Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

לפני כמה דקות חזרתי מנסיעה רגילה ב-6.

 

במהלך נסיעה קצת מהירה נכנסתי לסיבוב במהירות גבוהה מדיי ומערכת ה-DSC הופעלה ויצבה את הרכב.:oops:

 

תוך כדי שסיימתי את הפניה באופן חלק והמשכתי בנסיעה שמעתי רעש בסגנון של דפיקה קטנה. ממש כמו נקישה, אבל מאוד חלש.

 

עצרתי את הרכב אחרי כמה ק"מ ויצאתי לראות שהגלגל/הג'אנט/הצמיג הכל תקין.

שמעתי רעשים מהמנוע של גובה הפנסים הקדמיים.

לאחר קצת משחק עם הדרגות (0,1,2,3) שמתי לב שרק הפנס הימני משנה גובה והשמאלי לא.

בנוסף המנוע השמאלי עשה רעשים ותנודות מעלה ומטה ונתקע לאחר כמה שניות.

 

בקיצור נתקע/נשרף המנוע של הפנס.

 

עכשיו השאלה שלי היא פשוטה:

אני מאמין שהאחריות תכסה את הנזק המועט (סך הכל מנוע צעדים קטן)

 

אבל מה שאני לא מבין זה איך יכול להיות קשר בין הפעלת ה-DSC לבין המנוע הקטן?:roll:

האם מדובר בתיקון מסובך?

 

תודה לעונים.

אמיר.

פורסם

מי אמר שיש קשר בין שתי המערכות?

זה שמנוע גובה הפנס התקלקל בו-זמנית עם כניסת המערכת האחרת, אין הדבר מעיד על קשר בניהם.

כנס למוסך, יחליפו מנוע באחריות וסע לשלום.

התיקון לא אמור לקחת זמן רב.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מי אמר שיש קשר בין שתי המערכות?

זה שמנוע גובה הפנס התקלקל בו-זמנית עם כניסת המערכת האחרת, אין הדבר מעיד על קשר בניהם.

כנס למוסך, יחליפו מנוע באחריות וסע לשלום.

התיקון לא אמור לקחת זמן רב.

 

עמית

לא טענתי לרגע שבגלל שמערכת אחת הופעלה השניה התקלקלה.

הרי הבעיה היא חשמלית של מנוע אז ברור לי שאין קשר חשמלי/אלקטרוני כזה או אחר.

רק הדגשתי ששמעתי רעש של מכה בזמן הפניה, כלומר פגיעה פיזית כנראה(אין לי מושג מאיפה, אולי מהגלגל שחבט בבית הגלגל??!!)

 

 

בכל אופן תודה, רק רציתי לדעת אם האחריות תכסה את זה ללא בעיה.

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...