Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

הרכב הוא פיג'ו פרטנר 1.6 טורבו 2008 עם 150,000 ק"מ.

עד היום הוא נסע רגיל וסחב יפה.

היום שנסעתי בצהריים הרכב לא עובר את ה- 3000 סל"ד וגם לשם לוקח לו זמן להגיע. גם בניוטרל הוא לא עובר את ה - 3000 סל"ד.

יש למישהו מושג מה קורה?

תודה

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האם נורת מערכת הזרקה דולקת ?

 

יש לבדוק את הפיקוד (מערכת וואקום, סולונואיד וכד') לטורבו ובנוסף לבדוק שהטורבו לא תפוס (או בקיצור, לבדוק אם הטורבו לא הלך).

לצערי אני מנחש שהטורבו הלך, אבל מחזיק אצבעות בשבילך (הלוואי ואני טועה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שילוב של אגן שמן קטן ורגיש (עשוי פח גמיש, וכל לחיצה עליו מצמצמת את ספיקת משאבת השמן) + רישתית (מסננת) בצינור הזנת שמן לטורבו שנוטה להיסתם, ויש לך מתכון מצויין להרעבת שמן לטורבו - ומשם הכשל (וזה מגיע, בלא מעט מקרים, גם להחלפת מנוע מלאה כי הרעב לשמן "גומר" גם אותו לאט לאט).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מה שאיציק מתאר קורה דיי הרבה אבל בכל הרכבים שיצא לי להתקל בבעיות הללו הבעלים חסכו בטיפולים וטיפלו במוסכים שלא ממש השתמשו בשמן המתאים.

פורסם

בגדול, מרווח הטיפולים (כל 20K ק"מ) לדעתי הוא מוגזם, ואם זה היה שלי אז ברור שהייתי מבצע טיפול כל 10-15 אלף ק"מ.

 

בנוסף, הבעיה לא בהכרח נעוצה בבעלי רכבים שחסכו, כי התופעה מתרחשת גם במוסכים מורשים שחלקם משתמשים בשמנים מצויינים.

 

עיקר הבעיה נעוץ ב:

1. נהגים שנוסעים מאוד מהר (דיזלים צורכים הרבה שמן בסלד גבוה) וממעטים לבדוק מפלס שמן (מה שיוצר אט אט שמן שרוף בדפנות הפנימיות של חלקי המנוע כתוצאה מכמות שמן נמוכה מידי).

2. נהגים שנוסעים כמו בהמות ודופקים את הקרטר

3. בהמשך לסעיף 1, שמן מאיכות נמוכה שנוטה להידבק ולהצטבר על דפנות המנוע (מה שגורם בהמשך הדרך לסתימות, בעיקר בהזנת שמן לטורבו).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יעקב צודק בעיה ב EGR תגרום לתופעה הנ"ל

כמו כן אצלי ב C4 HDI אותו מנוע הלך חיישן מד כמות אוויר שגם הדליק את הנורה

והרכב לא עבר את ה70 קמ"ש.

::-D roll:

  • ספונסר פורום
פורסם

לפני שאתה רץ להשקיע כמה אלפי שקלים בשיפוץ טורבו אני הייתי מכניס את הרכב לבדיקה במוסך שמתמחה ברכבי דיזל כגון מוסך האורגים בחולון.

פורסם
עדכון:

צינורית השמן של הטורבו נסתמה ולכן לא הגיע שמן לטורבו. בקיצור הלך הטורבו...

לא לשכוח לעשות פלאשינג טוב והחלפת שמן + פילטר חדשים , צינור אספקת שמן ,כמו כן הוצאת הרישתית מצינור האספקה לפני הרכבתו.

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם
עדכון:

צינורית השמן של הטורבו נסתמה ולכן לא הגיע שמן לטורבו...

 

מוזר מאוד שהלך הטורבו והרכב לא מעשן .אם הוא נתפס אז עשן שחור ואם הוא נהרס אז עשן של שמן

 

תקן אותי אם אני טועה אבל אם נסתמה הצינורית ושמן לא מגיע לטורבו, מאיפה יבוא העשן?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...