Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא אשכנזיות. גרמניות.

 

הם פשוט לא תוקפות יהודים מאז 45, הן מפחדות שיתייגו אותן כאנטישמיות.

 

נכנסתי לוויקיפדיה על מנת להדק את מה שכבר ידעתי (טרם הקעקוע, חקרתי קצת על הצרעות) הנה פיסת מידע שחמקה ממני

 

"...רש"י והרמב"ן מסבירים :

רש"י כותב: הייתה מכה אותם בעיניהם ומטילה בהם ארס והם מתים.

רמב"ן כותב כי "הצרעה הזאת עברה עם יהושע את הירדן". דהיינו, לצרעה היה תפקיד של שליח, שנאמר "ושלחתי את הצרעה לפניך" – שהצרעה תשמש יחד עם האימה מעין שליח לבשר לעמים שבני ישראל יבואו אחריהם."

 

"נמצאנו למדים שה' שלח את מצרים המסומלת על ידי הצרעה להכביד את ידה על החיים בארץ כנען, ועל ידי זה נחלש השלטון של מלכי כנען. חולשה מדינית זו הקלה על בני ישראל את כיבוש הארץ. כך ראינו את יד ה' המכוונת את ההיסטוריה. הצרעה אכן סייעה לגירוש עמי כנען, כהבטחת הקב"ה."

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
בדיוק. לשים פחי זבל בשמורת טבע? תכף תבקשו גם נדנדות ומגלשות. מה ההבדל בין זה לגן ציבורי בלב העיר?!

צריך להיות מכולת זבל אחת גדולה בחניון / כניסה לאתר ושכל משפחה תגיע עם שקיות זבל מראש ותאסוף את הזבל שלה.

 

:mm_yeah:

 

לשמור את הזבל עד לסוף הטיול - הגזמת, ממש בעיה לוגית מורכבת.

אני לא מצליח להבין אנשים שזורקים זבל בטיול, זה כל כך מגעיל, מאיפה זה בא ?

 

...

 

כנראה "מחינוך" בבית.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

×
×
  • תוכן חדש...