Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Alpine MRP-F200 vs Rockford P400.4 מה עדיף מבין השניים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי את שני המגברים הללו ואני מתכוון לבנות מערכת "חדשה", יש לציין שהרוקפורד P400.4 הוא מדגמי 2003 בערך

ניראה כך:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=36755

 

והאלפיין מדגם חדש יותר בערך 2008\9.

 

הם יחוברו קדימה לקומפוננט של אלפיין לא זוכר את הדגם אך הם די חדשים ומספקים 75RMS.

ישנו סאב בגודל בינוני של סרווין וגה וכן רדיו דיסק של אלפיין דגם CDE103BT.

 

רמקולים אחוריים ארכוש בהמשך. זהו גם זמן טוב לבקש המלצה לרמקולים בסביבות המחיר 400~600 שקלים.

 

תודה מראש!

פורסם

האלפיין חלש משמעותית מהרוקפורד ,אבל בנוגע לאיכות הייתי בודק

אם שניהם ברשותך לא הייתי מהסס ובודק את שניהם בנוסף מומלץ

גם להתקין את שניהם ,כך יהיו לך ערוצי הגברה לכול הרמקולים.

פורסם

בידיוק הוצאת לי את הדברים מהפה.

אני בהחלט חושב שעדיף לך להרכיב את שניהם, אלא אם אתה מתכוון למכור אחד ולנסות לכסות את ההוצאות על האחוריים.

AMP: JBL GTO1004

COMP: MOREL DOTECH OVATION 4

SUB: HERTZ ES200

פורסם

תודה על התגובה..

 

להתקין את שניהם זו מעט בעיה מכוון שמדובר בשני מערכות לשני רכבים.. האלפיין אינו יוכל להחזיק 4 רמקולים וסאב בצורה ראויה?

ואם לא הרוקפורד יוכל? במידה וההמלצה שלך תיהיה לחבר את שני המגברים מטעמי חובה אז ארכוש מגבר נוסף פשוט יותר בשביל

המערכת החלשה יותר, למרות שאם זה אפשרי בכלל וניתן להימנע מכך בלי להפסיד יותר מידי אז זה עדיף מבחינתי.

 

בתוך כך אילו רמקולים 6/9 תמליץ בסביבות המחיר עד 600 שקלים?

 

שוב תודה..

פורסם

אם אתה רוצה תוצאה טובה ובהשקעה מינמאלית

הייתי מציע לך לבנות שתי מערכות אחת עם הגברה ואחת ללא הגברה

ברכב בלי הגברה הייתי

מתקין רדיודיסק כול שהוא בסיסי +הקומפוננט אלפיין +6X9 טובים וזולים כמו GTO938 JBL

 

ברכב השני הייתי מתקין : רדיודיסק אלפיין +סאב סרווין ווגה +שני זוגות קומפוננטים לפי הטעם שלך.

ברכב שיש בו סאב יש עדיפות לקומפוננט מאחור ולא 6X9.

פורסם

אוקיי אז אני הולך לפי עצתך:

 

ברכב עם המערכת שכעת ללא הגברה באמת שאין צורך במשהו שיותר מבסיסי ביותר, האוטו משמש לנסיעות קצרות מאוד.

למעשה, יש רמקולים מצויינים שכבר קיימים שם והייתי שמח לקחת אותם ולקצץ עלויות, אך הוצעתם תיהיה כרוכה בלקרוע את

האוטו מאחר וזו בניה עם הסוואה של בד מודבק מעל ככה שאני מעדיף לא לגעת. אני פשוט אחבר לרדיו דיסק של JVC

שיש לי וסגרתי עיניין.

 

למערכת השניה יש כעת שני סאבים 12",של רוקפורד ושל סרווין ווגה, את המגברים

הנל" מדגם Alpine MRP-F200 ו-Rockford P400.4, וקומפוננטים קידמיים של אלפיין מדגם SPG-17CS 75RMS

שכבר מחוברים. הרדיו דיסק הקיים שיחובר הוא אלפיין דגם CDE103BT.

 

דיברת על זוג קומפוננטים גם מאחור, כל חברה לא ג'נרית כגון מורל, פוקל, JBL וכ' יעשו את העבודה אני מביו?

דגמים מומלצים יתקבלו בברכה..

בנוסף מהו ההספק המומלץ לרמקולים אחוריים למערכת בסדר גודל כזה על מנת שתנוצל בצורה טובה?

 

תודה :mm_yeah:

פורסם

הייתי הולך על עוד זוג SPG-17CS מאחור זה קומפוננט בסיסי לא רע

במחיר סביר והוא מן הסתם ישתלב הכי טוב ביחד.

הייתי מתקין עליהם את המגבר אלפיין

ועל אחד מהסאבים את המגבר רוקפורד בגישור.

פורסם

תודה למגיבים, לבסוף בעצתכם חיברתי את שני המגברים ושני הסאבים שהיו ברשותי יחד עם קומפוננט האלפיין מקדימה

ופוקל שרכשתי מאחור. את ה-HU של האלפיין החלפתי משום ורציתי מאוד DVD עם מערכת ניווט וקיבלתי

עליו זיכוי משתלם. הוא הוחלף בתמורה לקאנווד KVT526BT מאחר ולא ניתן להתקין 2DIN ברכב יחד כרטיס ותוכנת

ניווט בתוספת כסף. התוצאה מעולה והסאונד נפלא.

 

תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...