Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה אתה מעליב? ברשותי מאזדה 6 2008 עם מנוע 2.5 צבע כחול יפייפה, תגיד שהיא לא מתחרה באקורד ובקאמרי.

כולם מדברים על הדגמים הפשוטים של הרכבים ומנגד משווים את הגרסאות הכי טובות של יצרן אחר.

אני לא זה שקובע , אבל אתה תוכל לראות שהן אף פעם לא באותה השוואה.

ואני לא מזלזל במאזדה6 , אבל הדגם שאני הכי אוהב הוא של 2006 עם הפנסים השחורים מאחורה,היה לי חבר שהיה לו את ה 2.3 ליטר וזה רכב מדהים .

HYUNDAI - Always there for you .

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עשיתם קצת סלט...

 

בארה"ב יש אקורד ו-6 שונות מהגרסאות האירופאיות. בארה"ב ה-6 והאקורד כן מתחרות בקאמרי.

לעומת זאת הגרסאות האירופאיות של ה-6 והאקורד מתחרות באוונסיס ובינן לבין עצמן.

 

אגב ה-6 נמכרת בארה"ב עם 272 כ"ס ממנוע V6.

http://www.mazdausa.com/MusaWeb/displayPage.action?pageParameter=modelsSpecs&vehicleCode=MZ6

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
עשיתם קצת סלט...

 

בארה"ב יש אקורד ו-6 שונות מהגרסאות האירופאיות. בארה"ב ה-6 והאקורד כן מתחרות בקאמרי.

לעומת זאת הגרסאות האירופאיות של ה-6 והאקורד מתחרות באוונסיס ובינן לבין עצמן.

 

אגב ה-6 נמכרת בארה"ב עם 272 כ"ס ממנוע V6.

http://www.mazdausa.com/MusaWeb/displayPage.action?pageParameter=modelsSpecs&vehicleCode=MZ6

 

נכון,היא גם נראת אחרת

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

נחמד.

אבל אז מתסכלים על זה

New-Ford-Mondeo-Hybrid-2.jpg

 

ואחר כך על זה

 

New-Ford-Mondeo-interior.jpeg

 

ונזכרים במנוע עם 240 כ"ס ובמחיר הזהה, ומבינים שמזדה עוד רחוקים...מאד.

פורסם

ואז מסתכלים על זה...

24812124123.jpg

ועל זה...

Mazda6.jpg

ומבינים שמאזדה עוקפת אותם בסיבוב.

 

כמה דברים:

1. לגבי המחיר, אין לך שמץ של מושג. דלק ניצלו הזדמנות עם המונדיאו היוצאת, לא בטוח שבעתיד שהמחיר ישמר.

כמו כן, אנחנו לא יודעים באיזה מחיר תמכר המאזדה. חוץ מזה, אנחנו גם לא יודעים כיצד דלק תאבזר כל אחת מהן.

2. הפורד משעממת, במפנים ומבחוץ. המאזדה לא (לפחות לא בהשוואה לפורד).

3. אני לא אופתע אם איכות החומרים במאזדה תהיה טובה יותר ואני אופתע עוד פחות כאשר נגלה שההרכבה במאזדה טובה יותר.

4. כמובן שאנחנו גם נופתע עוד פחות מהאמינות העדיפה של המאזדה.

5. הפורד כבדה יותר ב200 ק"ג מה שתורם רבות לצריכת הדלק ולהתנהגות.

6. יש לי הרגשה שעוד נראה מנועים יותר חזקים במאזדה. תחרות בכל זאת...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
ואז מסתכלים על זה...

ועל זה...

ומבינים שמאזדה עוקפת אותם בסיבוב.

 

התמונות שהבאת מוכיחים אחרת.

 

לגבי איכות החומרים - מזדה עד היום ידועה ב"איכות" החומרים שלה.

אלא אם פלסטיק קשה כמו לבנה נקרא איכות.

אז נכון הוא לא מקרקש ומודבק יופי אבל דחילאק.

פורסם
התמונות שהבאת מוכיחים אחרת.

 

לגבי איכות החומרים - מזדה עד היום ידועה ב"איכות" החומרים שלה.

אלא אם פלסטיק קשה כמו לבנה נקרא איכות.

אז נכון הוא לא מקרקש ומודבק יופי אבל דחילאק.

 

איכות החומרים מצויינת במאזדה. לפחות בדגמים החדשים. ההפך הגמור מפלסטיק קשה.

חוץ מאיכות החומרים בדשבורד, גועל נפש זו פשוט פלסטלינה מכל דבר הוא נשרט ונראה לא אסתטי, אבל לא נורא המאזדה החדשה זה עולם אחר.

 


×
×
  • תוכן חדש...