Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
המארז שבחרת פשוט יפה!

סתם להשכלה כללית... מה מחירו (בערך, רק לקבלת אומדן)

 

תודה, יש לדעתי גם יפים יותר אך מחירם גבוהה בהרבה, CM יודעת לשלב בין פונקציונליות למחיר שפוי..

מחיר המארז בסביבות ה380 ש"ח, לשם השוואה, מכרתי היום בחנות מארז LIAN LI PC-Q09FNB גם ללוח MINI-ITX שמחירו יותר מכפול מה COOLERMASTER.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

חם מהתנור!! המארז הגיע! עדכונים ותמונות יתווספו בהמשך!

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

ראיתי שחיפשת מקלדת,המלצה שלי היא :

http://shop.lenovo.com/us/itemdetails/57Y6678/460/4C2830F486C64CF7A8A1E619AB6729AA

יש לי נסיון עם הקודמת לה,מקלדת נוחה מאוד והטראקינג בול מאוד מדוייק.

לחדשה יש תאורה אחורית ומסך מגע לגלילה.

אפשר למצוא באיביי בסביבות ה50 דולר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אחרי כל ההקדמות וההתרגשויות, הגיע שלב התמונות.

הגעתי היום הביתה ורציתי להתחיל לעבוד על ההרכבה, לפני זה קצת הכנות ומדידות ובדיקות של המארז ולמה הדרך הכי טובה שתהיה להרכיב אותו. ברגע שאתה מתחיל לעבוד על MINI ITX, קשה מאד להתחיל לשנות או להזיז דברים, לכן חשוב לעשות שיעורים לפני (וכך גם בכל מחשב או הרכבה אחרת).

גיליתי שאת גוף הקירור של ARCTIC COOLING לא אוכל להרכיב, הוא גדול מדי ולוחץ את כרטיס המסך. הקירור עצמו מעולה, אך לא לסטאפ אשר משתמש בכרטיס נפרד בחריץ הPCI/PCI-E בלוחות הITX.

את הכבלים שיכולתי השחלתי מתחת ללוח האם כדי לחסוך מקום ואת השאר הדקתי כמה שאפשר לדפנות.

את ספק הכח הרכבתי בצורה שישאב אויר חם מהמחשב ויוציא החוצה, הייתה לי בעיה בהרכבה שלו בגלל הגריל הגדול על מאוורר ה12 ס"מ לכן הסרתי אותו והספק כעת ללא גריל על המאוורר.

ההרכבה כמעט מושלמת, ובשלב ההתקנות והבדיקות, לראות שכל הרכיבים תקינים ומתפקדים, לראות איך ניתן לשפר עוד זרימת אויר והנמכת הרעש.

לכן עוד לא אזקתי את כל כבלי החשמל למארז והם עדיין חופשיים אך כמעט בצורתם הסופית.

לאחר שלב הבדיקות אחזק ואאזוק כל מה שצריך והמחשב ישב לו בנחת עד הג'וק הבא שיבוא לי (כרגע במגעים לרכישת 5850 במחיר זול במקום ה5750 הקיים שלי :) ).

 

זה הסיפור, עכשיו לתמונות!

 

מקווה שתבינו מה קורה, מי שמעוניין אשמח לספק הסברים לכל דבר.

 

IMG_0337.jpg IMG_0339.jpg IMG_0340.jpg

 

IMG_0343.jpg IMG_0344.jpg IMG_0345.jpg

 

IMG_0346.jpg IMG_0349.jpg

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

.....

 

IMG_0367.jpg IMG_0368.jpg IMG_0369.jpg

 

IMG_0370.jpg

 

וכך זה נראה בסלון (בינתיים, עוד לא סופי)..

 

IMG_0373.jpg IMG_0372.jpg

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אני רואה אצלך DVD של פיוניר DV470.

סוס עבודה אמיתי, גם לי יש עדיין אחד שכזה עם קושחה של SICKBOY בעברית!

 

המארז ממש יפה כמו שכבר כתבתי לך.

 

לא ראיתי שהתקנת כונן SSD

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
יפה.

במיידי תעלה לכבלים בין הסנטר לטלויזיה.:-D

 

אגב, הרסיבר VSX-D514?

 

אני לא מבין למה אתה מתכוון.

וכן, המגבר זה הדגם שציינת. חבל לי שאין לו כניסת HDMI.

 

אני רואה אצלך DVD של פיוניר DV470.

סוס עבודה אמיתי, גם לי יש עדיין אחד שכזה עם קושחה של SICKBOY בעברית!

 

המארז ממש יפה כמו שכבר כתבתי לך.

 

לא ראיתי שהתקנת כונן SSD

 

הDVD של פיוניר מהדגם שציינת, נראה לי יש לי אותו... כמעט עשר שנים, הוא עלה גם הון תועפות שקניתי אותו, אבל זה מוצדק, הוא עדיין עובד ולא היה לי בעיה אחת איתו.

 

לא התקנתי עדיין SSD למרות שזה יהיה שיפור מבורך, כרגע אני מעט בחששות לגבי הכונן 1TB ששמתי לו בפנים, אני אעשה לו בדיקות היום לראות אם הוא תקין כי אני קצת חושש לגביו..

 

אני עדיין לא התקנתי לא תוכנות ועבדתי עליו כמו שצריך כי אתמול בלילה גיליתי שהכונן DVD מפגר ונגשתי להכין לי BOOT מUSB אבל כבר התעלפתי מעייפות על המיטה אז היום אני מקווה להיות יותר פרודוקטיבי לגבי המערכת.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון קצר לשרשור,

 

המחשב כבר ממזמן לא בסלון ומשמש אותי כמחשב המשחקים.

המחשב בסלון הוא הנייד אשר אני מחבר לטלוויזיה כאשר אני מעוניין לצפות בסרט, אין צורך בהרבה מחשבים בבית שיצברו אבק.

 

אבל מה, הרגשתי שזה הזמן לקצת שינוי, רענון קל, ובעקבות אחד מחברי הפורום ששלח אותי לנבירות אצל כל מיני יבואנים בחיפוש אחר כרטיס זכרון מסויים, מצאתי אצל אחד מהם באזור ה"עודפים" את המציאה הבאה.

 

מצ"ב תמונה של התוספת האחרונה למחשב הקטן שלי, מישהו יכול לנחש מה בתמונה?

 

תמונה 1.JPG

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.


×
×
  • תוכן חדש...