Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מוכר את הפיאט המדהימה שלי. מדובר בפונטו איבו, שנת 2010 בצבע בורדו משגע. הרכב יד 2, פרטי לחלוטין מיומו הראשון.

מנוע 1400 עם תיבה ידנית. צריכת דלק טובה מאוד שנעה בין ל-12.5 עד ל-1 ל-15. הרכב מצויד בטכנולוגיית

ה-Stop and Start שמדוממת את המנוע כאשר הרכב עומד לחסכון בדלק (ניתן לבטל בלחיצת כפתור). כמו כן רשימת האבזור

עשירה וכוללת מערכת מובנית באיכות גבוה, שליטה מההגה, מחשב דרך, חלונות חשמליים ונעילה מרכזית בכל האוטו, מושבים מעולים

ומהודרים וכמובן מגיע עם 2 שלטי נוחות מקוריים.

 

הרכב נקי לחלוטין מתאונות והשלדה נקייה לחלוטין. ישנם דפיקות קלות של "חניות ת"א", לא משהו בולט או קריטי וכמובן שניתן לתקן

(אני העדפתי שלא להתעסק). הרכב באחריות יצרן לעוד 12 חודשים וטופל במוסך מורשה מהיום שעלה על הכביש (לא שמדובר בכל-כך הרבה זמן, אבל בכל זאת :lol: )

 

מחירון הרכב בלוי יצחק הוא כ-57,000 ש"ח וביד 2 המחירון הוא 63,500 ש"ח.

אני דורש על הרכב 50,000 ש"ח. ניתן להשאיר מערכת יוקרתית שעלתה כ-7000 ש"ח בתוספת של 3000 ש"ח בלבד.

 

לרצינים,

058-5000059

Lexus CT200H

×
×
  • תוכן חדש...