Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

לאחר חיפוש ממושך באינטרנט אם תוצאות חלקיות בלבד,

לאנטיס 2002 1600, מאוורר רדיאטור לא נכבה גם הרבה אחרי כיבוי הרכב.

לפני 3 שבועות הוחלף יוניט חום (מוברג לבלוק מנוע בצד ימין של המנוע), אחרי ההחלפה היו שבועיים שקט.

לפני שבוע חזרה הבעיה, מכה על קופסת הפיוזים-חיבורים (שחורה מצד ימין של המצבר), הייתה מכבה את המאוורר.

אחרי כיבוי הרכב, לפעמים קורה, לפעמים לא.

היום גם מכות על קופסת פיוזים לא עוזרות. פתחתי הקופסא, שיחקתי עם הפיוזים והחיבורים, לא עוזר. ניתקתי מצבר בינתיים.

קראתי שכנראה ריליי תפוס, איך אני מזהה את הריליי הרלוונטי? האם הוא בקופסת הפיוזים? איך ניתן למצוא שרטוט חיווט? (חיפשתי לא מצאתי).

האם בדגם הזה יש גם יוניט ברדיאטור?

 

תודה מראש

פורסם
אם אתה אומר שהבעיה הייתה מפסיקה בדפיקה על קופסאת הפיוזים אז הבעיה בממסר(ריליי) של המאוורר שנמצא בקופסאת הנתיכים.

 

תודה.

אתה יודע מי מהם הוא הריליי המדובר? איפה אפשר למצוא שרטוט של הדבר הזה?

פורסם

עדכון לדורות הבאים:

ניתקתי ריליי, ריליי עד שהמאוורר כבה. (בדיעבד ראיתי שבתוך המכסה של הקופסא יש שרטוט עם שמות הריליי'ז).

הריליי המדובר הוא שחור שמן, כתוב עליו למעלה Siemens C120 12v, הריליי השמאלי-תחתון-פינתי, הכי קרוב למיכל עיבוי.

 

נחליפמו ונראה אם הכל בסדר.

תודה על העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...