו מדברים על רכב בן שמונה...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הוויאג'ר רכב מדהים אך לא עונה על הקריטריון של "צריכת דלק שפויה"

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הוויאג'ר רכב מדהים אך לא עונה על הקריטריון של "צריכת דלק שפויה"

 

בשקלול חודשי מדובר על תוספת תקציב דלק של 200 ש"ח בלבד.

שווה את זה :lol:8)

מה גם שהרכב מאוד מאוד אמין ויש חיסכון נגדי בעלויות התיקונים.

פורסם

מה גם שהרכב מאוד מאוד אמין ויש חיסכון נגדי בעלויות התיקונים.

 

שלושה חברים שהיה להם במן זה או אחר וויאג'ר משומש עם ק"מ מ130K וצפונה התלוננו מאוד (אבל דגש על מאוד) על אחזקה יקרה

טיפולים וחלקים יקרים, ונפתרו מהרכב תוך זמן יחסית קצר.

פורסם

חוסר האמינות של הוויאג'ר נובע בעיקר בגלל העובדה שהמוסכים בארץ לא ממש יודעים איך לטפל בו.

 

לאחותי וגיסי היה וויאג'ר ויום אחד מחשב המנוע התחיל השתגע ולתת חיווייים לתקלות שונות ומשונות.

 

לאחר שהוחלפו חלקים ב-5000 ש"ח ללא הועיל - הונחה הבעיה על שולחני.

 

טיול קטן לאיל נוימן מהמעבדה לרכב וכמה שעות חפירה הניבו צינורית ואקום סדוקה.

 

400 ש"ח והמנוע חזר לעבוד כמו שעון שוויצרי.

 

(גם אחותי נפטרה מהוויאג'ר אחרי זמן לא ארוך במחיר ז**ת למגינת ליבי)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...