Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כשפורד יתנו להם את האור הירוק להשתמש...

 

לגבי המאזדה, היא דומה ללקסוס,

ונדמה שהמחיר שלה יהיה מעל המתחרות שלה בקטגוריה,

 

 

אותי יותר מעניין הטנדר של מאזדה שלא הגיע ארצה:

 

Mazda+BT+50+a.jpg

 

לדעתי האישית העיצוב נשי מאוד , ה B2500 היה הטנדר עם המראה הכי יפה שלהם , ויש גם את ה B4000 עם 4.4 לארה''בL V6

HYUNDAI - Always there for you .

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ה-6 החדשה פשוט רכב יפייפה! בטח במציאות הוא עוד יותר יפה!

ממש שיחקו אותה עם העיצוב :mm_yeah:

יש גם התקדמות יפה מבחינת ביצועים, סחתיין!

אולי תהיה גם גרסת MPS בעתיד, מי יודע..... 8)

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לדעתי האישית העיצוב נשי מאוד , ה B2500 היה הטנדר עם המראה הכי יפה שלהם , ויש גם את ה B4000 עם 4.4 לארה''בL V6

 

הB2500 היה משעמם עד דמעות, מעוצב כמו טנדר על כל המשתמע מכך. זה רע כשכל המתחרים מדמים את הטנדרים שלהם לג'יפים ורכבי פנאי.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
במצב הכלכלי של היום אין הרבה שוק לרכב כזה

 

מסכים איתך, 170K בתור מחיר התחלתי נשמע שלא נראה הרבה כאלה במחוזותנו כבעבר.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם

אבל ברכב הזה רואים שיפור בטכנולוגיה, והוא הרבה יותר טוב מהדור הקודם 08'

אני מדבר על ה 2.5 ליטר.

המחיר צפוי להיות זהה אבל אתה מקבל פה רכב שמהיר ב 2 שניות מהקודם, עם עיצוב מהפנט, עם צריכת דלק נמוכה יותר בגלל כל האפשרויות והמנוע, בטיחותי יותר ועוד הרבה שככחתי.

 

 

כמות הליסינג תהיה אותה כמות, יש גם מנועים חלשים אין מה לדאוג.

 

פורסם
מסכים איתך, 170K בתור מחיר התחלתי נשמע שלא נראה הרבה כאלה במחוזותנו כבעבר.

המצב במדינה לא ברור בימים אלו-יוקר המחיה פוגע בשכבות שקנו את הרכבים האלו.

אנשים טרודים כי לא יודעים כמה כסף יצטרכו בעת זקנה או אם מחר מחרתיים יפטרו אותם מהעבודה ויצטרכו לקנות בכסף הזה אוכל במכולת.

הטייקונים(שאחד מהם יבואן של מאזדה) מתחילים להבין שהציבור התפקח וכבר לא עדר שקונה בכל מחיר בסופר,משלם חשבונות סלולר אסטרונומיים או קונה רכבים חדשים כמו שעון כל 3 שנים בכל מחיר.

במדינה שאנשים לא יודעים מתי יצליחו להגיע לדירה אם בכלל יגיעו לדירה אי פעם בזמן שיש להם ילדים קטנים שכל מוצר עולה כמו כמה שעות/ימי עבודה אנשים צריכים לשמור את הכסף שלהם קרוב קרוב לחזה ולא לבזבז על כלום חוץ מקיום בסיסי.

אין עתיד לרכבים יקרים עם מנועים גדולים.כאמור עלות הדלק במדינה מהגבוהות בעולם ביחס להכנסה.מה עם הטיפולים חלקים יקרים משמעותית לחו"ל וביטוחים?

מה שגם ההכנסה הממוצעת זה שקלול מאוד אופטימי שלוקח את שכר הבכירים הגבוה עם השכר האמיתי של העובדים הרגילים ויוצר ממוצע אבל זה כבר נושא אחר...

 

מי שישרוד את המיתון והמציאות החדשה אלה יבואנים ויצרנים שיציגו מכונית חסכונית,בטיחותית,קטנה וזולה המתאימה לשווקים שלנו.

ואם המצב ימשיך ככה אנשים יחזרו לקורקינט חשמלי/אופניים של פעם ואז למדינה באמת לא יהיה ממי לקחת!

שבוע טוב.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

חברים, אל תשכחו שהרכב מתחרה בפאסאט, אקורד, סופרב, קאמרי וכו...' כולן מתומחרות ב200K וצפונה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
חברים, אל תשכחו שהרכב מתחרה בפאסאט, אקורד, סופרב, קאמרי וכו...' כולן מתומחרות ב200K וצפונה.

 

זה נשמע כלכך הזוי שמאזדה 6 מתחרה ב אקורד ו קאמרי , כי מאזדה 6 לא אמורה להיות יריבה יותר גדולה מ טויוטה אוונסיס .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

המתחרות שלה: פאסאט, סופרב, אינסיניה, מונדיאו, אוונסיס, אקורד, 508, C5, i40 (ויש עוד כמה)

מישהו בדק את התמחור שלהן (בדגש מובהק על פאסאט ואקורד) לפני שהוא מזדעק בעקבות השערת מחיר?

 

אני מרשה לעצמי להניח כי מדרג רמות הגימור של הCX5 הוא רמז למה שיהיה ב-6. אם זה נכון, סביר להניח שהגרסה הבכירה תהיה מאובזרת בכל טוב, גרסת הביניים תהיה מעט יותר מעניינת מבחינת האבזור בהשוואה לגרסת הביניים של ה6 היוצאת ואולי אף נהגי הליסינג יצאו כאן נשכרים.

 

שיווק מוצר בדרך כלל מונחה באמצעות תכונה איכותית שאין לאחרים או מחיר. מאזדה מציעים רכב מאובזר טוב (גם אם לא יוצא דופן מבחינה זו כמו הסופרב או הi40) כאשר הייחוד שלה מתבטא ביכולת הניהוג/דינאמית שלה. סביר להניח שבסגמנט העממי (מבחינה אירופאית - ברור שמצב השוק לא בדיוק מכתיב את תוכנית השיווק של מאזדה, או כל אחד אחר) שאינו כולל ב.מ.וו סדרה 3 ואת מחליפתה של ה159 אשר אמורה להחשף בקרוב, המאזדה תהיה מספר 1 מבחינת ניהוג וזהן הערך המוסף שלה. אני שמח שהם לא זנחו זאת ושמח אף יותר שיחד עם זאת הם כן השקיעו במוצר מבחינה טכנולוגית ומבחינת גימור.

 

שורה תחתונה, לפי המידע שזמין עד כה ולפי מה שקראתי בעיתונות הרכב בארץ ובחו"ל, מסתמן שהיפנים עשו עבודה טובה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

זה נשמע כלכך הזוי שמאזדה 6 מתחרה ב אקורד ו קאמרי , כי מאזדה 6 לא אמורה להיות יריבה יותר גדולה מ טויוטה אוונסיס .

 

 

 

 

 

למה אתה כותב עם שגיאות?

ואתה עם היונדאי שלך... אתה לא מבין כלום הא? גם פרארי לא צריכה להיות יריבה יותר גדולה מטויוטה אוונסיס?

אתה מכיר בכלל את הרכבים האלה או שאתה סתם מדבר?

 

פורסם

לדעתי המאזדה החדשה נראית מצוין!

היא בההחלט יכולה לתת פייט ראוי בקטגוריה

 

כמו כן, גם המחליפה החדשה של ה-3.

פורסם

זאת בדיוק הבעיה של כל המאזדות בארץ,

הן אף פעם לא היו מכוערות.

 

פשוט כל דבר שרואים אותו כל הזמן מול העיניים,

הופך לפחות נחשק

פורסם
זה נשמע כלכך הזוי שמאזדה 6 מתחרה ב אקורד ו קאמרי , כי מאזדה 6 לא אמורה להיות יריבה יותר גדולה מ טויוטה אוונסיס .

 

 

 

 

 

למה אתה כותב עם שגיאות?

ואתה עם היונדאי שלך... אתה לא מבין כלום הא? גם פרארי לא צריכה להיות יריבה יותר גדולה מטויוטה אוונסיס?

אתה מכיר בכלל את הרכבים האלה או שאתה סתם מדבר?

 

מה קרה עצבנתי בעל מאזדה 3 אקטיב ? :shock:

 

חוץ מזה מאזדה 6 הדגם שנמכר בארץ לעולם לא התחרה ב הונדה אקורד או קאמרי ,זה בכלל ליגה אחרת .

רק מאזדה 6 הדגם האמריקאי כן .

''ואני עם היונדאי שלי'' ,לפני כן הייתי אוהד מושבע של מאזדה ,ואני מבין טוב מאוד .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

למה אתה מעליב? ברשותי מאזדה 6 2008 עם מנוע 2.5 צבע כחול יפייפה, תגיד שהיא לא מתחרה באקורד ובקאמרי.

כולם מדברים על הדגמים הפשוטים של הרכבים ומנגד משווים את הגרסאות הכי טובות של יצרן אחר.

 


×
×
  • תוכן חדש...